• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Silenciadors moto

Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Hola! Bona tarda!

Tinc unes preguntes per als entenguts i veterans de la moto. Estic plantejant-me montar un silenciador nou a la meva KTM 790 adventure S. Concretament el que ensenye en el link.

https://shop.sc-project.com/es-IT/3711_SCP-KTM15-91-Silenciador-SC1-R.htm o aquest, els veig casi idèntics. https://shop.sc-project.com/es-IT/3715_SCP-KTM15-121-X-Plorer-II-Muffler.htm

Les meves preguntes són:

-Si monte qualsevol d'aquets, que diu que estàn homolagats, no tindré cap problema amb les autoritats, cert?

-Realment milloren el comportament de la moto tant?

-Poden afectar negativament al motor d'alguna forma?

-Si està homologat i amb el db killer corresponent (no tinc pensat treure aquest)... Em donarà un mal de cap el soroll amb rutes llargues o amb la vostra experiència a altres velocitats o de ruta ni em donarè conter? Hahahaha

-
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia company @Sal919

bé no sóc gran expert en tubs d'escapament tot i que de jove havia treballat en una fàbrica que en feia però crec que intentaré respondre't:

1) si diu que estan homologats i no treus el DB killer ni el catalitzador, no hauries de tenir cap problema. La moto seguirà complint el que marqui la llei.
2) a les pròpies pàgines que ens has enviat surten fotos on tens la resposta:
1612035309502

Una fàbrica de tubs té uns models, en aquest cas ens ensenyen el model de silenciòs SC-1. Llavors agafen prestada una moto, en aquest cas la KTM 790 (moltes vegades només 1 model de tota KTM que porti aquest motor 790 i ja està) i li adapten el silenciós que ja tenen (dissenyen la corva de metall que porta els gasos al silenciòs) i fan unes proves amb un dinamòmetre. En aquest cas els hi surt que cap a 7000 voltes la teva moto començarà a donar una mica de millor rendiment que abans. Concretament la màxima diferència de potència, marca l'ordinador com veus, es troba a 9000 voltes on, amb aquest tub la moto dóna mig cavall més que amb el tub de sèrie.
Pel que fa al Parell, la xifra màxima passa de 82,8 nM amb el de serie a 84 nM amb el SC project, però 250 revolucions més amunt de marcador.
Tu creus que en una moto de 92 cavalls notaràs passar a 92,5 i només en una zona concreta i específica del comptavoltes, que és a partir de 7000 voltes? A veure, jo personalment crec que no, que no notaràs més potència, però bé.
El que si que es nota que si la moto fa un soroll més greu o més fort a la gent li dóna la sensació que corre més, o inclús li venen més ganes de revolucionar més el motor que abans per notar aquest soroll que els agrada. Per això hi ha qui opina que després de canviar el tub, corre més.
Fa uns anys les marques venien motos amb tubs de sèrie que eren un desastre i canviant-lo es podien fer virgueries, ara avui en dia costa molt més. El major motiu pel que canviar un tub per rendiment és que t'estalvia pes a la moto. En el teu cas a la KTM no li treus ni un quilo, però per exemple a la meva moto que és una GUzzi i porta un tub de sèrie de 5 quilos, és fàcil trobar-ne un que li tregui 2 o 3 quilos a la moto, la qual cosa ja es comença a notar, i més si estàn situats amunt del centre de gravetat.
Clar en aquest sentit, si tu li poguessis treure molts quilos a la moto sí que notaries, possiblement, una millora, perquè diuen els pilots que sempre val més un quilo menys que no varis cavalls més.
Una altra cosa seria si li treguessis el catalitzador i el DB killer a la moto, amb lo qual aniries quasi a escape lliure. Amb això segur que li pujaries uns quants cavalls de cop i tiraria més, però només és legal en circuit...

3) jo penso que no afectarà al motor negativament. Al revès, si respira millor a altes voltes pot ser bo per ell, o en tot cas no notar cap diferència. En algunes motos canviar el tub implica tocar l'electrònica de la centraleta, però estem parlant de models molt específics i dubto molt que sigui el teu cas. També hi ha gent que ja que canvia el tub li posa un filtre d'aire més ràcing perquè el motor agafi més aire i tregui més rendiment al combustible.

Perdona per la parrafada si vols et faig la versió curta:
1) cap problema
2) no notaràs res a part del canvi de soroll
3) no, cap problema
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola! Bona tarda!

Tinc unes preguntes per als entenguts i veterans de la moto. Estic plantejant-me montar un silenciador nou a la meva KTM 790 adventure S. Concretament el que ensenye en el link.

https://shop.sc-project.com/es-IT/3711_SCP-KTM15-91-Silenciador-SC1-R.htm o aquest, els veig casi idèntics. https://shop.sc-project.com/es-IT/3715_SCP-KTM15-121-X-Plorer-II-Muffler.htm

Les meves preguntes són:

-Si monte qualsevol d'aquets, que diu que estàn homolagats, no tindré cap problema amb les autoritats, cert?

