• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Sense Covid Road

1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Vaig fer la consulta del format que penjaran la ruta, ja que no tinc GPS.
M'han respost que amb la App OSMAND podrem fer servir el mòbil.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia, jo conec els dos hotels i encara que les habitacions del Class potser son una mica millor, la cuina del Félix es molt millor.
El Class encara que ès a Valls, està en una zona on no hi ha res.
Quines nits voleu reservar? Suposo que la de divendres, o també la de dissabte? Es la primera vegada que m'apunto a un esdeveniment d'aquests i no tinc ni idea.
Holaaaaaaa!!

La idea es la nit de divendres (abans de la cursa) i la del dissabte (després de la cursa).

Al novembre, com ja han comentat, es fa fosc aviat. Les sortides comencen a les ¿9'00? i 400 kms en corves poden ser de 8 a 10 hores a la carretera... al acabar seria fosc i faria fred. Jo crec que ens haurem guanyat deixar la moto aviat, dutxa calentona i sopar amb nous amics.
Oi?

Va, encara que siguem els unics en passar 2 nits a Valls, una de segur hem de celebrar la trobada !!!
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
I ja per acabar, estaria bé poder passar la/les nit/s al mateix hotel i així tindrem més estoneta per xerrar, coneixer-nos i compartir experiències.

Tampoc voldria fer anar a ningú a disgust a cap dels dos hotels, però crec que pot ser maco coincidir fora de la cursa ja que veig que a la cursa no podrem rodar en grup.

Com ho veieu.......votem !!!

Hotel Felix?

Hotel Valls Class?
Jo voto pel Felix
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Vaig fer la consulta del format que penjaran la ruta, ja que no tinc GPS.
M'han respost que amb la App OSMAND podrem fer servir el mòbil.
Jo tinc instalades al mobil unes apks per android que, en la versió free i sense pagar res, podeu obrir els tracks en fomat GPX.
Són aquestes dues:

- Calimoto
- GPX Viewer

En tot cas instalaré aquesta que dius, la OsmAnd, que sembla gratuita en principi, i veurem com va. De moment he decarregant via wifi el mapa estandar de Catalunya.

He probat d'obrir el track que vaig baixar de la Rider 300 del 2018 en totes tres apks.
Aqui teniu el track:
RIDER300

Aqui teniu captures de pantalla:

OsmAnd
Screenshot 2020 10 21 16 54 35


Calimoto
Captura de pantalla 2020 10 21 a les 170326


GPX Viewer
Screenshot 2020 10 21 16 37 46
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Jo tinc instalades al mobil unes apks per android que, en la versió free i sense pagar res, podeu obrir els tracks en fomat GPX.
Són aquestes dues:

- Calimoto
- GPX Viewer

En tot cas instalaré aquesta que dius, la OsmAnd, que sembla gratuita en principi, i veurem com va. De moment he decarregant via wifi el mapa estandar de Catalunya.

He probat d'obrir els tracks que vaig baixar de la Rider 300 del 2018 en totes tres apks. Aqui teniu captures de pantalla:

OsmAnd


Calimoto


GPX Viewer

Perfecte,

Jo estic fent proves amb el OsmAnd carregant tracks en format GPX .... pinta força bé.
Aquest finde provaré de generar una ruta amb el OsmAnd i veure com queda i com es representa en la apk

Es interessant que entre tots portem ajudes de GPS por-si-aca ... no sigui que acabem a Terol :ROFLMAO:

Salutacions!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo tinc instalades al mobil unes apks per android que, en la versió free i sense pagar res, podeu obrir els tracks en fomat GPX.
Són aquestes dues:

- Calimoto
- GPX Viewer

En tot cas instalaré aquesta que dius, la OsmAnd, que sembla gratuita en principi, i veurem com va. De moment he decarregant via wifi el mapa estandar de Catalunya.

He probat d'obrir el track que vaig baixar de la Rider 300 del 2018 en totes tres apks.
Aqui teniu el track:
RIDER300

Aqui teniu captures de pantalla:

OsmAnd
Veure l'arxiu adjunt 2026

Calimoto
Veure l'arxiu adjunt 2027

GPX Viewer
Veure l'arxiu adjunt 2025

Com podeu veure, l'unic capaç d'obrir el track sencer és el GPX Viewer.
No sé el motiu.

Evidentment, Calimoto pot obrir els tracks parcials de la Rider 300, i suposo que també iniciar la conducció i donar indicacions per seguir la ruta. L'OsmAnd ni idea.

Crec que d'entrada, GPX Viewer is the winner, a falta de veure què més pot oferir. Jo també faré us de la GPX Viewer i així podrem contrastar quina pot anar millor per seguir un track ja fet.

