• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Sobre GPS.....

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
1a Part:
Hola de nou !!!!!!......finalment ja disposo del flamant i nou GPS TOMTOM Rider 500, la veritat sigui dita, la percepció inicial ha estat d´un molt bon aparell a nivell de qualitat, tant pel que fa la màquina i el software que porta, com els suports que porta de sèrie (Montures RAM),. Aquest passat diumenge (que va ploure tot el dia al meu territori) em vaig passar part del dia indagant i instal.lant el GPS a la RaTulina (vaig disfrutar molt !!!, bona música i companyia a estones amb la meva filla Núria i el seu animal de companyia "Rabbit", un conill), així, que com us vaig dir anteriorment, aquí teniu un petit tutorial visual de com va anar i quedar la operació instal.lació, es pot veure el GPS que portava fins ara amb el seu suport i el canvi que ha sofert ara......apa ja direu !!!!!!
Bones company. Jo finalment em vaig quedar el 550...per si algun dia baixo a Marroc per exemple. Fa poc q el tinc i avui mirava de importar tracks gpx. Ho he fet amb l aplicacio d ordenador myroute i sincronitzant amb el gps i curiosament al ordenador es veia la ruta i el gps em deia q ruta imposible. Ho he provat amb archius de Motovolta la pantans i la motovolta de 2019 i sembla que no funciona. T hi has trobat? Pots pasarme algun archiu gpx q no sigui q els de motovolta no estiguin be. He intentat despres convertir de gpc a itl q crec es extensio tom tom i tb dona error. No ho entenc alguna parida deu ser. Bueno ja em diras!! Saludos i merci
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
davsol Suport GPS / mòbil de quadlock Anàlisi de productes 2
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Johanovski Dubte Candaus i localitzadors GPS Espai de debat 8
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
Edutarraco GPS? Espai de debat 15
Roger Anàlisis-Comparativa Localitzador GPS per la nostra moto (Parking GSM) Espai de debat 1

Fils similars