• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Sobre GPS.....

Pastoret

Pastoret

Cul quadrat
5 Feb 2021
66
200
Premis
3
Castellvell del Camp
Moto
BMW R1200RT
Hola, tinc ganes de canviar-me el gps, però com que de ben segur molts/es d’aquest forum en porteu, m’agradaria conéixer diferents opinions. He estat mirant per la xarxa garmin y el tomtom rider (em fa més pes tomtom), hi han molts models, 400, 410, 500, 550.......a veure què m’expliqueu....gràcies per les aportacions.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, tinc ganes de canviar-me el gps, però com que de ben segur molts/es d’aquest forum en porteu, m’agradaria conéixer diferents opinions. He estat mirant per la xarxa garmin y el tomtom rider (em fa més pes tomtom), hi han molts models, 400, 410, 500, 550.......a veure què m’expliqueu....gràcies per les aportacions.
Hola! A mi m'han parlat força bé dels Garmin Zumo, ja que d'entre les funcions que s'esperen d'un GPS, incorpora a més el grau de preferència de corbes, per exemple, que prefereixes durant el teu trajecte.

Tindries aquest o aquest. Dir que jo sóc molt més partidari de navegar amb dispositius mòbils que no siguin el nostre telèfon principal ja que, per antics que siguin, normalment ja funcionen millor que els GPS, que destaquen sovint per tenir la fluïdesa d'una patata. Però tenint en compte la moto que tens i el seu potencial viatger, és comprensible que vulguis un aparell dedicat a la navegació. A veure que et comenten els companys.

Per cert et deixo un vídeo del majes en que compara Garmin i Tom Tom, per si t'ajuda a aclarir-te:

 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
bones, disposo de Garmin de sèrie al cotxe i estic molt content.
A la moto tinc la aplicació Moto Guzzi MIA que s'integra bé amb la pantalla de sèrie i et fa com un roadbook, i també et dóna indicacions a través del comunicador del casc. El que no sé, però, és si se li poden fer llegir tracks
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
El Tomtom es mes sencill per crear rutes en un ordinador i pasar-les al dispositiu.
Garmin es una mica mes complexe, ja que ho has de fer amb el BaseCamp.
Per contra el Garmin admet mapes topografics per si fas off-road o altres esports de muntanya.

Hi ha una aplicació que es diu kurviger.de que per mi es la millor per crear rutes, i les pots pasar directament al garmin, sense base camp, també ni ha d altres


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Jo estic igual, vui fer canvi i tenia en ment el garmin zumo XT que sembla que ha fet un salt brutal! Almenys han posat una pantalla "al dia" i sembla que per fi posen un processador que no funcioni amb MS-DOS....

Actualment tinc un garmin (que vendré, si algu s'interessa...un 345LM). No es mal gps, es com tots...de vegades costa d'entendre les seves reaccions, et porta a llocs que no saps que hi fas alli, et posa dels nervis, es complica la vida per res, et fa esperar.... Seguim parlant de GPS eh!!! Crec que tots tenen les tipiques peculiaritats, pero garmin sorpren el tipus de camins que arriba a tindre, son mapes molt complerts.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Amb tot aquest tema de confinaments i canell trencat no he pogut experimentar gaire amb la tablet que em vaig comprar al mes de desembre...
Vaig optar per la nova Samsung Galaxy Tab Active 3, una tablet "rugeritzada" de 8" que em permeti poder portar una bona pantalla on anar llegint el que surt sense tenir que deixar me els ulls, que la vista ja no és la de fa uns anys... ? ? ?

En quant a adquisició de senyal no puc dir que vagi malament... però per ara tan sols l he pogut provar circulant amb el cotxe pel bosc o per carretera, fent servir l app OsmAnd...

Ja us aniré dient com vaig veient el tema...
 
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
La vritat es que mai m'han agradat els GPS, sempre m'han semblat lents i poc aclaridors, jo utilitzo un iphone Xs max que tenia a casa, el GPS del telèfon per mi segueix sent mes ràpid, fiable i molt mes entenedor a simple vista sobre la ruta per on has d'anar...