Estem en contacte!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Només volia afegir quelcom:

Tal i com ha us vaig conentar al fil de la ruta Banyoles - St Carles de la Ràpita - Vall d'Aran - Banyoles (https://www.motoristes.cat/forum/index.php?threads/sortida-banyoles-sant-carles-de-la-rÀpita-garÓs-banyoles-22-a-24-de-juny-2020.768/), els trams de carretera per les Muntanyes de Prades els hi vaig trobar especialment macos per fer una ruta turística, pel bon asfalt i per les contrades.

Jo crec que en breu m'inscriuré a la SENSE COVID ROAD per dos motius:

1) si el recorregut no passa per les carreteres que no he fet, un cop allà les podria recòrrer;

2) aquest any no em veia amb cor de fer cap event motero degut a que no feia un any que tinc la moto, i vaig optar per probar la Motovolta (que es va suspendre fins el 2021 i a la que hi sóc inscrit i faré) per la propania del itinerari i que no necessitaba de pernoctar enlloc. Ara les coses han canviat: amb uns quants kms més a les esquenes, coneguda més la màquina, fixats els limits dels dos (meu i la meva parella)... si tinc opció a participar encara que només sigui en un event aquest 2020 estaré molt content.


Si per casualitat us interessa de participar, o ja hi esteu inscrits, estaria maco poder fer la ruta plegats i així fer una mica de pinya. Per còrrer tenim la resta de l'any però per coincidir... sempre costa.

Els preus són força populars per anar sol (30€) o amb copilot (55€), però clar, poques cosetes en grup es podran fer degut a la situació actual del COVID-19. Àpats per lliure i parades on es vulgui/pugui.

La data màxima per la inscripció és el proper 15 d'octubre.

Benzina, salut i bona companyia!!


Ens veiem a l'asfalt
Hola @Nikokaos dues preguntes si em permets.
La primera és; els 30€ que dóna dret al esdeveniment? Tens algun tipus de val per menjar, avituallament, algun tipus d'obsequi com samarretes, buf, pins, etc... Més que rés i sense que pensis que soc un garrepa, vui sapiger on inverteixo els diners, on van destinat, o quina funció se li donarà.
I la segona; quan tingui clar la primera i si es del meu plaer, el tema de sortides va en funció de l'últim que està apuntat per sortir en grup? O sigui que si jo m'apunto amb el nom del foro i tinc que sortir a les 9 farà que, vosaltres que hi sou més abans apuntat sortireu a me va hora, es correcte?
Em funció de les respostes a les preguntes decidiré la meva participació.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola @Nikokaos dues preguntes si em permets.
La primera és; els 30€ que dóna dret al esdeveniment? Tens algun tipus de val per menjar, avituallament, algun tipus d'obsequi com samarretes, buf, pins, etc... Més que rés i sense que pensis que soc un garrepa, vui sapiger on inverteixo els diners, on van destinat, o quina funció se li donarà.
I la segona; quan tingui clar la primera i si es del meu plaer, el tema de sortides va en funció de l'últim que està apuntat per sortir en grup? O sigui que si jo m'apunto amb el nom del foro i tinc que sortir a les 9 farà que, vosaltres que hi sou més abans apuntat sortireu a me va hora, es correcte?
Em funció de les respostes a les preguntes decidiré la meva participació.
M'ho poses difícil, eh !!

Mira, pel que jo sé, quan m'hi vaig inscriure, amb els 30€ et donen una samarreta a triar tallatge. Amb el preu entren els dorsals i enganxines típiques per a la cursa i diferenciar qui participa de qui no ho fa. Que jo sàpiga, no hi res més pel tema COVID19, que ja saps que de moment estan tancats bars i restaurants i no sabem si això es perllongarà o no. Jo crec que no hi haurà menjar popular si et refereixes a això.

Pel tema de la sortida en grup, ja has vist que alguns en saben més que jo i que diuen que l'organització NO preveu fer sortides en grup, si no que es seguirà l'ordre dels dorsal i es surtirà en grups de 4-5 i cada minut surt un grup.

Dit això, ja has vist els números de dorsa que tenim els que estem inscrits, oi?

Jo personalment penso pasar tot el cap de setmana a Valls, marxaré diumenge. No tinc cap "pressa" especial en acabar la cursa, més que rodar i gaudir dels paratges al meu ritme. Ja sabeu que soc força cono, així que potser en algun moment de la cursa decidim que qui vagi més àgil vagi tirant.... Per tant, si acordem que esperarem en algun punt concret dels trams a ser-hi tots per a rodar plegats la resta de la cursa, jo no hi tinc cap problema. Però aquí ja entra el tema de que hi hem d'estar d'acord i que des de que sortim uns fins que no surti l'ultim no passi més d'una hora (crec jo que esperar una hora ja és molta estona a l'hivern, que es fa fosc aviat). I després el de poder mantenir un ritme que faci possible acabar la cursa abans no es faci fosc, o rodar de nit els menys kms possibles.

