Aquesta Norton Comando 750 encara porta les palanques de canvi-fre al revés veig....no és fins la 850 que ho canvien crec...
Arrencar-la empenyent o per inèrcia és més fàcil que a patada???... pk aquesta no té arranc elèctric no ??
Molt xulo el vídeo

... PitStop a Pont d'Armentera ?
Doncs a tot que si, has fet bingo

. Si, te les palanques del revés, i això té la seva complexitat, sobre tot en cas de frenada sorpresa, perque, instintivament, alguna vegada m'ha passat, per comptes de frenar, es pujar una marxa... Es com conduir per l'esquerra, es general es fa i es fa bé, pero alguna vegada, sobre tot en encreuaments en T a on gires a la dreta, instintivament quedes a la dreta. Només costa unes hores readaptarse a la conducció a la esquerra, per sort, amb la moto és inmediat. Es més fàcil arrenquar corrents, si es pren la precaució de parar en un pendent

. Si no, la patada. El que es emprenyador es que ja ara no puc donar la patada pujat a la moto (bé, com poder puc, pero no es segur que la enjegui), aixi que toca baixarse de la moto, treure el cable del telefon i el del airbag, pujar la moto al caballet, enjegar, i refer la operació inversa. Pero la moto s'enjega a la primera patada. L'arranc electric va començar amb la 850, que a mes a mes, comprimia menys, aixì que li feia menys falta. Pero amb encesa electrònica com te la meva (et juro que em va costar com 20 anys el decidir-me a posarla

el propi sistema d'encesa enderrereix la xispa més que la mecànica convencional, el que fa que la moto es posi en marxa sense tanta força (ni preocupació). I si, es Pont d'Armentera, que te pendent...