-Realment milloren el comportament de la moto tant?

-Poden afectar negativament al motor d'alguna forma?

-Si està homologat i amb el db killer corresponent (no tinc pensat treure aquest)... Em donarà un mal de cap el soroll amb rutes llargues o amb la vostra experiència a altres velocitats o de ruta ni em donarè conter? Hahahaha

-
Bones! Pel que fa al trànsit, si portes el dbkiller dubto que et toquin els nassos, tot i que mai se sap. El que si que és motiu de motivar una parada policial al respecte d'aquest tema, és el circular sense el dbkiller, ja que el soroll que es sol produïr és molt molest, perjudicial i fins i tot perillós pel benestar de l'oïda de les altres persones. Curiosament ahir vaig circular darrere d'un paio que no en portava en una ktm duke de baixa cilindrada, m'imagino que una 390 o de l'estil, i et prometo que m'arribava l'aire del tub a la cara amb la visera aixecada, i el soroll era inassumible.

Amb dbkiller i un silenciador homologat jo penso que no causaràs molèsties similars com la que et comento. Altra cosa és a la ITV, que ja no et sé dir com està el tema. Suposo que depèn de si s'estila considerar-ho reforma d'importància o similar. A veure si et poden aconsellar millor al respecte.

Pel que fa al comportament, jo he sentit una mica de tot, i també pel que fa al desgast del motor, però a veure @Pep Aràgo com ho veu, que és entès del tema mecànica.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Merci a tots dos, @Serra i @Non-stop . Sóc un gran ignorant de la mecànica i no em refie de tot el que hi ha per internet... Per aquesta raó tracte d'apel·lar a l'experiència d'aquells que heu fet més camí. El meu primer temor, és tindre problemes amb la llei, la meva intenció és anar amb db killer, però no vull adquirir un que sembla que és homologat i després... Surprise!

I el segon que afecte d'alguna manera al motor...

Però amb la mega explicació magistral de @Serra crec que ja m'ha quedat clar :LOL:
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Merci a tots dos, @Serra i @Non-stop . Sóc un gran ignorant de la mecànica i no em refie de tot el que hi ha per internet... Per aquesta raó tracte d'apel·lar a l'experiència d'aquells que heu fet més camí. El meu primer temor, és tindre problemes amb la llei, la meva intenció és anar amb db killer, però no vull adquirir un que sembla que és homologat i després... Surprise!

I el segon que afecte d'alguna manera al motor...

Però amb la mega explicació magistral de @Serra crec que ja m'ha quedat clar :LOL:
El que ha comentat en @Serra s ajusta perfectament a una bona explicació mecànica.... ? ? ?

No cal afegir res més, excepte que truquis a una ITV i els demanis si al canviar el silenciós de la moto per un d homologat pel teu model, té consideració de reforma i tens que homologar ho per incloure l accessori a fitxa tècnica. Fins ara no calia, però és cert que cada mes de gener hi han unes revisions dels processos que competen a les ITV i no està de més fer una trucada, per si hi ha cap variant a la normativa.
 
  • Like
Reaccions: Serra
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola! crec que depèn molt del silenciós i també del dia que tingui l'autoritat hehehe

-Si monte qualsevol d'aquets, que diu que estàn homolagats, no tindré cap problema amb les autoritats, cert?
En el meu cas, la policia mai m'ha parat pel soroll que fan els meus tubs (no són els de sèrie, però són els oficials de la marca, quan vaig comprar la moto ja els duia), però per la ITV sempre he tingut problemes... tot i que jo passo la itv a Barcelona ciutat, m'han dit que fora de Barcelona i rodalies fan la vista més grossa amb el límit de soroll.

-Realment milloren el comportament de la moto tant?
això ja no ho sé perquè no ho he comparat, però com diu en @Serra i així ho posa en la imatge, 0,5cv no sé si es nota gaire hehehe

-Poden afectar negativament al motor d'alguna forma?
En el meu cas, no sé si és verídic o m'ho van dir per cobrar més en un taller, em van dir que s'ha de tocar la centraleta per optimitzar el tub, així que podria ser, o pot ser sense tocar la centraleta la moto va igual

Dit això, sempre és bonic escoltar el soroll d'una moto hehehe (amb excepcions, clar)

@Pep Aràgo lo del dbkiller que comentes, jo vaig desmontar-lo un dia i el vaig haver de montar de nou... sense el dbkiller sí que em pararien segur, ara... com sonava... ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola! Bona tarda!

