• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós

Cròniques de rutes en moto
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Ara que estic apurant els dies de vacances , ja de "Rodriguez", tenia pensat fer un bon tomb. La previsió meteorològica per la setmana no pinta gens bé i avui dimecres semblava el mes adient en termes de no-pluja.

Ahir al vespre vaig decidir que sortia i anava fins al Museu de la Moto de Bassella, que fa anys que no el visito, i aprofitava per fer una ruta per el Solsonès.

Costa del Garraf - Vilafranca del Penedès - Igualada - Prats del Rei - Calaf - Torà - Sanaüja - Madrona - Bassella (Museu de la Moto) - Madrona - Clarà - Solsona - El Miracle - Su - Santuari de Pinós - Calaf - Igualada - La LLacuna - Pantà de Foix - Costa del Garraf : 335 kms

La fresca ha acompanyat tot el dia amb puntes de "fred" com els 16º a La Lacuna, la pluja ha aparegut de tornada...

De casa a Sanaüja no te mes interès .... a no ser el tram de Prats del Rei per la BV1031 que sempre es bo de fer.

Una parada al Cal Jaumet a Torà a fer un cafetó desprès dels primers 90 kms :

IMG20210901100846


Aquí començaven els camins rurals asfaltats que tant m'agraden i que m'havien de portar per la C149 fins la cruïlla de Madrona i d'aqui a la C14 per arribar a Bassella.

A les 10:45 a Bassella davant de la porta del Museu de la Moto : Dimecres tancat ?‍♂️?

Amb això apareix quelcom increïble : Un senyor amb un Morgan 3 Wheeler .... un senyor anglès que està de turista per aquestes contrades i que va entrar per Santander fa una setmana.
Venia a veure el Museu i el pobre s'ha quedat de pedra. Hem estat xerrant i admirant el cotxe, que es una virguería, molt anglès. L'home també li van les motos , te una BMW que no us sabria dir quina es.
Estava fascinat per les carreteres que ha anat fent des de Cantabria fins aquí , i del clima. 23º i quatre gotes en un dia semi-assolellat son per un anglès el tròpic. Un home molt simpàtic amb el qual li he posat una mica d'oli al meu anglès ...

I com que soc un carallot amb el tema de les fotos .... no n'he fet cap a l Morgan 3 Wheeler !!!! . Seria això ?:

Morgan


Tornada per la C14 per recuperar la carretera rural que passant per Madrona m'ha de portar fins al Santuari de Pinós passant per Solsona. Son uns 60 kms

El dia anterior havia plogut. Tot està humit i fresc, es una passada anar fent la ruta entre camps, boscos, masos impressionants, ermites perdudes i camins OFF
Es veu que han adobat els camps i amb la pluja està tot remenat. La oloreta et va acompanyant tota la estona ...
La carretera, bruta per les avingudes d'aigua, els tractors que van i venen, la pinassa....i humida.

Parada a El Castellvell un mirador sobre de Solsona
IMG20210901123555
IMG20210901123741


De Solsona cap a El Miracle per la C75 fins agafar la LV3002.
IMG20210901132341


Sortint de El Miracle fins a Su per agafar el camí de Pinós a Ardévol fins arribar al Santuari
IMG20210901144943


Al Santuari em trobo amb una colla de , com a mínim, 10 motos. Estan visitant el Centre Geodèsic de Catalunya.
Venen de Prats de Lluçanés i voltants. Xerrem, com no, de motos .... surten cada dimecres, no perdonen!!!.... kgontal no veig el dia de jubilar-me!!!!

Em faig un entrepà una birreta i un cafè i comença a fer ventet i caure gotes... Es l'hora de tirar milles.

Per la B300, camps i boscos, fins a Calaf. La pluja segueix... gotejant amb mes o menys intensitat de tal manera que al arribar a Prats del Rei ja paro i em poso el impermeable.
Torno a fer, en sentit invers al del mati la BV1031. Ara ,però, amb menys gas. Suavitat i fre motor que està tot molt relliscós. El TC es una gran ajuda en aquests casos i et dona molta confiança. Els Bridgeston Battlax A41 es comporten correctament.

