• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Somnis de joventut

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Veien la moto del nouvingut company @Herman, m'han vingut un munt de records.
Descobrim les diferències generacionals ??
Per no fer un llistat inacabable de totes de les que ens hem enamorart, la meva llista sería inacabable i suposo que la vostre també proposo una pregunta fàcil.
Quina va ser la primera moto que us va enamorar? Independentment de si la vàreu tenir o no.
Per mi la Cota 25
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Veien la moto del nouvingut company @Herman, m'han vingut un munt de records.
Descobrim les diferències generacionals ??
Per no fer un llistat inacabable de totes de les que ens hem enamorart, la meva llista sería inacabable i suposo que la vostre també proposo una pregunta fàcil.
Quina va ser la primera moto que us va enamorar? Independentment de si la vàreu tenir o no.
Per mi la Cota 25
A la meva época a més de la Cota hi havia la Lobito, pero ja no la vaig arribar a conseguir, ja que vaig passar de la Puch de 50cc al cotxe i durant molts anys em vaig despreocupar-ne... ja se sap la mili, feina, novia... etc.. etc..
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Veien la moto del nouvingut company @Herman, m'han vingut un munt de records.
Descobrim les diferències generacionals ??
Per no fer un llistat inacabable de totes de les que ens hem enamorart, la meva llista sería inacabable i suposo que la vostre també proposo una pregunta fàcil.
Quina va ser la primera moto que us va enamorar? Independentment de si la vàreu tenir o no.
Per mi la Cota 25
Bon fil! Bueno, a mi la primera que em va enamorar va ser la Mobylette del meu avi, que era la moto que tenia més cuidada. També tenia una Guzzi, però estava tant feta caldo, sense funcionar i sempre tapada i rovellada, que mai la vaig trastejar gaire.

Dit això, i potser la que mereix més la definició d'enamorar, fou amb la que un cop vaig aprendre a rodar amb la Mobylette vaig somiar que algun dia podria ser meva: Una Yamaha DT 50 del 2005. La de catàlegs que vaig acumular del concessionari de la Folch Endurance que hi havia al costat de casa, i la de vegades que em vaig estudiar com funcionaven les marxes i m'imaginava engranant-les :ROFLMAO::ROFLMAO:. Lo que hauria donat per tenir-ne una, desmuntar-la sencera, anar-me'n per tot el poble cada dia, per camins i muntanya de ruta... No fou fins temps després, ja amb la llicència de ciclomotor, que vaig aconseguir una Puch Condor de l'any de la pera tota per mi, de marxes i per anar per on volia i amb els amics.

Yamaha dt 50 r 3460604
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
A la meva época a més de la Cota hi havia la Lobito, pero ja no la vaig arribar a conseguir, ja que vaig passar de la Puch de 50cc al cotxe i durant molts anys em vaig despreocupar-ne... ja se sap la mili, feina, novia... etc.. etc..
Jo vaig tenir una Brinco (amb motor Lobito passat a 100cc), una Sherpa 350 i un Piaggio Vale alhora, vaig aparcar les motos arran d'un accident del meu millor amic amb una Gilera KZ 125 quan anavem sense casc, va tindre greus conseqüències amb pérdua de massa encefàlica, un any en coma i mai ha tornat a ser el que era. No vaig tornar-hi fins els 30, tot i que els ulls perseguien totes les que veia i demanava de probar totes les que es compraven els amics.
Bon fil! Bueno, a mi la primera que em va enamorar va ser la Mobylette del meu avi, que era la moto que tenia més cuidada. També tenia una Guzzi, però estava tant feta caldo, sense funcionar i sempre tapada i rovellada, que mai la vaig trastejar gaire.

Dit això, i potser la que mereix més la definició d'enamorar, fou amb la que un cop vaig aprendre a rodar amb la Mobylette vaig somiar que algun dia podria ser meva: Una Yamaha DT 50 del 2005. La de catàlegs que vaig acumular del concessionari de la Folch Endurance que hi havia al costat de casa, i la de vegades que em vaig estudiar com funcionaven les marxes i m'imaginava engranant-les :ROFLMAO::ROFLMAO:. Lo que hauria donat per tenir-ne una, desmuntar-la sencera, anar-me'n per tot el poble cada dia, per camins i muntanya de ruta... No fou fins temps després, ja amb la llicència de ciclomotor, que vaig aconseguir una Puig Condor de l'any de la pera tota per mi, de marxes i per anar per on volia i amb els amics.

