• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Sortides entre setmana

C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Hola, soc completament nou en aquest forum, pero no en les motos (fa 60 anys que en porto, quan vaig començar la super estaba a 8 pessetes el litro) i amb 20 durets (0,60 euros) anava i tornava de Berga. Si eren pessetes, una mica mes i enganxo els maravedies.

Doncs surto, setmana si i setmana també, entre setmana - la ventatja de viure de la Securetat Social - i aixì no trobo bicis, ni buscacargols enllaunats. Normalment surto sol, de vegades s'apunta algu. Son uns 300 a 400 km desde barcelona, tornant a dinar a casa cap a les dues, i la hora de sortida es fixa en consonancia, si son 5 hores de ruta surto a les 8, si son 6 surto a les 7. A l'hivern son mes aviat 3 hores i escaix, tampoc cal anar a patir. Si plou em quedo a casa, si es posa a ploure, doncs paciencia...

Doncs si algú està en les mateixes circunstàncies, al Wikiloc (cgriell https://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do) estan les rutes que faig normalment (bé, si ho mireu les primeres son rutes per Castelló, que es la propera sortida de un parell de dies, mes avall hi son les que proposo), per exemple,
 

Adjunts

  • Image 23-10-20 at 08.49.jpg
    Image 23-10-20 at 08.49.jpg
    310,8 KB · Visites: 146
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Roger
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs surto, setmana si i setmana també, entre setmana - la ventatja de viure de la Securetat Social - i aixì no trobo bicis, ni buscacargols enllaunats.

Jajajajaja!!

Home, que de bolets, espàrrecs i cargols a molts en agrada de menjar..... si no fos per ells, què fariem?

Però tens molta raó, de vegades es fa complicat compartir les vies secundàries amb la resta d'usuaris, vagin a peu pel marge, en bicicleta pel mig del carril o amb el cotxe a 20 km/h mirant per la finestra marges i caminets.... La gràcia és que, si no fos per ells, al final circular per aquestes carreteres també seria una mica aborrit, no creus?

Quantes vegades hem comentat allò de...

"¿Has vist aquell grup de ciclistes? ni pitant, deixen pas"
"Apa, un altre pixapins creuent en diagonal la carretera! Que no ho veuen que triguen més?"
" Si, si, siiii !! Ole tu, guap@! Els intermitents els dies de fira, que es vegi allà que en té el cotxe!!"


Jo crec que si no arribem a l'ensurt, ni a l'accident o incident, totes aquestes cosetes donen color i records a les sortides, així com també a triar ruta segos els dies de la setmana, o sigui festiu....

Visca la NO monotoniaaaaaaa !!
Jajajajajajajaja!

Va, quan quedarem per cremar benzina i agobis a la carretera?
Vine per Girona, tu que tens temps per gaudir de la moto, i així canvies d'aires...i de pas, ens fas dentetes de les rutes que has fet!


Salut i paciència!


ens veiem a l'asfalt
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola, soc completament nou en aquest forum, pero no en les motos (fa 60 anys que en porto, quan vaig començar la super estaba a 8 pessetes el litro) i amb 20 durets (0,60 euros) anava i tornava de Berga. Si eren pessetes, una mica mes i enganxo els maravedies.

Doncs surto, setmana si i setmana també, entre setmana - la ventatja de viure de la Securetat Social - i aixì no trobo bicis, ni buscacargols enllaunats. Normalment surto sol, de vegades s'apunta algu. Son uns 300 a 400 km desde barcelona, tornant a dinar a casa cap a les dues, i la hora de sortida es fixa en consonancia, si son 5 hores de ruta surto a les 8, si son 6 surto a les 7. A l'hivern son mes aviat 3 hores i escaix, tampoc cal anar a patir. Si plou em quedo a casa, si es posa a ploure, doncs paciencia...

Doncs si algú està en les mateixes circunstàncies, al Wikiloc (cgriell https://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do) estan les rutes que faig normalment (bé, si ho mireu les primeres son rutes per Castelló, que es la propera sortida de un parell de dies, mes avall hi son les que proposo), per exemple,
Carlos,
L'enllaç a wikiloc a mi no em porta enlloc... però la imatge que enganxes marca una ruta de Deu-ni-do ... per fer en un matí i tornar a casa a dinar...
Entenc el que dius que "vas per feina, molta moto i poca conya" d'altra manera no es poden fer aquestes kilometrades en un matí.

Espero jubilar-me, amb salut i energia, per fer aquestes mogudes entre setmana...

Salut i gasss!
 
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Carlos,
L'enllaç a wikiloc a mi no em porta enlloc... però la imatge que enganxes marca una ruta de Deu-ni-do ... per fer en un matí i tornar a casa a dinar...
Entenc el que dius que "vas per feina, molta moto i poca conya" d'altra manera no es poden fer aquestes kilometrades en un matí.