Un tros de autovia fins a Igualada i aquí via la C37 cap a La LLacuna, on se'm ha encès el warning de la bufeta i m'he aturat a fer un cigarret i a alleugerar-me!
IMG20210901161808


D' aquí a Sant Martí Sarroca , Pantà de Foix i Costa del Garraf.

No m'agrada anar en moto amb pluja-mullat, però avui m'ho he passat molt bé. De fet circular entre setmana i per llocs on quasi mai hi ha trànsit es una meravella.
De tant circular per carreteres brutes i plovent, la VStrom i jo (sobretot ella...) hem quedat ben marranos. Un cop a casa una netejada i una greixada de cadena. Ready to Ride again!

Kilòmetres : 335
Consum : 4,4 litres/100

Adjunto un mapa del WikiLoc : Esta malament. S'observa que entre Calaf i el que seria La Llacuna hi ha una recta .... no pas!... es que em vaig deixar en pausa el WikiLoc al parar a posar-me el impermeable i no ho vaig descobrir fins la següent parada...
MapaOK


Vídeo-Resum de la ruta :



Salut i gasssss!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Holas!

Ara que estic apurant els dies de vacances , ja de "Rodriguez", tenia pensat fer un bon tomb. La previsió meteorològica per la setmana no pinta gens bé i avui dimecres semblava el mes adient en termes de no-pluja.

Ahir al vespre vaig decidir que sortia i anava fins al Museu de la Moto de Bassella, que fa anys que no el visito, i aprofitava per fer una ruta per el Solsonès.

Costa del Garraf - Vilafranca del Penedès - Igualada - Prats del Rei - Calaf - Torà - Sanaüja - Madrona - Bassella (Museu de la Moto) - Madrona - Clarà - Solsona - El Miracle - Su - Santuari de Pinós - Calaf - Igualada - La LLacuna - Pantà de Foix - Costa del Garraf : 335 kms

La fresca ha acompanyat tot el dia amb puntes de "fred" com els 16º a La Lacuna, la pluja ha aparegut de tornada...

De casa a Sanaüja no te mes interès .... a no ser el tram de Prats del Rei per la BV1031 que sempre es bo de fer.

Una parada al Cal Jaumet a Torà a fer un cafetó desprès dels primers 90 kms :

Veure l'arxiu adjunt 4457

Aquí començaven els camins rurals asfaltats que tant m'agraden i que m'havien de portar per la C149 fins la cruïlla de Madrona i d'aqui a la C14 per arribar a Bassella.

A les 10:45 a Bassella davant de la porta del Museu de la Moto : Dimecres tancat ?‍♂️?

Amb això apareix quelcom increïble : Un senyor amb un Morgan 3 Wheeler .... un senyor anglès que està de turista per aquestes contrades i que va entrar per Santander fa una setmana.
Venia a veure el Museu i el pobre s'ha quedat de pedra. Hem estat xerrant i admirant el cotxe, que es una virguería, molt anglès. L'home també li van les motos , te una BMW que no us sabria dir quina es.
Estava fascinat per les carreteres que ha anat fent des de Cantabria fins aquí , i del clima. 23º i quatre gotes en un dia semi-assolellat son per un anglès el tròpic. Un home molt simpàtic amb el qual li he posat una mica d'oli al meu anglès ...

I com que soc un carallot amb el tema de les fotos .... no n'he fet cap a l Morgan 3 Wheeler !!!! . Seria això ?:

Veure l'arxiu adjunt 4458

Tornada per la C14 per recuperar la carretera rural que passant per Madrona m'ha de portar fins al Santuari de Pinós passant per Solsona. Son uns 60 kms

El dia anterior havia plogut. Tot està humit i fresc, es una passada anar fent la ruta entre camps, boscos, masos impressionants, ermites perdudes i camins OFF
Es veu que han adobat els camps i amb la pluja està tot remenat. La oloreta et va acompanyant tota la estona ...
La carretera, bruta per les avingudes d'aigua, els tractors que van i venen, la pinassa....i humida.

