• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Sistemes de navegació On i Off Road

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ja fa dies que li vaig donant voltes a fer una "instal·lació" a la moto d un sistema de navegació i de lectura de roadbook i soc conscient de que hi han múltiples opcions...

La veritat és que m agradaria poder tirar d un sistema amb Android per poder utilitzar una tablet de 5/7" amb alguna mena de software que pugui implementar les dues opcions, navegador/tracks i el tema del roadbook, però estic obert a noves opcions u opinions.

Salut i nem parlant...
 
  • Like
Reaccions: monguarch
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Si cal canviar la cúpula, es canvia, això no seria cap problema...
M'interessa
Les tablets si no son específiques per això les has de impermeabilitzar per evitar pols i aigua, protegirles dels cops i assegurar-te que es veu be la info amb molta llum... Se que hi ha tablets específiques per offroad o algo així, si ho trobo penjo l'enllaç a la info

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
M'interessa
Les tablets si no son específiques per això les has de impermeabilitzar per evitar pols i aigua, protegirles dels cops i assegurar-te que es veu be la info amb molta llum... Se que hi ha tablets específiques per offroad o algo així, si ho trobo penjo l'enllaç a la info

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Pel model de tablet, no pateixis gaire... Qualsevol de les rugeritzades ja anirian bé, encara que el que puguis aportar me, t ho agraeixo molt...!!!! ;)

Em preocupa més el tema software per gestionar el tema... :unsure::unsure:
 
  • Like
Reaccions: monguarch
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Pel model de tablet, no pateixis gaire... Qualsevol de les rugeritzades ja anirian bé, encara que el que puguis aportar me, t ho agraeixo molt...!!!! ;)

Em preocupa més el tema software per gestionar el tema... :unsure::unsure:
Per fer un roadbook electrònic o per navegació gps? El software

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
El meu amic Jaume te aquest review del Carpe Iter que té molt bona pinta, pero no deu ser barat...


Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
El meu amic Jaume te aquest review del Carpe Iter que té molt bona pinta, pero no deu ser barat...


Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Al vespre m ho "estudi ho"... (y) (y)
 
  • Like
Reaccions: Edmond i monguarch

Fils similars