Salutacions!
 
Pastoret

Pastoret

Cul quadrat
5 Feb 2021
66
200
Premis
3
Castellvell del Camp
Moto
BMW R1200RT
Hi ha una aplicació que es diu kurviger.de que per mi es la millor per crear rutes, i les pots pasar directament al garmin, sense base camp, també ni ha d altres


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Estic trastejant aquesta aplicació, i la veritat sigui dita, és bona la percepció inicial que tinc, el que més he flipat és que si poses uns codis baixant-te revistes de turisme de motos d´Alemanya i els poses ja et monta la ruta i te la pots descarregar directament, brutal !!!......gràcies per compartir company !!!!! ✌️
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hi ha una aplicació que es diu kurviger.de que per mi es la millor per crear rutes, i les pots pasar directament al garmin, sense base camp, també ni ha d altres


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Deixant a banda que no sóc gens àgil amb aquestes apps, em vaig trobar amb la Kurviger que un cop feta la ruta a l'app, no la podia guardar si no la pagava. És així o es que faig alguna cosa malament?
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Deixant a banda que no sóc gens àgil amb aquestes apps, em vaig trobar amb la Kurviger que un cop feta la ruta a l'app, no la podia guardar si no la pagava. És així o es que faig alguna cosa malament?

Jo sempre ho fer amb el PC, a l iPhone no pot accedir a kurviger, però es gratuit, mai he pagat


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Marta i Pep Aràgo
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bé, després de veure la comparativa dels 2 GPS feta per Majes, estic decidit, buscaré un TomTom Rider d´"efacto", m´interessa molt el tema de que no em reflexi el sol quan aquest toqui la pantalla.......gràcies a tots per les aportacions fetes....????
Bon FIL aquest que has obert, jo tb m en estic mirant. No puc aportar massa mes, el Zumo de garmin o tom tom 500 o 550 si vols mapes mundials crec que son els top. Miraré aquesta comparativa que heu penjat. Jo de moment estic mirant quin suport monto a la Tiger x colocarlo...i no es fácil!!! Jeje...
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola, tinc ganes de canviar-me el gps, però com que de ben segur molts/es d’aquest forum en porteu, m’agradaria conéixer diferents opinions. He estat mirant per la xarxa garmin y el tomtom rider (em fa més pes tomtom), hi han molts models, 400, 410, 500, 550.......a veure què m’expliqueu....gràcies per les aportacions.
Bones companys,
Jo tinc el TomTom 550 plus, dir que va molt bé si fas una ruta des de l'ordinador i, afegint tu els waytpoints.
És un navegador d'alta gamma (així ho venen) perquè incorpora radars i estat del tràfic al moment, sempre que ho tinguis connectat al wifi del mòbil. Dir que, a l'estar connectat al wifi, ha calculat una ruta alternativa, o més ràpida en funció del tràfic.
Des de l'ordinador pots crear la ruta i després afegir-la a l'aparell sense que estigui connectat a l'ordinador, tot per via wifi. També es pot fer les rutes des del mòbil amb la seva aplicació.
A part de tot el comentat abans, com tots, connexió amb el telèfon per trucades, missatges, benzineres, hospitals, i també ficar els punts amb coordenades geogràfiques.
Jo el vaig comprar a Andorra, una verdadera ganga al Motocard, gairebé .... menys perquè estava de promoció, més el descompte i no sé que mes.
Si per contra, no veus molt factible el GPS, també tens l'opció mòbil amb l'aplicació Waze. Per a mi la millor, t'informa en temps real del tràfic, accidents, objectes a la carretera, policies, etc. Aquesta aplicació és possible perquè els usuaris informen de tot el que passa a la carretera, i l'aplicació recalcula automàticament el recorregut en funció de com estigui.
Com sempre la meva opinió personal.
Gassss
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Johanovski Dubte Candaus i localitzadors GPS Espai de debat 8
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
Edutarraco GPS? Espai de debat 15
Roger Anàlisis-Comparativa Localitzador GPS per la nostra moto (Parking GSM) Espai de debat 1

Fils similars