Veure l'arxiu adjunt 3016
La Puch Condor era indestructible, el meu cosí en tenia una i sempre que anava a veure'l hem donva uns bons tombs amb ella per la zona de Torreles/Pontons
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
El meu primer amor platònic de dues rodes, ja que mai vaig arribar a tenir cap de propietat, va ser...

Yamaha rd350 01

Aquestes "matapijus" em treien la son quan les sentia accelerar per la recta de l Estadi Olímpic de Montjuich, veient als propietaris jugar se el físic a vere qui feia el cavallet mes heavy al passar el rasant abans del revolt esquerra que baixa cap al Muesu Etnològic i la Font del Gat....

Vídeo de com arrien aquests catxarros, i el que encara poden fer en unes mans que sàpiguen el que piloten.... RD350 Track Day Lap
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
El meu primer amor platònic de dues rodes, ja que mai vaig arribar a tenir cap de propietat, va ser...

Veure l'arxiu adjunt 3026
Aquestes "matapijus" em treien la son quan les sentia accelerar per la recta de l Estadi Olímpic de Montjuich, veient als propietaris jugar se el físic a vere qui feia el cavallet mes heavy al passar el rasant abans del revolt esquerra que baixa cap al Muesu Etnològic i la Font del Gat....

Vídeo de com arrien aquests catxarros, i el que encara poden fer en unes mans que sàpiguen el que piloten.... RD350 Track Day Lap
Aquest ja a ser el somni del 20, recordo que comprava el cupó de l'ONCE perquè amb els 2,5 milions de pesetes que tocaven podía comprar-me la RD i el Golf GTI, semblava que la quantitat del premi estava pensat expressament per aquesta compra conjunta, era la suma clavada d'imports.
Com crec que som de quintes similars igual vàrem coincidir per Montjuic, de fet casi espinyo una igualeta que aquestsa en negre d'un amic
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo la primera, primera cosa de dues rodes amb motor que em va enamorar va ser una Derbi RD de 49cc de color butà, que tenía el guaperes de la urbanització on estiuejava.


DerbiRD49


Pero a casa meva erem proletaris i l'única cosa que vaig aconseguir que em cpompressin va ser un vespino GL de tercera o quarta mà, de color vinagre descolorit, amb el qual deuria creuar-me amb el cosi del company @Xavi Canyo, perquè també anava a fer mal per la zona StMarti Sarroca-Torrelles-Pontons.
VespinoGLvinegar
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo la primera, primera cosa de dues rodes amb motor que em va enamorar va ser una Derbi RD de 49cc de color butà, que tenía el guaperes de la urbanització on estiuejava.


Veure l'arxiu adjunt 3028

Pero a casa meva erem proletaris i l'única cosa que vaig aconseguir que em cpompressin va ser un vespino GL de tercera o quarta mà, de color vinagre descolorit, amb el qual deuria creuar-me amb el cosi del company @Xavi Canyo, perquè també anava a fer mal per la zona StMarti Sarroca-Torrelles-Pontons.
Veure l'arxiu adjunt 3029
Plana de las Torres o Can Coral per casualitat?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
En general les deportives d'Honda em tenien el cor força robat: les NSR i les CBR, ja quan tenia edat de carnet potser la cbr600rr amb negre i vermell i tub d escapament sota el colín
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Can Coral! Ja et dic que som proletaris!?
Al dir la zona m'he imaginat que havia de ser una de les dúes, nosaltres estavem a la Plana de les Torres. Quan la moto del meu cosí, ja haviem canviat a Càmping.
Ells encara tenen una caseta allí. Encara us coneixereu i tot, hahaha
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
El meu primer amor a Santa Margarida (Roses), jo debía de tenir uns 13/14 anys i el meu cunyat en va llogar una i me la va deixar, la meva primera vegada amb una moto de marxes. Vaig quedar prendat, tant que als 19 la meva primera moto va ser la NSR 125.
L mbx125f 198303
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27

Fils similars