Moltes gràcies pels ànims, lo bó és que de moment apart del petit problema de l'ull, totes les proves estan sortint bé, analítiques, ressonància, etc...
El més important és que la neuro-oftalmòloga m'ha dit que el "problema de l'ull" no ha afectat per res per conduïr, va ser el primer que li vaig preguntar tot i veure perfectament, volía saber si necessitava p.e: portar ulleres, ja que sempre he estat molt respectuós amb els temes legals, hem va deixar més tranquil quan hem va deixar clar,que l'afectació era tant petita que no tenía perquè preocupar-me.
Potser infueix que estic passant una temporada molt bèstia d'estres, apart del tema feina, hem té molt preocupat com està evolucionant l'Alzehimer del pare (de fet crec que això pot ser el motiu més probable d'aquesta sensació de mareig d'avui si, demà no) a la feina estic acostumat a afrontar problemes i sempre trobar algún tipus de sol·lució amb decissions millors o pitjors, però sempre tinc clar que fer i normalment m'ensurto més que no pas la cago. Però amb aquesta merda d'enfermetat, és molt frustrant veure que no podràs guanyar mai, que no hi ha cap remei i que sempre anirà a pitjor
Tot i que de teregnar soc sempre optimista i sempre tinc bon ànim, potser el subconscient m'està fent una mala jugada.
El més fotut és veure com afecta a la mare, el pare ja sé que no te cura i ho puc afrontar, de fet fa ja uns anys que ho tinc assumit però no us podeu imaginar com afecta al que hi conviu, hem destroça veure com ho pateix la mare, tot i que vaig migdia i nit a fer-los el menjar i escoltar-la perquè es desfogui, s'hem trenca el cor cada cop que marxo a casa meva sabent que la deixo amb tot el problema.
En fi, paciència que més aviat o més tard, tornaré a donar gas i canya a la meva petita ? i sento tota la parrafada que us he deixat anar.
Avui ja estava millor igual demà puc fer una escapadeta ?