Espero jubilar-me, amb salut i energia, per fer aquestes mogudes entre setmana...

Salut i gasss!
Busques carlosg a wikiloc i trobaràs les rutes. Aquesta que tinc marcada la vaig fer la setmana passada, i arribant a Araós (a sobre de Tuixent) no em van deixar passar perque estaven asfaltant la carretera, aixi que vaig tenir d'anar cap a Ossera, seguir la carretera que porta a Montant de Tost, 5 km de terra (que amb neumatics de carretera, "tienen su aquel"), la baixada de Montant, el nostre Stelvio nacional, que a mi personalment no m'agrada, i cap a Barcelona. Pero si, aquestes son les rutes d'estiu, unes 6 hores, parant per repostar (I pixar, que quan un es fa gran... ;)
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Jajajajaja!!

Home, que de bolets, espàrrecs i cargols a molts en agrada de menjar..... si no fos per ells, què fariem?

Però tens molta raó, de vegades es fa complicat compartir les vies secundàries amb la resta d'usuaris, vagin a peu pel marge, en bicicleta pel mig del carril o amb el cotxe a 20 km/h mirant per la finestra marges i caminets.... La gràcia és que, si no fos per ells, al final circular per aquestes carreteres també seria una mica aborrit, no creus?

Quantes vegades hem comentat allò de...

"¿Has vist aquell grup de ciclistes? ni pitant, deixen pas"
"Apa, un altre pixapins creuent en diagonal la carretera! Que no ho veuen que triguen més?"
" Si, si, siiii !! Ole tu, guap@! Els intermitents els dies de fira, que es vegi allà que en té el cotxe!!"


Jo crec que si no arribem a l'ensurt, ni a l'accident o incident, totes aquestes cosetes donen color i records a les sortides, així com també a triar ruta segos els dies de la setmana, o sigui festiu....

Visca la NO monotoniaaaaaaa !!
Jajajajajajajaja!

Va, quan quedarem per cremar benzina i agobis a la carretera?
Vine per Girona, tu que tens temps per gaudir de la moto, i així canvies d'aires...i de pas, ens fas dentetes de les rutes que has fet!


Salut i paciència!


ens veiem a l'asfalt
a on de Girona, a la ciutat? una de les rutes que no he fet aquest any es la de Sant Hilari a Osor i Amer... no es Girona (normalment vaig cap a Olot, Sant Joan de les Abadesses i Berga pero si que m'agradaria anar d'Amer a Banyoles i Girona. La setmana vinent va a ser que no, que tinc dubtes entre Cantavieja (per Morella) o Lodève, al sur de França per les Gorges de Galamus (tot això si el COVID ens deixa sortir, es clar) pero cap a mitjans de novembre m'agradaria
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
a on de Girona, a la ciutat? una de les rutes que no he fet aquest any es la de Sant Hilari a Osor i Amer... no es Girona (normalment vaig cap a Olot, Sant Joan de les Abadesses i Berga pero si que m'agradaria anar d'Amer a Banyoles i Girona. La setmana vinent va a ser que no, que tinc dubtes entre Cantavieja (per Morella) o Lodève, al sur de França per les Gorges de Galamus (tot això si el COVID ens deixa sortir, es clar) pero cap a mitjans de novembre m'agradaria
Avisa avisaaaaaa !!

Ja pots fer el fil amb la ruta ben maca per Maps i així veiem el recorregut !!

Mentre no sigui el cap de setmana del 14 de novembre que vaig a la SENSE COVID de Valls, m'interesa !!


Ens veiem aviat i.... a l'asfalt
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
J Sortides entre setmana Rutes entre setmana 1
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
La Ginger Ruta en moto Sortides per L'Alt Empordà. Rutes en moto 12
J Sortides durant el confinament municipal? Espai de debat 1
munneco Planificar sortides Rutes en moto 3
jordiTR63 Crònica Sortides de vacances 2020 Cròniques sobre motociclisme 3
Edutarraco Crònica Dos dies de sortides Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Dubte Camara per grabar sortides Espai de debat 55
FrigoSpeedTripleR Dron per sortides? Espai de debat 5
L Sortides naked Presentacions 2
racingdeibit Sortir entre setmana Rutes entre setmana 7
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
jordiTR63 Tram Tram TV-2244 Entre T-244 i Forés (Conca de Barberà) - 14 km Trams motociclistes d'interès 1
Roger Informació Dies díficils: suport entre companys Informació i suport 11
Tàrraco Crònica A la Mussara … entre forns i esmorzar. Cròniques sobre motociclisme 2
Pantum Ruta en moto Sardenya i Còrsega Setmana Santa 2024 Rutes en moto 7
raulsade Ruta en moto Cap de setmana al Delta de l'Ebre Rutes en moto 3
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Caracol_adventure Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Mario G. Off Topic Ja es aquí el cap de setmana... Un Cafè Ràpid 2
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10

Fils similars