• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs

Afegit al Calendari 28-09-21, 29-09-21

cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
vols anar per Llivia? per la costa? per mi cap problema...
es la costum, com moltes vegades vaig amb gent que no han anat mai, anem per autopista per que ho coneguin i després ja es montin les seves rutes... de vegades per la costa i la majoria vaig per Llivia que m' agrada força la ruta
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
P

Per on tu vulguis, és que li tinc mania a les autopistes, accepto autovies. Sóc així, ho sento.
Per la costa en ser dia feiner que tal?
per la costa, acostuma a ser agobiant, si es feiners camions, festius fotime de cotxes... encara que ara al no haber peatges, suposo que els camions van per la autopista.... de totes maneres cuant hem anat per la costa, normalment fem via fins Figueres i desde alli anem per la costa.... no se, per on et faci mes gracia...
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
per la costa, acostuma a ser agobiant, si es feiners camions, festius fotime de cotxes... encara que ara al no haber peatges, suposo que els camions van per la autopista.... de totes maneres cuant hem anat per la costa, normalment fem via fins Figueres i desde alli anem per la costa.... no se, per on et faci mes gracia...
Doncs no es parli més per Llívia i llestos.
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Doncs no es parli més per Llívia i llestos.
La ruta de Llivia es xula, la carretera es un bon tros ample, asfalt frances ( o sigui bastant dolent) pero amb bon traçat, hi ha alguna estona que si et trobas el lent de la clase costa poder adelantar, pero en general val la pena, per Llivia son unes 4 hores y cuart 4 1/2 mes o menys... 1 i 1/2 mes que per autopista, o sigui, no gaire i es mes divertit
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
La ruta de Llivia es xula, la carretera es un bon tros ample, asfalt frances ( o sigui bastant dolent) pero amb bon traçat, hi ha alguna estona que si et trobas el lent de la clase costa poder adelantar, pero en general val la pena, per Llivia son unes 4 hores y cuart 4 1/2 mes o menys... 1 i 1/2 mes que per autopista, o sigui, no gaire i es mes divertit
Una cosa semblant a això?

1631881450592
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
amb aquesta altre, es la que acostumo a fer, varía un pel i t'estolvies gairebe 1/2 hora... i podriem quedar a Manresa, aixi el company de Vilanova no te que fer tanta volta...Veure l'arxiu adjunt 4564
Em sembla perfecte. Manresa collonut, que us sembla quedar al lloc de sortida de la Rider 1000 i des d'allà iniciem ruta. Ara només falta posar hora de sortida.
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Em sembla perfecte. Manresa collonut, que us sembla quedar al lloc de sortida de la Rider 1000 i des d'allà iniciem ruta. Ara només falta posar hora de sortida.
si tens l' ubicacio de la sortida de la rider.... perque no se d' ont surt.... si no l' hi preguntaré al meu fill que fa un parell d'anys la va fer.. i veure a quina hora quedem..
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Ara m'he adonat, que quan vaig per Llívia, acostumo a creuar pel Tunel de el Cadí, per escurçar un bon tros, entre 45 "i una hora depenent de el trànsit, com ho veieu?, a mi particularment La Collada de Toses, no em motiva tant com per donar aquesta volta .... si algú vol aportar alguna altra idea, encara hi som a temps ... d'altra banda, com no ens coneixem, no sé si sou de portar entrepà per esmorzar o aturarse en algun bar .... jo acostumo a portar entrepà i nevera i com a Llívia reomplo dipòsit (només tinc autonomia per a 220/240 km.) després de repostar solem esmorçar en una parc que hi ha sortint de llivia ... una mica més endavant , en Montlluís, hi ha un bar pizzeria que està bé, el problema és que sol estar bastant ple, ja que el fort de Montlluis és un punt turístic ....
per quedar, no sé si sou de matinar molt o no ... . jo quedaria a les 8:15 en el punt de Manresa que va dir el company JCThorgal (des d'on surt la rider 1000) i sortir a 8: 30h. (15 minuts de cortesia) ... com queden encara alguns dies (no molts) qualsevol idea o aportació serà benvinguda.
Als que m'heu contactat per privat per si podíem anar per AP-7, hi ha un company, el que proposa la sortida que no li van les autopistes, per això vam decidir anar per una altra ruta.
Ja direu alguna cosa.
Salut i corbes
 
