• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock

Bona tarda a tots,
L'altre dia pensava com muntar un sistema per a poder dur el mòbil com a gps per a les rutes que no conec. Vaig estar informant-me de diverses formes a botigues de motos d'Andorra i em van recomanar una marca que es diu Quadlock. Aquesta té diversos productes que van principalment anclats al manillar.. però la meva K100 no té espai al manillar ja que té un plàstic que el cobreix tot sencer. Aleshores, buscant i buscant opcions, vaig donar amb el següent: hi ha una peça que és un adaptador universal que s'aplica darrere la carcasa del mòbil i un adaptador "de paret" que l'he enganxat a la moto, de tal forma que el vent no hi toca i així no fa cap tipus de resistència al mateix. Per a que pogueu visualitzar el concepte, n'he fet unes fotos. Què en penseu? Encara no l'he provat en marxa, però sembla que queda totalment subjecte i que aguanta bé.
Espero la vostra opinió. Moltes gràcies!!
 

Adjunts

  • IMG_20210414_201835.jpg
    IMG_20210414_201835.jpg
    1,6 MB · Visites: 204
  • IMG_20210414_201842.jpg
    IMG_20210414_201842.jpg
    2,5 MB · Visites: 114
  • IMG_20210414_202019.jpg
    IMG_20210414_202019.jpg
    1,4 MB · Visites: 114
  • IMG_20210414_201954.jpg
    IMG_20210414_201954.jpg
    1,1 MB · Visites: 120
  • IMG_20210414_202218.jpg
    IMG_20210414_202218.jpg
    1,6 MB · Visites: 119
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Ho veig força interesant, ja explicaràs com et va quan ho provis.
he entrat a la Web de Quadlock i tenen diferents adaptadors per a motos, segons necesitats, també per la varilla dels retrovisors.
Una pregunta, l’adaptador de paret és adhesiu?
Gràcies per la info?✌️?
 
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Ho veig força interesant, ja explicaràs com et va quan ho provis.
he entrat a la Web de Quadlock i tenen diferents adaptadors per a motos, segons necesitats, també per la varilla dels retrovisors.
Una pregunta, l’adaptador de paret és adhesiu?
Gràcies per la info?✌️?
Ambdós són adhesius, el de paret i el de la carcasa del mòbil.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bona tarda a tots,
L'altre dia pensava com muntar un sistema per a poder dur el mòbil com a gps per a les rutes que no conec. Vaig estar informant-me de diverses formes a botigues de motos d'Andorra i em van recomanar una marca que es diu Quadlock. Aquesta té diversos productes que van principalment anclats al manillar.. però la meva K100 no té espai al manillar ja que té un plàstic que el cobreix tot sencer. Aleshores, buscant i buscant opcions, vaig donar amb el següent: hi ha una peça que és un adaptador universal que s'aplica darrere la carcasa del mòbil i un adaptador "de paret" que l'he enganxat a la moto, de tal forma que el vent no hi toca i així no fa cap tipus de resistència al mateix. Per a que pogueu visualitzar el concepte, n'he fet unes fotos. Què en penseu? Encara no l'he provat en marxa, però sembla que queda totalment subjecte i que aguanta bé.
Espero la vostra opinió. Moltes gràcies!!
Jo et donaré un consell... mira d poder fixar el mòbil/navegador a un lloc on no tinguis que treure tant la visió de la carretera.
Quan vagis per puestos coneguts o que et calen poques indicacions, no té més incidència el portar el dispositiu fora de la visió directa que el tenir que anar movent el cap (tampoc és gaire segur treure la visió de la carretera), però quan vagis per puestos que et calgui anar seguint les indicacions del navegador agrairàs el portar lo just al davant....
A part... no se pq em sembla que on l has posat, et pot arribar a destorbar el teu mateix braç... al menys això em sembla per la foto...

Si fas una foto de la zona que tens davant dels ulls quan ets pujat a la moto, puc mirar de donar te alguna idea de on fixar ho... ;)
 
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Jo et donaré un consell... mira d poder fixar el mòbil/navegador a un lloc on no tinguis que treure tant la visió de la carretera.
Quan vagis per puestos coneguts o que et calen poques indicacions, no té més incidència el portar el dispositiu fora de la visió directa que el tenir que anar movent el cap (tampoc és gaire segur treure la visió de la carretera), però quan vagis per puestos que et calgui anar seguint les indicacions del navegador agrairàs el portar lo just al davant....
A part... no se pq em sembla que on l has posat, et pot arribar a destorbar el teu mateix braç... al menys això em sembla per la foto...