Tinc unes preguntes per als entenguts i veterans de la moto. Estic plantejant-me montar un silenciador nou a la meva KTM 790 adventure S. Concretament el que ensenye en el link.

https://shop.sc-project.com/es-IT/3711_SCP-KTM15-91-Silenciador-SC1-R.htm o aquest, els veig casi idèntics. https://shop.sc-project.com/es-IT/3715_SCP-KTM15-121-X-Plorer-II-Muffler.htm

Les meves preguntes són:

-Si monte qualsevol d'aquets, que diu que estàn homolagats, no tindré cap problema amb les autoritats, cert?

-Realment milloren el comportament de la moto tant?

-Poden afectar negativament al motor d'alguna forma?

-Si està homologat i amb el db killer corresponent (no tinc pensat treure aquest)... Em donarà un mal de cap el soroll amb rutes llargues o amb la vostra experiència a altres velocitats o de ruta ni em donarè conter? Hahahaha

-
Bones, home jo a una ktm, si muntaba un akra sens dubte, es la marca que treballa mes escpecificament cada silendiador per cada marca i model, es mes el model rallye de la 790 el porta de serie, amb el dbkiller no et donara pas mal de cap, es un soroll mes greu pero no es tant molest, problemes amb e motor no t en donara cap, canvis o millores, depen, al curva de pujada, l entrega de pontencia canvia una mica, no pas gaire, per notar canvis importants tens que canviar lineas senceres, treien catalitzador, pero llavors estas fora de la llei
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola! crec que depèn molt del silenciós i també del dia que tingui l'autoritat hehehe

-Si monte qualsevol d'aquets, que diu que estàn homolagats, no tindré cap problema amb les autoritats, cert?
En el meu cas, la policia mai m'ha parat pel soroll que fan els meus tubs (no són els de sèrie, però són els oficials de la marca, quan vaig comprar la moto ja els duia), però per la ITV sempre he tingut problemes... tot i que jo passo la itv a Barcelona ciutat, m'han dit que fora de Barcelona i rodalies fan la vista més grossa amb el límit de soroll.

-Realment milloren el comportament de la moto tant?
això ja no ho sé perquè no ho he comparat, però com diu en @Serra i així ho posa en la imatge, 0,5cv no sé si es nota gaire hehehe

-Poden afectar negativament al motor d'alguna forma?
En el meu cas, no sé si és verídic o m'ho van dir per cobrar més en un taller, em van dir que s'ha de tocar la centraleta per optimitzar el tub, així que podria ser, o pot ser sense tocar la centraleta la moto va igual

Dit això, sempre és bonic escoltar el soroll d'una moto hehehe (amb excepcions, clar)

@Pep Aràgo lo del dbkiller que comentes, jo vaig desmontar-lo un dia i el vaig haver de montar de nou... sense el dbkiller sí que em pararien segur, ara... com sonava... ?
Evidentment, els que sou a ciutat teniu aquest problema... Es fàcil que us "enxufin" una multa per anar fent més soroll del permès...
També té una solució molt rapida d aplicar... Abans d entrar a Barna, tornes a muntar el Dbkiller o el montes en quant arribis a casa, pq al final de tot no és més que deixar anar un o dos visos per poder tornar a muntar el tap... ;)
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Evidentment, els que sou a ciutat teniu aquest problema... Es fàcil que us "enxufin" una multa per anar fent més soroll del permès...
També té una solució molt rapida d aplicar... Abans d entrar a Barna, el tornes a muntar o el montes en quant arribis a casa, pq al final de tot no és més que deixar anar un o dos visos per poder tornar a muntar el tap... ;)
Siii i el portes en una motxilla amb tot el que pesa i ocupa :D:D:ROFLMAO:

Si els tubs com l'Akra fan un soroll greu és perquè les màquines que mesuren decibels (db) de les ITV i policies solen tenir més dificultats per detectar bé soroll greu, per tant poden fer més decibels sense que es pugui demostrar que no ets dins del límit legal...

De totes maneres Jo no se si akra és millor que dc project per la 790, hauries de buscar la comparació i si KTM el té en catàleg de peces de recanvi específic per a tu. En el meu cas Honda tenia Akrapovic en catàleg i Guzzi ofereix Arrow en catàleg oficial de marca
 
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Siii i el portes en una motxilla amb tot el que pesa i ocupa :D:D:ROFLMAO:

Si els tubs com l'Akra fan un soroll greu és perquè les màquines que mesuren decibels (db) de les ITV i policies solen tenir més dificultats per detectar bé soroll greu, per tant poden fer més decibels sense que es pugui demostrar que no ets dins del límit legal...