Com veus, jo no puc fer ni parlar pels altres. Si vols participar, ho has de fer tenint en compte que l'ordre de sortida va com va i entra en el preu de l'inscripció poca cosa (segons es miri). Com decidim de participar serà una d'aquelles coses que xerrarem allà quan arribem a l'hotel.

Et convido a que demanis informació concreta directament pels medis que trobaràs a la web de l'event (wasap, messenger o mail). Així itndràs la info de primera ma.


Esperem que t'animis a venir!!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
M'ho poses difícil, eh !!

Mira, pel que jo sé, quan m'hi vaig inscriure, amb els 30€ et donen una samarreta a triar tallatge. Amb el preu entren els dorsals i enganxines típiques per a la cursa i diferenciar qui participa de qui no ho fa. Que jo sàpiga, no hi res més pel tema COVID19, que ja saps que de moment estan tancats bars i restaurants i no sabem si això es perllongarà o no. Jo crec que no hi haurà menjar popular si et refereixes a això.

Pel tema de la sortida en grup, ja has vist que alguns en saben més que jo i que diuen que l'organització NO preveu fer sortides en grup, si no que es seguirà l'ordre dels dorsal i es surtirà en grups de 4-5 i cada minut surt un grup.

Dit això, ja has vist els números de dorsa que tenim els que estem inscrits, oi?

Jo personalment penso pasar tot el cap de setmana a Valls, marxaré diumenge. No tinc cap "pressa" especial en acabar la cursa, més que rodar i gaudir dels paratges al meu ritme. Ja sabeu que soc força cono, així que potser en algun moment de la cursa decidim que qui vagi més àgil vagi tirant.... Per tant, si acordem que esperarem en algun punt concret dels trams a ser-hi tots per a rodar plegats la resta de la cursa, jo no hi tinc cap problema. Però aquí ja entra el tema de que hi hem d'estar d'acord i que des de que sortim uns fins que no surti l'ultim no passi més d'una hora (crec jo que esperar una hora ja és molta estona a l'hivern, que es fa fosc aviat). I després el de poder mantenir un ritme que faci possible acabar la cursa abans no es faci fosc, o rodar de nit els menys kms possibles.

Com veus, jo no puc fer ni parlar pels altres. Si vols participar, ho has de fer tenint en compte que l'ordre de sortida va com va i entra en el preu de l'inscripció poca cosa (segons es miri). Com decidim de participar serà una d'aquelles coses que xerrarem allà quan arribem a l'hotel.

Et convido a que demanis informació concreta directament pels medis que trobaràs a la web de l'event (wasap, messenger o mail). Així itndràs la info de primera ma.


Esperem que t'animis a venir!!
Gràcies per la informació.
Ahir el vaig enviar un whassap demanant-li la mateixa informació que te preguntat a ti. Encara estic esperant resposta.
D'altre banda en cas d'apuntar-se no cal que passeu engoixa ja que, si puc os agafo i sinó us veure a la sortida, a diferència de vosaltres que passeu el cap de setmana, jo, estic a 45km de Valls.
Continuaré esperant resposte de la organització i ja faré el que calgui.
Gràcies.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Gràcies per la informació.
Ahir el vaig enviar un whassap demanant-li la mateixa informació que te preguntat a ti. Encara estic esperant resposta.
D'altre banda en cas d'apuntar-se no cal que passeu engoixa ja que, si puc os agafo i sinó us veure a la sortida, a diferència de vosaltres que passeu el cap de setmana, jo, estic a 45km de Valls.
Continuaré esperant resposte de la organització i ja faré el que calgui.
Gràcies.
Dir-te que triguen una mica en respondre als missatges....
I que de ben segur que a mi m'atraparas! Anem dos a la moto i ja saps que no és el mateix, ni per frenar ni per accelerar...

Si vols, truca al telf del wasap!!

641259990
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Gent !!

Comencem a reservar habitació perquè l'Hotel Fèlix està esgotant-les !!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Dir-te que triguen una mica en respondre als missatges....
I que de ben segur que a mi m'atraparas! Anem dos a la moto i ja saps que no és el mateix, ni per frenar ni per accelerar...

Si vols, truca al telf del wasap!!