Si fas una foto de la zona que tens davant dels ulls quan ets pujat a la moto, puc mirar de donar te alguna idea de on fixar ho... ;)
Bones,
És com aquest. Havia pensat en posar-lo just sota la marca dels tres botons també. Encara tinc un adaptador dels de paret (en venen dos) així que podria ser una altra possibilitat. Ja em dius. Gràcies!
 

Adjunts

  • IMG_20210415_111457.jpg
    IMG_20210415_111457.jpg
    193,4 KB · Visites: 108
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones,
És com aquest. Havia pensat en posar-lo just sota la marca dels tres botons també. Encara tinc un adaptador dels de paret (en venen dos) així que podria ser una altra possibilitat. Ja em dius. Gràcies!
Fes una foto de la part de la pantalla/visera del carenat... vui veure el que tens al camp de visió per sobre dels rellotges de la moto
 
  • Like
Reaccions: SerrDavos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tots,
L'altre dia pensava com muntar un sistema per a poder dur el mòbil com a gps per a les rutes que no conec. Vaig estar informant-me de diverses formes a botigues de motos d'Andorra i em van recomanar una marca que es diu Quadlock. Aquesta té diversos productes que van principalment anclats al manillar.. però la meva K100 no té espai al manillar ja que té un plàstic que el cobreix tot sencer. Aleshores, buscant i buscant opcions, vaig donar amb el següent: hi ha una peça que és un adaptador universal que s'aplica darrere la carcasa del mòbil i un adaptador "de paret" que l'he enganxat a la moto, de tal forma que el vent no hi toca i així no fa cap tipus de resistència al mateix. Per a que pogueu visualitzar el concepte, n'he fet unes fotos. Què en penseu? Encara no l'he provat en marxa, però sembla que queda totalment subjecte i que aguanta bé.
Espero la vostra opinió. Moltes gràcies!!
Tinc entès que com a sistema de subjecció del telèfon és dels millors, i estic segur de que et farà molt bon servei. Tot i així estic amb en Pep: Val la pena trobar una ubicació que no t'aparti tant la vista de la carretera.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Al vespre te la passo. Tinc aquesta on es veu una mica més... No sé si et serveix. ?
Em caldria veure amb més detall la zona superior de la pantalla... Si pots, fes un altre foto que es vegi de més a prop... a vere si puc apreciar millor tota aquesta zona, que jo penso que és l adient...
 
  • Like
Reaccions: SerrDavos
Gauque

Gauque

Nouvingut
26 Feb 2020
6
25
Premis
2
Jo et donaré un consell... mira d poder fixar el mòbil/navegador a un lloc on no tinguis que treure tant la visió de la carretera.
Quan vagis per puestos coneguts o que et calen poques indicacions, no té més incidència el portar el dispositiu fora de la visió directa que el tenir que anar movent el cap (tampoc és gaire segur treure la visió de la carretera), però quan vagis per puestos que et calgui anar seguint les indicacions del navegador agrairàs el portar lo just al davant....
A part... no se pq em sembla que on l has posat, et pot arribar a destorbar el teu mateix braç... al menys això em sembla per la foto...

Si fas una foto de la zona que tens davant dels ulls quan ets pujat a la moto, puc mirar de donar te alguna idea de on fixar ho... ;)
Bona tarda ¡
Jo faig servir el QuadLock fa temps i es collonut, a la bici i tinc el suport de manillar però a la moto ho monto amb un suport RAM, no es lo més estètic segurament, però em permet moure el movil i tenir-hi vissió directe sense que m'interfereixi a la pantalla de la moto.
Si fas una tuta amb Roadbook pots fer servir el mateix suport per tenir el tripmeter i controlar els quilómetres.
Salut ¡
 
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Em caldria veure amb més detall la zona superior de la pantalla... Si pots, fes un altre foto que es vegi de més a prop... a vere si puc apreciar millor tota aquesta zona, que jo penso que és l adient...
Aquí tens la foto que em demanaves.
 

Adjunts

  • IMG_20210415_191637.jpg
    IMG_20210415_191637.jpg
    3,6 MB · Visites: 102
  • IMG_20210415_192409.jpg
    IMG_20210415_192409.jpg
    1,3 MB · Visites: 93
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda a tots,
L'altre dia pensava com muntar un sistema per a poder dur el mòbil com a gps per a les rutes que no conec. Vaig estar informant-me de diverses formes a botigues de motos d'Andorra i em van recomanar una marca que es diu Quadlock. Aquesta té diversos productes que van principalment anclats al manillar.. però la meva K100 no té espai al manillar ja que té un plàstic que el cobreix tot sencer. Aleshores, buscant i buscant opcions, vaig donar amb el següent: hi ha una peça que és un adaptador universal que s'aplica darrere la carcasa del mòbil i un adaptador "de paret" que l'he enganxat a la moto, de tal forma que el vent no hi toca i així no fa cap tipus de resistència al mateix. Per a que pogueu visualitzar el concepte, n'he fet unes fotos. Què en penseu? Encara no l'he provat en marxa, però sembla que queda totalment subjecte i que aguanta bé.
Espero la vostra opinió. Moltes gràcies!!
Bones! Et faig arribar un comentari que ens envien per Instagram:

Screenshot 20210415 223232 Instagram
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Aquí tens la foto que em demanaves.
Definitivament jo miraria de poder aprofitar els visos que es veuen a la part superior de la pantalla, per fixar el dispositiu, encara que sobresurti una mica pel costat del carenat... O potser fixar-lo a la part superior de la pantalla, on sembla que fa com una mena de "safata" amb un accessori articulat.

