• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Sense Limit 2022

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
18 de Juny 2022.
1 que no em cal allotjament. Sempre s'agraeix algun event prop d casa, jeje
Poc a poc an sortint les dates de tots els events.




1638380044245
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
18 de Juny 2022.
1 que no em cal allotjament. Sempre s'agraeix algun event prop d casa, jeje
Poc a poc an sortint les dates de tots els events.




Veure l'arxiu adjunt 4850
Holas!
A aquesta m'hi apuntaré si tot va bé...
A la 400 km segur, a la 800 km ja veurem quan arribi el moment.
Jo també ho tinc a prop de casa i el 18 de juny el dia és llarg i en principi no fa tanta calorada.
La d'aquest any em va agradar molt.

Salut i gassss!!!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, També inscrit a la 400 km :)
Per cert, m'agrada molt veure que per ara som majoria clara els inscrits de motoristes.cat :) hi som 3 de 7 inscrits en la 400!
PD Merci per avisar de l'obertura d'inscripcions.
PD2 Veient l'horari, aniré i tornaré des de Girona el mateix dia, però a veure si podem fer el dinar plegats en ruta, aprofitant que és curteta ;-)
1644227985055
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola, També inscrit a la 400 km :)
Per cert, m'agrada molt veure que per ara som majoria clara els inscrits de motoristes.cat :) hi som 3 de 7 inscrits en la 400!
PD Merci per avisar de l'obertura d'inscripcions.
PD2 Veient l'horari, aniré i tornaré des de Girona el mateix dia, però a veure si podem fer el dinar plegats en ruta, aprofitant que és curteta ;-)
Veure l'arxiu adjunt 5004
Home! .... si vas i vens de Girona i a mes et fas els 400kms de la ruta .... quasi et fas una Rider 700 o mes :LOL: ... pensa que de Valls es comença a sortir entre 9 i 10 AM.

En la edició de l'any passat es va fer un bucle en forma de 8 , amb centre a Valls, entre el matí i la tarda. Els motoristes.cat que vam anar junts vam dinar al punt de sortida arribada a migdia , hi havia servei de bar i tot plegat.... 1 horeta i a seguir.

No se quin plantejament tenen aquest any, si serà també un bucle en 8 del mateix estil. En tot cas no et pensis que els 400 kms els fas en menys de 8-9 hores. Les carreteres son molt revirades i el ritme que surt es el que es, considerant que no tothom porta la mateixa marxa i ens anem esperant.

En tot cas ja ho anirem veient !

Salut i gasssss!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Home! .... si vas i vens de Girona i a mes et fas els 400kms de la ruta .... quasi et fas una Rider 700 o mes :LOL: ... pensa que de Valls es comença a sortir entre 9 i 10 AM.

En la edició de l'any passat es va fer un bucle en forma de 8 , amb centre a Valls, entre el matí i la tarda. Els motoristes.cat que vam anar junts vam dinar al punt de sortida arribada a migdia , hi havia servei de bar i tot plegat.... 1 horeta i a seguir.

No se quin plantejament tenen aquest any, si serà també un bucle en 8 del mateix estil. En tot cas no et pensis que els 400 kms els fas en menys de 8-9 hores. Les carreteres son molt revirades i el ritme que surt es el que es, considerant que no tothom porta la mateixa marxa i ens anem esperant.

En tot cas ja ho anirem veient !

