• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Soc nou per aquí

Benji67

Benji67

Nouvingut
24 Ago 2021
10
14
Premis
1
Hola nois i noies!
Em dic Benjamí, em diuen Ben, Benji, Benja, per vosaltres com vulgueu. Tinc 54 anys i porto benzina a la sang.
Fa temps que busco algún grupet per fer sortides amb moto, tinc una CBR 900RR, si, ja sé que te uns anyets, però va molt bé.
Normalment surto sol, he tingut bastants grups, però s'han anat desfent, sigui, per por a perdre punts del carnet, per algú que s´ha fet gran o també he perdut amics a la carretera.
Visc a Esplugues de Llob, Faig sortides com: D'aqui a Solsona-pantà de la llosa del cavall-Sant Llorenç de Morunys-Berga i Esplugues, (per posar un exemple) no soc massa de parar i fotrem un tiberi, soc més d'anar per feina, però m'adapto a tot.
Així doncs si algú vol fer una sortida.......GAAAASS!!!!✊✊✊
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut ✌️
Jo també soc dels de fer km de tirada (ens els bons temps hem feia BCN-Burgos) d'una tirada, malauradament ara tinc restringides les sortides, apart de que segur hem sería difícil seguir el ritme de la teva CBR.
Aquí hi ha molt bona gent i molts cops pots gaudir més de la companyia que de la ruta;)
 
Benji67

Benji67

Nouvingut
24 Ago 2021
10
14
Premis
1
Benvingut ✌️
Jo també soc dels de fer km de tirada (ens els bons temps hem feia BCN-Burgos) d'una tirada, malauradament ara tinc restringides les sortides, apart de que segur hem sería difícil seguir el ritme de la teva CBR.
Aquí hi ha molt bona gent i molts cops pots gaudir més de la companyia que de la ruta;)
Hola Xavi!
Gràcies per contestar ??
Si, com he dit m'adapto a tot. Però trobo a faltar gent amb qui sortir i passar-ho bé, riure i xerrar de MOTOS.
Com quedeu? Per WhatsApp? Per aquí?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Normalment, és proposen rutes i la gent s'apunta, ara per tema vacances està una mica més aturat el tema.
Fa poc van fer un soparet només per coneixers uns quants

i aquest Juliol varen fer una macro sortida fins el Mazinguer, van anar-hi força companys.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Benvingut Benji,
De moment jo no faig sortides com les que tu dius, jo sóc d'anar de tranqui i gaudir del paissatge, però encara i així com bé a dit en @Xavi Canyo la companyia i bons moments són un bon motiu per estar al fòrum.
Salut i gassss!?✌?
 
  • Like
Reaccions: Benji67
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola nois i noies!
Em dic Benjamí, em diuen Ben, Benji, Benja, per vosaltres com vulgueu. Tinc 54 anys i porto benzina a la sang.
Fa temps que busco algún grupet per fer sortides amb moto, tinc una CBR 900RR, si, ja sé que te uns anyets, però va molt bé.
Normalment surto sol, he tingut bastants grups, però s'han anat desfent, sigui, per por a perdre punts del carnet, per algú que s´ha fet gran o també he perdut amics a la carretera.
Visc a Esplugues de Llob, Faig sortides com: D'aqui a Solsona-pantà de la llosa del cavall-Sant Llorenç de Morunys-Berga i Esplugues, (per posar un exemple) no soc massa de parar i fotrem un tiberi, soc més d'anar per feina, però m'adapto a tot.
Així doncs si algú vol fer una sortida.......GAAAASS!!!!✊✊✊
Benvingut Benji :)
Doncs per xerrar de motos, has arribat a bon lloc ;)
Crec que hi ha un mapa o un fill amb un llistat de motoristes per a que puguis trobar motoristes molt propers al teu domicili.
O segur que si tu proposas una ruteta, la gent s'apunta ;)
Gaaaas!!!!! ;)
 
  • Like
Reaccions: Benji67
Tomás73

Tomás73

Nouvingut
23 Ago 2021
18
27
Premis
4
Bones soc Tomas73 i faig sortides de tot tipus, porto una r1200gs

Enviado desde mi SM-G950F mediante Tapatalk
 
Última edició:
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola nois i noies!
Em dic Benjamí, em diuen Ben, Benji, Benja, per vosaltres com vulgueu. Tinc 54 anys i porto benzina a la sang.
Fa temps que busco algún grupet per fer sortides amb moto, tinc una CBR 900RR, si, ja sé que te uns anyets, però va molt bé.
Normalment surto sol, he tingut bastants grups, però s'han anat desfent, sigui, per por a perdre punts del carnet, per algú que s´ha fet gran o també he perdut amics a la carretera.
Visc a Esplugues de Llob, Faig sortides com: D'aqui a Solsona-pantà de la llosa del cavall-Sant Llorenç de Morunys-Berga i Esplugues, (per posar un exemple) no soc massa de parar i fotrem un tiberi, soc més d'anar per feina, però m'adapto a tot.
Així doncs si algú vol fer una sortida.......GAAAASS!!!!✊✊✊
benvingut
 
