Gràcies!!! I segur que ben aviat coincidim ✌?? ho sentim molt però la logística no ens acompanya…
Una pena per que volíem conèixer a mes de vosaltres.
Esperem tenir una altre oportunitat
Que vagi molt bé el sopar i sobre tot, la Crom!!!
Gràcies!!! I segur que ben aviat coincidim ✌?? ho sentim molt però la logística no ens acompanya…
Una pena per que volíem conèixer a mes de vosaltres.
Esperem tenir una altre oportunitat
Que vagi molt bé el sopar i sobre tot, la Crom!!!
Molt bé!! A veure si ens veiem!! I si finalment us podeu apuntar a sopar, ja ens dieu quelcom.Ostres, nosaltres fem nit a casa d'uns amics a Colomers. No puc confirmar encara lo de vindre al sopar perque desconec els plans dels meus amics. Tinc el dorsal 425
Confirmat !!!Molt bé doncs com ja queda menys d'una setmana per l'esdeveniment, confirmem per reservar que serem:
@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
I falta confirmació d'en @Nikokaos
Així doncs en breu en @mushu903 ens dóna detalls de la hora, ubicació exacte per Discord, ja que s'encarrega de la reserva X 8 o 9 (moltes gràcies!!! ?).
Perfecte!!! Ens veiem divendres doncs! ✌?Confirmat !!!
Sí! La idea és que anem passant tant bon punt puguem i si algú ve més tard ens trobi fent la cervesa prèvia ?Be, tenim canvi de plans. Els meus amics de Colomers tenen un problema familiar i tindràn la casa plena aquest cap de setmana. S'ha desfet la mini-colla que veníen a la CROM sense estar inscrits, pero nosaltres...NO FALLAREM!
Acabo de fer reserva a un hotelet de Girona i a mes ens apuntem al sopar, tot i que l'hora de trobada es molt propera a la de recollida del dorsal.
Justament a les 19h tenim l'acreditacióSí! La idea és que anem passant tant bon punt puguem i si algú ve més tard ens trobi fent la cervesa prèvia ?
Ep!!M'hi apunto també al soparet, sobretot per conèixer a alguns d'aquest fòrum. Tot i que potser hi arribaré a les 19:30 - 20:00.
Per cert, els Konig són els més característics de Girona, i el de la plaça independència que proposeu és un bon lloc per gaudir de Girona, i a prop (al costat dels jutjats) es pot aparcar la moto a aquestes hores; més tard és més complicat.
Molt bona iniciativaFins divendres.
@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
@jamar
M'hi apunto també al soparet, sobretot per conèixer a alguns d'aquest fòrum. Tot i que potser hi arribaré a les 19:30 - 20:00.
Per cert, els Konig són els més característics de Girona, i el de la plaça independència que proposeu és un bon lloc per gaudir de Girona, i a prop (al costat dels jutjats) es pot aparcar la moto a aquestes hores; més tard és més complicat.
Molt bona iniciativaFins divendres.
@1nanu
@mushu903
@Fran Mataró
@Serra
@joseki
@Carmeta
@Ray Fields Rider
@pepprats
@jamar[/USER
[/QUOTE]
.Ep!!
Que a la llista no hi soc !!!!
Ens veiem al konig 2 de 19 a 19:30!!Hey, Al final com queda el tema?
Ens veiem al konig 2 de 19 a 19:30!!
Esteu aqui ja? Jo tambe!![]()
@JoanBP i@jamar en posició
Sent from my iPhone using Tapatalk
Autor | Títol | Fòrum | Respostes | Data |
---|---|---|---|---|
![]() | Esdeveniment Sopar Rider1000 2022 | Rider 1000 | 19 | |
![]() | Cromride 2020 amb la cbr600 | MotoVlogs propis | 9 | |
![]() | Ruta en moto CromRide | Rutes en moto | 18 | |
![]() | Ruta en moto CromRide '20 | Rutes en moto | 15 | |
![]() | Ruta en moto Cromride 2020 | Rutes en moto | 18 |