Un detall que no se si has tingut en compte... el teu mòbil o navegador que vulguis fixar a la moto, a menys que sigui "rougheritzat", no és gaire amic d anar mullant-se...
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Què vol dir exactament apretar el cargol del suport q va a la moto? No hi ha cap cargol al suport. Diguem-ne que l'has de girar fins que fa un "clic"... Gràcies
Parla del suport que has fixat als plàstics de la moto... Que no t enrefies de l adhesiu que porta el suport.
Per les imatges que vas penjar el primer dia, sembla que el suport que va enganxat a la moto, pota un forat al centre per posar un vis, i que quedi agafat pel vis, no tan sols per l adhesiu 3M.
 
  • Like
Reaccions: Roger
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Definitivament jo miraria de poder aprofitar els visos que es veuen a la part superior de la pantalla, per fixar el dispositiu, encara que sobresurti una mica pel costat del carenat... O potser fixar-lo a la part superior de la pantalla, on sembla que fa com una mena de "safata" amb un accessori articulat.

Un detall que no se si has tingut en compte... el teu mòbil o navegador que vulguis fixar a la moto, a menys que sigui "rougheritzat", no és gaire amic d anar mullant-se...
Donaré una segona ullada a veure si a la part de la pantalla es pot fer quelcom, però el primer cop que vaig mirar-ho amb la gent de la botiga, vam comentar que la única manera era posar una peça que fés pinça amb la pantalla i tampoc ho acabàvem de veure massa clar.
Pel que dius d'anar mullant-se, entenc que parles de quan plou... No surto de ruta si hi ha previsió de pluja ?.
Miraré això que comenta l'altre company de fixar-ho amb un cargol.
Merci i bon cap de setmana a tothom!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Donaré una segona ullada a veure si a la part de la pantalla es pot fer quelcom, però el primer cop que vaig mirar-ho amb la gent de la botiga, vam comentar que la única manera era posar una peça que fés pinça amb la pantalla i tampoc ho acabàvem de veure massa clar.
Pel que dius d'anar mullant-se, entenc que parles de quan plou... No surto de ruta si hi ha previsió de pluja ?.
Miraré això que comenta l'altre company de fixar-ho amb un cargol.
Merci i bon cap de setmana a tothom!
Hola, Per si et serveix, et comento com ho veig arran de l'experiència de 2 anys amb quad-lock. És car però fantàstic i n'estic molt content. Ho faig servir per la feina amb un suport d'escriptori, al cotxe i per suposat a la moto.

Cal dir que el suport de paret que tens no és pas adequat per a la moto. La raó és que no té bloqueig (la llengueta blava que veuràs en determinats enganxalls) i llavors, amb un petit toc es pot sortir (el suport de l'escriptori i del cotxe van sense bloqueig, i al cotxe m'ha caigut un parell de vegades per sortir-s'en), i anant en moto vol dir que el mòbil es farà malbé fàcilment.

Per altre banda, convé fer servir la carcassa (conxa que diuen) enlloc de la peça adhesiva. Primer de tot perquè t'estalvies el risc d'una enganxina, i per altre, perquè les carcasses de quad-lock són molt bones. Tinc una de fa dos anys, està com a nova, i ha fet molt bé la seva funció els cops que m'ha caigut a terra el mòbil. Existeix l'accessori "poncho" que és una funda de mòbil però per sobre i protegeix perfectament el mòbil (encaixa perfectament amb la carcassa quad-lock).

Pel teu cas, només veig dues opcions possibles: fer servir un "mount" de manillar però possat a l'extrem intern del puny esquerra; fer servir el que tens de pared al panell negre de la dreta del contacte, amb el mòbil en horitzontal (jo sempre ho porto així a la moto), però amb carcasa quad-lock per tenir així només una enganxina enlloc de dues; allà penso no ho tocaràs pas per fer-lo girar i que caigui.

La veritat és que pensava que no havia cap moto incompatible amb quad-lock per les opcions que ofereixen d'enganxalls: https://www.quadlockcase.eu/collections/shop-moto però ja veig que sempre hi ha excepcions. Ja ens explicaràs finalment com ho has resolt.