Parada a El Castellvell un mirador sobre de Solsona
Veure l'arxiu adjunt 4459Veure l'arxiu adjunt 4460

De Solsona cap a El Miracle per la C75 fins agafar la LV3002.
Veure l'arxiu adjunt 4461

Sortint de El Miracle fins a Su per agafar el camí de Pinós a Ardévol fins arribar al Santuari
Veure l'arxiu adjunt 4462

Al Santuari em trobo amb una colla de , com a mínim, 10 motos. Estan visitant el Centre Geodèsic de Catalunya.
Venen de Prats de Lluçanés i voltants. Xerrem, com no, de motos .... surten cada dimecres, no perdonen!!!.... kgontal no veig el dia de jubilar-me!!!!

Em faig un entrepà una birreta i un cafè i comença a fer ventet i caure gotes... Es l'hora de tirar milles.

Per la B300, camps i boscos, fins a Calaf. La pluja segueix... gotejant amb mes o menys intensitat de tal manera que al arribar a Prats del Rei ja paro i em poso el impermeable.
Torno a fer, en sentit invers al del mati la BV1031. Ara ,però, amb menys gas. Suavitat i fre motor que està tot molt relliscós. El TC es una gran ajuda en aquests casos i et dona molta confiança. Els Bridgeston Battlax A41 es comporten correctament.

Un tros de autovia fins a Igualada i aquí via la C37 cap a La LLacuna, on se'm ha encès el warning de la bufeta i m'he aturat a fer un cigarret i a alleugerar-me!
Veure l'arxiu adjunt 4463

D' aquí a Sant Martí Sarroca , Pantà de Foix i Costa del Garraf.

No m'agrada anar en moto amb pluja-mullat, però avui m'ho he passat molt bé. De fet circular entre setmana i per llocs on quasi mai hi ha trànsit es una meravella.
De tant circular per carreteres brutes i plovent, la VStrom i jo (sobretot ella...) hem quedat ben marranos. Un cop a casa una netejada i una greixada de cadena. Ready to Ride again!

Kilòmetres : 335
Consum : 4,4 litres/100

Adjunto un mapa del WikiLoc : Esta malament. S'observa que entre Calaf i el que seria La Llacuna hi ha una recta .... no pas!... es que em vaig deixar en pausa el WikiLoc al parar a posar-me el impermeable i no ho vaig descobrir fins la següent parada...
Veure l'arxiu adjunt 4464

Hi haurà un vídeo ... però ara per ara l'estan pentinant :D

Salut i gasssss!
Bon dia Jordi! Gràcies per compartir una crònica tant completa de la ruta (y). T'aprovo el premi virtual de Redacció de portada per aquesta crònica, i si vols, quan en publiquis el vídeo la publiquem a la portada de la web. Si vols que la publiquem sense vídeo només ho has de demanar.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bon dia Jordi! Gràcies per compartir una crònica tant completa de la ruta (y). T'aprovo el premi virtual de Redacció de portada per aquesta crònica, i si vols, quan en publiquis el vídeo la publiquem a la portada de la web. Si vols que la publiquem sense vídeo només ho has de demanar.
Moltes gràcies @Roger !

El vídeo ja està llest.

Salut i gasssssss!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Roger
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Ooooh @jordiTR63 quina ruta més xula, i les carreteres super tranquiles, bon lloc per gaudir!?✌
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Besalú i Banyoles 26/01/2024 Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
G 15 Juliol. Sortida 8am Santa Coloma de Farners Rutes Obertes 3
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Sortida a Santes Creus i Mazinguer Z Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
Joananton Sortida matinal. Sortides anteriors 36
Loxicdelamola Lleida, sortida fins Osca, zona Monegros +- Sortides anteriors 1
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Serra Ruta en moto sortida demà Rutes en moto 0
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
joseki Ruta en moto Sortida diumenge, 23/05 Sortides anteriors 3
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Rellinars i Castellbisbal Rutes en moto 0
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques sobre motociclisme 21
JordiRT Ruta en moto Primera sortida permesa! Rutes en moto 0
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Serra Ruta en moto 8a sortida Giromoter@s Rutes en moto 4
Nikokaos 7a Sortida GIROMOTER@S: Directes al Mazinger Z !! Sortides anteriors 9
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8

Fils similars