Llorenç Esteve
Rodant
- 2 Oct 2023
- 21
- 111
- Premis
- 3
- Moto
- BMW F750GS
De Sant Quirze del Valles, amb una mica mes de 60 tacos he tingut vareis motos, des de la primera Ossa 50 (un ciclomotor que no crec que ningu conegui) amb 14 anys, a una Scorpion 50, una Frontera 370 MK11, Cagiva 500 T4, compaginada amb uan piaggio X8-200 i d'aqui cap a la moto de carretera (tanta prohibició per la muntanya em va fer-mo plantejar ), Honda CB500x compartida amb fill i filla, i ara una BMW F750GS. Tot i que la carretera no ha sigut mai el meu, era mes de fer camins de terra, poc a poc li vaig agafant el gustet i cada cop gaudeixo mes, estic entre una conducció tranquila quant s'ha de gaudir del paissatge, a una conducció mes rapida (sense perdre el cap) quant la carretera s'ho mereix. He pogut gaudir durant aquest anys de dues sortides de mes d'un dia, la ultima la ruta del silenci amb tres companys d'aquest forum... i contant que sols l'agafo per fer sortides en un any han caigut 14.000 km.... en fi anirem aportant el que boanment pugui i continuarem gaudint de la nostre afició.