• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Sense Covid Road

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bé, dir-vos que al final m'he apuntat jo i la meva dona.
Encara a l'espera del dorsal (que segurament serà cap al 112 o més) ja podré dir que faré la "Sense Límits" i, serà de les úniques que puc fer per culpa de la Covid-19.
Ja ens veiem al punt de control, perquè sortir amb el meu número tan alt no faré que ningú m'esperi.
Ja parlarem.
 
H

Herman

Nouvingut
31 Ago 2020
10
26
Premis
4
Bé, dir-vos que al final m'he apuntat jo i la meva dona.
Encara a l'espera del dorsal (que segurament serà cap al 112 o més) ja podré dir que faré la "Sense Límits" i, serà de les úniques que puc fer per culpa de la Covid-19.
Ja ens veiem al punt de control, perquè sortir amb el meu número tan alt no faré que ningú m'esperi.
Ja parlarem.
Molt bé, ja serem 2 més. Com os digueu?
Aneu de dret o aneu a un hotel també?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Deus haver rebut confirmació per correu electrònic amb una factura. El número de dorsal és número de dorsal. La llista no s'actualitza cada dia
Llavors tinc el 114 quan actualitzin ja ho veure. El que tinc clar és que sortiré tard i anirà bé, perquè si fa fred algunes carreteres potser és pot trobar gel, sobretot la part de Prades si es va per allà.
Ja quedarem de totes maneres
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola, jo penso que si cada minut surten 4 motos, en 25 minuts han sortit 100. O sigui que no hi ha massa temps de diferència
Jo tampoc crec que hagi molta diferencia de temps. L'únic que tenim que posar-nos d'acord es cap a quin costat anem.
D'aquesta manera tots anem al mateix sentit.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
  • Sad
Reaccions: jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola compis...

Estic ben amoinat..... crec que la SENSE COVID ROAD també quedarà anul•lada com altres events moteros....

Això del toc de queda, de confinar-nos el cap de setmana.... espero que no, però pinta que serà així....
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bé, sí pinta malament. Però jo encara confio que lo del toc de queda dels caps de setmana no arribi a realitzar-se.
Es per axiò que jo vaig esperar-me fins el dia 15 per inscriure'm ja que no tornen l'import de la inscripció, no vaig assebentar-me de la prorroga fins el dia 31.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Des del seu instagram ens comenten al respecte:

Screenshot 20201027 103531 Instagram
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Avui : https://www.elnacional.cat/ca/polit...lunya-confinament-cap-setmana_551574_102.html

El Govern de la Generalitat ha advertit que la situació provocada per la segona onada del coronavirus és "extremadament greu, crítica", per la qual cosa ha aprovat un seguit de noves restriccions, entre les quals figuren, al "tancament perimetral de Catalunya per 15 dies amb un confinament municipal els caps de setmana"

Segons això l'event no es pot fer ...

Grossen-putaden :mad:

Salut i gassss ... i cuideu-vos...!!!
 
  • Sad
Reaccions: Nikokaos
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Haurem de fer la consulta a l'organització, ja que si el confinament es de 2 setmanes i comença demà, el dia 14 s'aixecaria i es podria celebrar la ruta. :unsure::unsure:
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Haurem de fer la consulta a l'organització, ja que si el confinament es de 2 setmanes i comença demà, el dia 14 s'aixecaria i es podria celebrar la ruta. :unsure::unsure:
@1nanu , amb la calculadora a la ma es com tu dius ... però em fa l'efecte que ho tenim fotut.

En tot cas queden 15-16 dies per l'event i poden passar moltes coses, tant de bones com de dolentes.

En el que si que tens tota la raó es en esperar que la org. digui quelcom.

Salut i gassss!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa.....

¿Algú ha parlat amb els de l'Hotel Felix?
¿Sabem si tindrem opció de cancelar reserves o de canviar dates?

Si no tornessin els calers però poguessim anar en altres dates, potser no farem la SENSE COVID ROAD, però...

¡¡ Podriem fer una quedada amb els de Tarragona !!


Siempre positivo, nunca negativo !!
(I no parlo de COVID, eh!)


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Edmond i jordiTR63
H

Herman

Nouvingut
31 Ago 2020
10
26
Premis
4
Jo sí he parlat amb l'hotel. Segons la reserva que hagis fet, et pot cancel·lar fins 72 hores abans. Si no tenies aquesta opció, pots parlar amb l'hotel per poden "guardar" la reserva per més endavant.
De moment esperar qué diu l'organització i el govern.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Nikokaos Ruta en moto Sortida per Girona provincia (fase 2 del Covid-19) Rutes en moto 10
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
racingdeibit Crònica sadernes-llança off road transpi Cròniques sobre motociclisme 7
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
Arge Opinió Off road/pics negres i motorrakas Espai de debat 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Pep Aràgo Consells Sistemes de navegació On i Off Road Trail en moto 7
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Rutes en moto amb Road Super Travel Negocis motoristes del territori català 3

Fils similars