Qui s'apunta a sopar a Girona el proper 2 de juliol?

• M'apunto 😋

Vots: 10 83,3%
  • No puc 🥺

Vots: 2 16,7%

• Votants totals
    12
Estat
Tancat per a noves respostes.

pepprats

Motoaddicte
Social Rider
Premis
12
Ostres, nosaltres fem nit a casa d'uns amics a Colomers. No puc confirmar encara lo de vindre al sopar perque desconec els plans dels meus amics. Tinc el dorsal 425
Molt bé!! A veure si ens veiem!! I si finalment us podeu apuntar a sopar, ja ens dieu quelcom.

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14

pepprats

Motoaddicte
Social Rider
Premis
12
Doncs avui parlant amb en @mushu903 hem comentat que estaria bé quedar entre les 19 - 19:30 a König_2 (cliqueu al nom per obrir ubicació al Maps) fem la cerveza previa i ja sopem allà quan hi siguem tots i totes.
?? Quines ganes que s'acabi aquesta setmana!!! ??

Mario G.

Motoaddicte
Premis
12
Be, tenim canvi de plans. Els meus amics de Colomers tenen un problema familiar i tindràn la casa plena aquest cap de setmana. S'ha desfet la mini-colla que veníen a la CROM sense estar inscrits, pero nosaltres...NO FALLAREM!

Acabo de fer reserva a un hotelet de Girona i a mes ens apuntem al sopar, tot i que l'hora de trobada es molt propera a la de recollida del dorsal.

pepprats

Motoaddicte
Social Rider
Premis
12
Be, tenim canvi de plans. Els meus amics de Colomers tenen un problema familiar i tindràn la casa plena aquest cap de setmana. S'ha desfet la mini-colla que veníen a la CROM sense estar inscrits, pero nosaltres...NO FALLAREM!

Acabo de fer reserva a un hotelet de Girona i a mes ens apuntem al sopar, tot i que l'hora de trobada es molt propera a la de recollida del dorsal.
Sí! La idea és que anem passant tant bon punt puguem i si algú ve més tard ens trobi fent la cervesa prèvia ?

jamar

Motoaddicte
Rider On Road
Editor Wiki
Premis
11
M'hi apunto també al soparet, sobretot per conèixer a alguns d'aquest fòrum. Tot i que potser hi arribaré a les 19:30 - 20:00.
Per cert, els Konig són els més característics de Girona, i el de la plaça independència que proposeu és un bon lloc per gaudir de Girona, i a prop (al costat dels jutjats) es pot aparcar la moto a aquestes hores; més tard és més complicat.
Molt bona iniciativa :) Fins divendres.

@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
@jamar

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
M'hi apunto també al soparet, sobretot per conèixer a alguns d'aquest fòrum. Tot i que potser hi arribaré a les 19:30 - 20:00.
Per cert, els Konig són els més característics de Girona, i el de la plaça independència que proposeu és un bon lloc per gaudir de Girona, i a prop (al costat dels jutjats) es pot aparcar la moto a aquestes hores; més tard és més complicat.

@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
@jamar
Ep!!

Que a la llista no hi soc !!!!

1nanu

Motoaddicte
Premis
10

@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
@jamar[/USER
[/QUOTE]

Ep!!