Salut i gasssss!
merci @jordiTR63
ja hi comptava amb això. he mirat abans que tinc 2h fins a valls, i és viable fer ruta + 4h, que com dius serà prop d'una rider700 en temps, que l'hauré fet dues setmanes abans ;-)
l'únic inconvenient és haver de sortir a les 6:00 de girona, però vaja, en això seria tipus rider1000 i així m'entreno per l'any vinent en matinar tant ;-)
OK, ja en parlarem sobre el recorregut i com quedar per si voleu fer-la en grup.
merci per la info!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Pels que no l'hem fet mai, podeu explicar això de mati i tarda? vol dir que els 400km es fan en dues etapes?
@raulsade ,

L'any passat hi havia dos tracks independents que es creuaven a Valls (sortida-arribada) :

1 per fer al matí a l'oest de Valls : Valls - Prades/Priorat - Valls
2 per fer per la tarda a l'est de Valls : Valls - Per el Sud fins El Catllar i pujar per Vila-Rodona, Pla manlleu, Querol, Santa Coloma de Querol, Sarral.... - Valls

En cada recorregut hi havia els corresponents punts de pas/control i Valls era a la vegada sortida-arribada de cada bucle. Ja que tenies que passar-hi si-o-si i hi havia servei de bar, vam dinar allà.

Aquí els dos tracks que tinc desats a WikiLoc
Mati : https://ca.wikiloc.com/rutes-moto/t-sense-limits-mati-llarga-219-75572333
Tarda : https://ca.wikiloc.com/rutes-moto/t-sense-limits-tarda-llarga189-75572512

No se com ho faran aquest any, ja ho veurem...

Salutacions
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
@raulsade ,

L'any passat hi havia dos tracks independents que es creuaven a Valls (sortida-arribada) :

1 per fer al matí a l'oest de Valls : Valls - Prades/Priorat - Valls
2 per fer per la tarda a l'est de Valls : Valls - Per el Sud fins El Catllar i pujar per Vila-Rodona, Pla manlleu, Querol, Santa Coloma de Querol, Sarral.... - Valls

En cada recorregut hi havia els corresponents punts de pas/control i Valls era a la vegada sortida-arribada de cada bucle. Ja que tenies que passar-hi si-o-si i hi havia servei de bar, vam dinar allà.

Aquí els dos tracks que tinc desats a WikiLoc
Mati : https://ca.wikiloc.com/rutes-moto/t-sense-limits-mati-llarga-219-75572333
Tarda : https://ca.wikiloc.com/rutes-moto/t-sense-limits-tarda-llarga189-75572512

No se com ho faran aquest any, ja ho veurem...

Salutacions
Gràcies per la info
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bé, ahir per fi vaig poder apuntar-me per segon any a la sensecovid. La web no funcionaba, no podía agafar talla de samarreta i, tampoc afegir el acompanyant.
Després de una estona i parlant amb la organització vaig poder inscriurem.
Número 4019, ja baixarem d'hora desde Lleida creuant el coll de l'illa unes quantes vegades al dia????? l'any passat 4 vegades, les de anada i tornada i, les de la ruta.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Per als interessats, al Instagram ja ha posa't les primeres informacions de l'event.
Punt de trobada i sortida, recollida d'acreditacions i, horaris.
Segurament jo aniré divendres afer un tomb i recollir les meves. Si algú l'hi interesa que agafi les seves ja sabeu que només cal que m'ho digueu
 
Arge

Arge

Rodant
30 Ago 2020
53
154
Premis
12
Per als interessats, al Instagram ja ha posa't les primeres informacions de l'event.
Punt de trobada i sortida, recollida d'acreditacions i, horaris.
Segurament jo aniré divendres afer un tomb i recollir les meves. Si algú l'hi interesa que agafi les seves ja sabeu que només cal que m'ho digueu
Bones, imagino que aquesta setmana ja penjaran la ruta..no?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
H Informació Sense Covid Road Sense Límits 99
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Roger Formació Cursos HIS octubre 2022 Formació motorista 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal de revolts i fotos 23-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto VACAVOLTA 2022; Vacarisses 8/10/2022 - Informació i participants Rutes en moto 15
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
mr_pointer Esdeveniment RodiBook 2022 Rodibook 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
Silverwing Ruta en moto Nordkapp 2022 Cròniques sobre motociclisme 18
Carmeta Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 Rider 1000 19
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6

Fils similars