Fins aviat.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Hola, Per si et serveix, et comento com ho veig arran de l'experiència de 2 anys amb quad-lock. És car però fantàstic i n'estic molt content. Ho faig servir per la feina amb un suport d'escriptori, al cotxe i per suposat a la moto.

Cal dir que el suport de paret que tens no és pas adequat per a la moto. La raó és que no té bloqueig (la llengueta blava que veuràs en determinats enganxalls) i llavors, amb un petit toc es pot sortir (el suport de l'escriptori i del cotxe van sense bloqueig, i al cotxe m'ha caigut un parell de vegades per sortir-s'en), i anant en moto vol dir que el mòbil es farà malbé fàcilment.

Per altre banda, convé fer servir la carcassa (conxa que diuen) enlloc de la peça adhesiva. Primer de tot perquè t'estalvies el risc d'una enganxina, i per altre, perquè les carcasses de quad-lock són molt bones. Tinc una de fa dos anys, està com a nova, i ha fet molt bé la seva funció els cops que m'ha caigut a terra el mòbil. Existeix l'accessori "poncho" que és una funda de mòbil però per sobre i protegeix perfectament el mòbil (encaixa perfectament amb la carcassa quad-lock).

Pel teu cas, només veig dues opcions possibles: fer servir un "mount" de manillar però possat a l'extrem intern del puny esquerra; fer servir el que tens de pared al panell negre de la dreta del contacte, amb el mòbil en horitzontal (jo sempre ho porto així a la moto), però amb carcasa quad-lock per tenir així només una enganxina enlloc de dues; allà penso no ho tocaràs pas per fer-lo girar i que caigui.

La veritat és que pensava que no havia cap moto incompatible amb quad-lock per les opcions que ofereixen d'enganxalls: https://www.quadlockcase.eu/collections/shop-moto però ja veig que sempre hi ha excepcions. Ja ens explicaràs finalment com ho has resolt.

Fins aviat.
Bon dia i gràcies per la teva aportació.
Desgraciadament Quadlock no fa carcasses per a cap model Xiaomi, que és el telèfon que tinc jo. La opció de comprar-me la carcassa obviament va ser la primera, però al veure que només tenien per Apple, Samsung, Google i Huawei vaig haver de descartar-la. ?
Enganxaré l'altre adhesiu de paret al panell del costat del contacte i a veure com va. Si el mòbil em vola ja tindré l'excusa per comprar-ne un compatible amb les carcasses ??.
Salut.
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia i gràcies per la teva aportació.
Desgraciadament Quadlock no fa carcasses per a cap model Xiaomi, que és el telèfon que tinc jo. La opció de comprar-me la carcassa obviament va ser la primera, però al veure que només tenien per Apple, Samsung, Google i Huawei vaig haver de descartar-la. ?
Enganxaré l'altre adhesiu de paret al panell del costat del contacte i a veure com va. Si el mòbil em vola ja tindré l'excusa per comprar-ne un compatible amb les carcasses ??.
Salut.
OK i de res. Ja passes una foto de com queda... abans que voli ;-) Si no ho toques no volarà; sense el bloqueig es gira al tocar-lo, i en girar-se se'n surt de l'enganxall. Amb el bloqueig, s'ha d'accionar la llengüenta alhora de girar-lo perquè es desenganxi. Segur que va bé si tens això ben present, perquè aquest lloc penso que no ho toques tret de possar i treure la clau, que sempre serà en parat. Fins aviat.
 
  • Like
Reaccions: Serra
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
OK i de res. Ja passes una foto de com queda... abans que voli ;-) Si no ho toques no volarà; sense el bloqueig es gira al tocar-lo, i en girar-se se'n surt de l'enganxall. Amb el bloqueig, s'ha d'accionar la llengüenta alhora de girar-lo perquè es desenganxi. Segur que va bé si tens això ben present, perquè aquest lloc penso que no ho toques tret de possar i treure la clau, que sempre serà en parat. Fins aviat.
De moment he posat l'altre "mount" de paret al costat del contacte i l'adhesiu aguanta bé, per ara. Ha quedat així.
Ja us diré què tal quan l'utilitzi.
Gràcies!!
 

Adjunts

  • IMG_20210417_174042.jpg
    IMG_20210417_174042.jpg
    1,3 MB · Visites: 79
  • IMG_20210417_174016.jpg
    IMG_20210417_174016.jpg
    3,8 MB · Visites: 84
  • IMG_20210417_174042.jpg
    IMG_20210417_174042.jpg
    1,3 MB · Visites: 86
  • IMG_20210417_174016.jpg
    IMG_20210417_174016.jpg
    3,8 MB · Visites: 89

Fils similars