De totes maneres Jo no se si akra és millor que dc project per la 790, hauries de buscar la comparació i si KTM el té en catàleg de peces de recanvi específic per a tu. En el meu cas Honda tenia Akrapovic en catàleg i Guzzi ofereix Arrow en catàleg oficial de marca
Em referia als Dbkiller, no al silenciós sencer....!!!! ? ? ? ?

Vaig a rectificar el post, pq ja veig que això portarà a aque algú vagi amb els silenciosos a la motxilla.... ????
 
  • Haha
Reaccions: Serra
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Em referia als Dbkiller, no al silenciós sencer....!!!! ? ? ? ?

Vaig a rectificar el post, pq ja veig que això portarà a aque algú vagi amb els silenciosos a la motxilla.... ????
hahaha, sisi, vaig entendre el dbkiller... no em caben a la butxaca els silenciosos de sèrie ???

de fet, algun cop ho he pensat, els meus dbkillers són de molt fàcil muntatge i desmuntatge, s'aguanten amb unes arandeles. però després fa molt soroll i no sé si aguantaria gaire estona, de fet, quan sento motos que fan molt soroll no sé si els motoristes ho aguanten, o porten taps...
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Com sempre hi ha algún moment en que hem despisto :rolleyes: i cargolo més del copmte el puny dret, tot i que en l'oferta hem venia l'Akrapoviv, vaig preferir posar el escapament de série, no és qüestió d'anar avisant de la teva arribada...
Apart després d'una sortida a Andorra, darrere un paio que duia un Leo Vince, no sé ell però jo vaig acabar amb un mal de cap de collons, 3 dies més tard encara sentía la remor dins el cervell.
I en comparatives que he vist, realment apart del bram, no hi ha un extra de prestacions significatius
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Hola novament, demane experiència... M'han recomant que per evitar problemes futurs... He d'incorporar el tub que tinc vist a la fitxa del vehicle... Això... Ho faig a la ITV? És car? Teòricament, serà fàcil, no? El tub que vull, està homologat.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola novament, demane experiència... M'han recomant que per evitar problemes futurs... He d'incorporar el tub que tinc vist a la fitxa del vehicle... Això... Ho faig a la ITV? És car? Teòricament, serà fàcil, no? El tub que vull, està homologat.
Ara t'ho dic de memòria, però si la reforma no fos d'importància, en ITV es faria constar, i ells la podrien incloure a la fixa tècnica del vehicle. Si aquesta reforma fos d'importància (la qüestió serà aquesta, és a dir, si canviar el tub es considera d'importància o no), et caldria un informe d'un enginyer que l'aprovés, certificats d'un taller, i fins i tot de laboratori. A veure si en @Pep Aràgo t'ho pot confirmar, al ser un tema de mecànica.

Personalment, però, opino que canviar un tub modifica el rendiment mecànic i l'aparença externa de la moto, i a més, és sabut que implica un canvi en la sonoritat del vehicle, així que penso que sí que es consideraria una reforma d'importància.
 
Última edició:
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola novament, demane experiència... M'han recomant que per evitar problemes futurs... He d'incorporar el tub que tinc vist a la fitxa del vehicle... Això... Ho faig a la ITV? És car? Teòricament, serà fàcil, no? El tub que vull, està homologat.
Disculpeu... l avis de resposta d aquest fil m havia quedat amagat i no l he vist fins ara... ? ?

Si el tub és homologat i l inspector de l ITV considera que es deuria d incloure a fitxa tècnica, la "reforma" no deuria de suposar més cost que el mateix que et cobren quan vas a homologar la bola de remolc d un cotxe... aprox uns 50/60€...

Quan compris l escape, tenen que donar te una documentació on consta l homologació europea de l accessori. Amb aquesta documentació, passa per l ITV on vagis habitualment i parla amb l inspector de reformes, pq ja t anticipo que depenen de cada inspector, es poden agafar a un criteri o un altre...
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Si, els tubs que tinc pensats segons la web (SC i Akra) són homologats. Clar, amb la pandemia... Ja no puc anar personalment a preguntar a ITV
Pq dius que no pots anar personalment a demanar ho....???
Tens l opció de fer una trucada i parlar amb l´ estació d ITV peró si vols anar personalment, que és el que jo faria i ja deixes obert l expedient de reforma, amb un certificat d´ autoresponsabilitat de desplaçament indicant que vas a complir un tema administratiu del vehicle, no tens que tenir cap mena de problema
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Pq dius que no pots anar personalment a demanar ho....???
Tens l opció de fer una trucada i parlar amb l´ estació d ITV peró si vols anar personalment, que és el que jo faria i ja deixes obert l expedient de reforma, amb un certificat d´ autoresponsabilitat de desplaçament indicant que vas a complir un tema administratiu del vehicle, no tens que tenir cap mena de problema
Opino igual que en Pep
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0

Fils similars