• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Sense clau, la moto seguia encesa

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dons això, anava amb pressa he arribat a lloc i sense girar la clau l'he tret i per la meva sorpresa la moto ha seguit encesa
No crec que sigui gaire normal i si ho és, sería un xollo ja que així només engegar-la, hem guardaria la clau per no deixar-la posada.
Algú li ha passat, és normal, millor que la porti a la BWM?

Gràcies,
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Dons això, anava amb pressa he arribat a lloc i sense girar la clau l'he tret i per la meva sorpresa la moto ha seguit encesa
No crec que sigui gaire normal i si ho és, sería un xollo ja que així només engegar-la, hem guardaria la clau per no deixar-la posada.
Algú li ha passat, és normal, millor que la porti a la BWM?

Gràcies,
Keyless ?
???
 
  • Haha
Reaccions: Xavi Canyo
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Fora conyes, a mi me va passar quelcom semblant amb la GS500. Però girant la clau. Gira a off, treure clau i la moto seguia encesa...
Al final va resultar que hi havia els cables d'una antiga alarma fent el pont...
Però el que indiques Xavi, sembla que estigui trencat el claustre ja que si surt la clau sense girar-la... Ara, potser pots esperar a que acabi de petar (tot i que t'exposes a que sigui en el moment menys oportú).
Ja ens diràs com avança el misteri.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No, els clausor queda bloquejat el que ha passat és que amb la clau en posició "contacte" i amb la moto encesa, puc treure la clau i la moto no s'atura.
Sicerament no sé si és normal perquè amb més de 35 anys conduint cotxes i motos, mai s'hem ha acudit fer-ho. també és diferent en moto que en cotxe, perquè en el cotxe la clau "torna" però a la moto, no.
Ha estat una casualitat que m'ha passat avui.
 
  • Collons
Reaccions: JoanBP
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
A mi em va passar amb una MT-03. Hi ha un company que també li passava.i un dia la va perdre a l'autopista. Des de llavors la duia lligada per.ai de cas.
 
  • Collons
Reaccions: Xavi Canyo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
H Informació Sense Covid Road Sense Límits 99
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
S Factors clau a l’hora de comprar un casc per la moto Espai de debat 0
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1

Fils similars