  • Like
Reaccions: Benji67
Benji67

Benji67

Nouvingut
24 Ago 2021
10
14
Premis
1
Benvingut Benji,
De moment jo no faig sortides com les que tu dius, jo sóc d'anar de tranqui i gaudir del paissatge, però encara i així com bé a dit en @Xavi Canyo la companyia i bons moments són un bon motiu per estar al fòrum.
Salut i gassss!?✌?
Hola Carme ta!
Moltes gràcies ?? Ja he dit que m'adapto, la qüestió és passar-ho bé.
Salut!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola nois i noies!
Em dic Benjamí, em diuen Ben, Benji, Benja, per vosaltres com vulgueu. Tinc 54 anys i porto benzina a la sang.
Fa temps que busco algún grupet per fer sortides amb moto, tinc una CBR 900RR, si, ja sé que te uns anyets, però va molt bé.
Normalment surto sol, he tingut bastants grups, però s'han anat desfent, sigui, per por a perdre punts del carnet, per algú que s´ha fet gran o també he perdut amics a la carretera.
Visc a Esplugues de Llob, Faig sortides com: D'aqui a Solsona-pantà de la llosa del cavall-Sant Llorenç de Morunys-Berga i Esplugues, (per posar un exemple) no soc massa de parar i fotrem un tiberi, soc més d'anar per feina, però m'adapto a tot.
Així doncs si algú vol fer una sortida.......GAAAASS!!!!✊✊✊
Benvingut Benji!! Trobo molt bonica la CBR 900RR. De fet al buscar moto a principis d'any en vaig estar temptat d'agafar una de segona mà (finalment vaig pensar que massa ? era per mi en aquell moment) me vaig decidir per la FZ600-S i aquí estem, rutes quan la compatibilitat familiar ho permet i gaudint molt d'aquesta comunitat. De moment gràcies a ells me vaig liar a fer la CromRide, anirem a Circuit de Catalunya a veure les SBK i espero moltes altres històries...
Fins aviat!!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Benji67
Benji67

Benji67

Nouvingut
24 Ago 2021
10
14
Premis
1
Benvingut Benji!! Trobo molt bonica la CBR 900RR. De fet al buscar moto a principis d'any en vaig estar temptat d'agafar una de segona mà (finalment vaig pensar que massa ? era per mi en aquell moment) me vaig decidir per la FZ600-S i aquí estem, rutes quan la compatibilitat familiar ho permet i gaudint molt d'aquesta comunitat. De moment gràcies a ells me vaig liar a fer la CromRide, anirem a Circuit de Catalunya a veure les SBK i espero moltes altres històries...
Fins aviat!!
Hola Pep!
Moltes gràcies, quan la vaig comprar era un pepino, ara comparant amb les noves R està descafeinada, però va super-bé.
A veure si puc anar coneixent gent i quedem per sortir✊✊✊✊
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i pepprats
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola nois i noies!
Em dic Benjamí, em diuen Ben, Benji, Benja, per vosaltres com vulgueu. Tinc 54 anys i porto benzina a la sang.
Fa temps que busco algún grupet per fer sortides amb moto, tinc una CBR 900RR, si, ja sé que te uns anyets, però va molt bé.
Normalment surto sol, he tingut bastants grups, però s'han anat desfent, sigui, per por a perdre punts del carnet, per algú que s´ha fet gran o també he perdut amics a la carretera.
Visc a Esplugues de Llob, Faig sortides com: D'aqui a Solsona-pantà de la llosa del cavall-Sant Llorenç de Morunys-Berga i Esplugues, (per posar un exemple) no soc massa de parar i fotrem un tiberi, soc més d'anar per feina, però m'adapto a tot.
Així doncs si algú vol fer una sortida.......GAAAASS!!!!✊✊✊
Benvingut des de les terres de Lleida.
 
  • Like
Reaccions: Benji67
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut noi. ✌️
Ens presentes alguna foto de la CBR900RR?.(y)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
pereg Soc nou Presentacions 10
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Llorenç Esteve Em presento Soc el Llorenç Presentacions 17
JLSG Em presento Soc de Sils Presentacions 5
MEKAUNIKO Em presento Soc de l'estartit Presentacions 4
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Vador Em presento Ja soc aquí ! Presentacions 12
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1

Fils similars