Iván García
Rodant
- 23 Mar 2020
- 35
- 83
- Premis
- 4
Ahir diumenge, havia d'estar cap al migdia a Montcada, però va ser aixecar-me, i pensar, Montcada està a 10 min i tinc molt de mono de corbes, i s'apropa l'ombra d'un segon confinament a la ciutat... Així que vaig agafar el mòbil i al navegador vaig posar 3 punts per on passar per arribar a Montcada. Amb una
mica
de "volta".
Al final la ruta resultant que en va proposar l'aplicació va ser, agafar carretera de la Roca enllaçant per arribar a Dosrius, continuar pujant fins a Sant Antoni de Vilamajor i ja fer la tornada per Caldes i agafar la C-17 perquè ja feia tard.
Comparteixo la ruta que em va agradar molt, sense massa tràfic i bastant revirada, portava la càmera però amb la bateria a casa...
Si algú s'anima a fer-la que ho comparteixi!
Al final la ruta resultant que en va proposar l'aplicació va ser, agafar carretera de la Roca enllaçant per arribar a Dosrius, continuar pujant fins a Sant Antoni de Vilamajor i ja fer la tornada per Caldes i agafar la C-17 perquè ja feia tard.
Comparteixo la ruta que em va agradar molt, sense massa tràfic i bastant revirada, portava la càmera però amb la bateria a casa...
Si algú s'anima a fer-la que ho comparteixi!