JCThorgal

JCThorgal

Rodant
10 Jun 2020
39
73
Premis
31
Poble Sec (BCN)
Moto
Suzuki/BMW/Ducati
Ara m'he adonat, que quan vaig per Llívia, acostumo a creuar pel Tunel de el Cadí, per escurçar un bon tros, entre 45 "i una hora depenent de el trànsit, com ho veieu?, a mi particularment La Collada de Toses, no em motiva tant com per donar aquesta volta .... si algú vol aportar alguna altra idea, encara hi som a temps ... d'altra banda, com no ens coneixem, no sé si sou de portar entrepà per esmorzar o aturarse en algun bar .... jo acostumo a portar entrepà i nevera i com a Llívia reomplo dipòsit (només tinc autonomia per a 220/240 km.) després de repostar solem esmorçar en una parc que hi ha sortint de llivia ... una mica més endavant , en Montlluís, hi ha un bar pizzeria que està bé, el problema és que sol estar bastant ple, ja que el fort de Montlluis és un punt turístic ....
per quedar, no sé si sou de matinar molt o no ... . jo quedaria a les 8:15 en el punt de Manresa que va dir el company JCThorgal (des d'on surt la rider 1000) i sortir a 8: 30h. (15 minuts de cortesia) ... com queden encara alguns dies (no molts) qualsevol idea o aportació serà benvinguda.
Als que m'heu contactat per privat per si podíem anar per AP-7, hi ha un company, el que proposa la sortida que no li van les autopistes, per això vam decidir anar per una altra ruta.
Ja direu alguna cosa.
Salut i corbes
Bona nit desde la Costa da Morte.
A mi el que no em va es pagar peatges, si cal anar per la AP7 cap problema, ara es gratis.
El tema del esmorzar personalment soc de entaular-me, bocatas si me’l fan al bar perfecte si m’ho haig de fer jo cagada pastorets.
Per últim m’estàs puntejant però val la pena matinar per anar allà dalt, es veritat que estic de vacances, però vindré de una macro ruta en la qual també estic matinan.
 
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Bona nit desde la Costa da Morte.
A mi el que no em va es pagar peatges, si cal anar per la AP7 cap problema, ara es gratis.
El tema del esmorzar personalment soc de entaular-me, bocatas si me’l fan al bar perfecte si m’ho haig de fer jo cagada pastorets.
Per últim m’estàs puntejant però val la pena matinar per anar allà dalt, es veritat que estic de vacances, però vindré de una macro ruta en la qual també estic matinan.

Bona tarda!
A les dues qüestions que comenteu us dono la meva opinió.
- Em sembla be quedar a l’hora proposada.
- com que tocarà matinar, preferiria parar en algun lloc i esmorzar un entrepà calent.
I en quant a la ruta, no conec el trajecte, així que em sumo al que digueu els que la coneixeu be.
Som-hi que ja queda poc.
Sergi


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: JCThorgal
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Perdoneu perdoneu?, el dimecres 29 de setembre sortiu :unsure: ?, les ostres és obligat de menjar-les:unsure: ?, és que el marisc i jo !!!, com que no!!!. És anar i tornar a el mateix dia, oi:unsure: ?. Heu mirat si hi ha restriccions de Covid a França :unsure:?.
Si es compleixen alguns requisits, pot ser que m'apunti. Quants seriem:unsure: ?. Perdoneu les múltiples preguntes:cool:. ?
No és una cosa segura per que tinc obligacions domèstiques, suposo que com tothom?.
 
  • Like
Reaccions: cesarserpi i Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Besalú i Banyoles 26/01/2024 Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
G 15 Juliol. Sortida 8am Santa Coloma de Farners Rutes Obertes 3
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Sortida a Santes Creus i Mazinguer Z Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
Joananton Sortida matinal. Sortides anteriors 36
Loxicdelamola Lleida, sortida fins Osca, zona Monegros +- Sortides anteriors 1
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Serra Ruta en moto sortida demà Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
joseki Ruta en moto Sortida diumenge, 23/05 Sortides anteriors 3
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Rellinars i Castellbisbal Rutes en moto 0
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques sobre motociclisme 21
JordiRT Ruta en moto Primera sortida permesa! Rutes en moto 0
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Serra Ruta en moto 8a sortida Giromoter@s Rutes en moto 4
Nikokaos 7a Sortida GIROMOTER@S: Directes al Mazinger Z !! Sortides anteriors 9
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8

Fils similars