641259990
Ok esperaré, sinó l'altre opció que diu la dona és acompanyar-vos fins que tinguen ganes
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola @Nikokaos dues preguntes si em permets.
La primera és; els 30€ que dóna dret al esdeveniment? Tens algun tipus de val per menjar, avituallament, algun tipus d'obsequi com samarretes, buf, pins, etc... Més que rés i sense que pensis que soc un garrepa, vui sapiger on inverteixo els diners, on van destinat, o quina funció se li donarà.
I la segona; quan tingui clar la primera i si es del meu plaer, el tema de sortides va en funció de l'últim que està apuntat per sortir en grup? O sigui que si jo m'apunto amb el nom del foro i tinc que sortir a les 9 farà que, vosaltres que hi sou més abans apuntat sortireu a me va hora, es correcte?
Em funció de les respostes a les preguntes decidiré la meva participació.
Hola!

Els 30€ per moto (50€ si es va en parella) son, segons la org, per cobrir despeses d'organització i finançar el material que donaran, que es bàsicament :

Senselimits



Un buff, una bossa, una samarreta i una cantimplora.

A part de els dorsals, el track GPS ...

De jalar/beure ni cinc!... el perquè de tot això s'explica abastament en la seva web https://www.senselimits.es/

Per el que fa a la sortida, l'ordre i els grups, copio el que em van dir per email:

"
Bon dia Jordi,

En un principi està tot plantejat perquè sortiu cada minut (en grups de 4/5 aprox.).
La opció de sotir junts, és complicat, perquè tothom voldria fer el mateix, i seria un caos.
El nostre consell, és que el que surti el primer s'esperi fora del recinte a esperar al company.

Em sap greu, però sinó serà un descontrol.

Moltes gràcies,
Sense Limits
"


Salutacions,
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola!

Els 30€ per moto (50€ si es va en parella) son, segons la org, per cobrir despeses d'organització i finançar el material que donaran, que es bàsicament :

Veure l'arxiu adjunt 2096


Un buff, una bossa, una samarreta i una cantimplora.

A part de els dorsals, el track GPS ...

De jalar/beure ni cinc!... el perquè de tot això s'explica abastament en la seva web https://www.senselimits.es/

Per el que fa a la sortida, l'ordre i els grups, copio el que em van dir per email:

"
Bon dia Jordi,

En un principi està tot plantejat perquè sortiu cada minut (en grups de 4/5 aprox.).
La opció de sotir junts, és complicat, perquè tothom voldria fer el mateix, i seria un caos.
El nostre consell, és que el que surti el primer s'esperi fora del recinte a esperar al company.

Em sap greu, però sinó serà un descontrol.

Moltes gràcies,
Sense Limits
"


Salutacions,
Ostres, doncs si que estiren els calers, no?
Donen força coses.... Que bé!!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaa !

Tornant al tema del navegador que permeti obrir arxius GPX dels tracks de curses i events moteros....

A falta de poder probar l'apk OsmAnd, em trobo amb el problema de tots aquests navegadors amb els que t'has de descarregar els mapes ja principalment funcionen off-line: descàrregues limitades i un consum excessiu de l'espai dels mapes. M'explico:

Estaba preparant la sortida que farem aquest dissabte 24 d'octubre amb el GIROMOTER@S cap al Tour Madeloc, a França. Per poder fer la ruta, he necessitat els mapes de Catalunya, Occitania i Provenza-Alpes-Costa Azul per anar sobre segur. Bé, crec que només l'aplicació i aquests mapes suposen un pes de casi 2Gb al mobil. Tenint en compte que tinc el Maps instal·lat també, amb uns 489 Mb de pes, i que l'ús de dades mobils dins de l'espai Schengen no genera una tarifa extra, trobo innnecessari aquest ús de l'espai en un dispositiu que fem servir per a tot, en el meu cas.

Jo porto música, diferents carpetes amb musica variada per quan viatjo en moto; intento portar espai de sobres per a fer les fotos dels viatjes o rutes; l'espai ocupat per fotos recents, videos, etc... no sé vosaltres.

Vist que amb el GPX Viewer puc obrir un track amb molts més punts que el propi Maps, OsmAnd o Calimoto, probaré de fer-lo servir per a la sortida del dia 24/10/2020. El que faré és força sencill, convertiré a GPX la ruta del Maps que tinc a través de la plana web https://mapstogpx.com i a partir d'aqui a veure que més puc fer...

Ja us diré a quina conclussió arribo, ok?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 2
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Nikokaos Ruta en moto Sortida per Girona provincia (fase 2 del Covid-19) Rutes en moto 10
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
racingdeibit Crònica sadernes-llança off road transpi Cròniques sobre motociclisme 7
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
Arge Opinió Off road/pics negres i motorrakas Espai de debat 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Pep Aràgo Consells Sistemes de navegació On i Off Road Trail en moto 7
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Rutes en moto amb Road Super Travel Negocis motoristes del territori català 3

Fils similars