• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Sortideta desconfinament

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Per fi!!!!!!!!
Sortideta de dos horetes.... Fins a Santa Coloma de Farnés
De conya no? Avui feia un dia radiant. Jo no vull dir res però segur que has tirat alguna foto a la moto... ;)

Jo m'he arribat fins la platja i cap a casa, aprofitant uns encàrrecs, i la veritat és que prendre el sol amb calma un cop a destí, renova de collons.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo he sorti avui també fins a Olot,
i semblava una autopista! Potser he comptat 100 motos en unes 2 hores.
Per cert no us vindria de gust fer una sortida als de la zona de Girona? He comptat uns 5 que podem ser, incloent en @Nikokaos @Edutarraco que diu Girona i Tarragona i no sé si en @Yamnis i algú més que deia que viu a Roses.
Podriem anar a esmorzar a Mieres o Taravaus o a la Bisbal (passant pels Àngels) o a algun altre lloc (activitat econòmica) i tornar cadascú al seu lloc. JO podria si fos cap de setmana al matí, per anar bé.
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
IMG 20200523 115711
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Quina enveja!!
Els que ja heu sortit... heu trobat molts controls policials? Sortiu amb la famosa excusa que s'ha de donar als senyors agents?

Jo visc a la zona sanitària Àmbit Metropolità Sud i a partir d'avui ja entrem a fase 1... vull agafar la moto però no sé com gestionar-ho :ROFLMAO:
Vosaltres heu sortit sense més?
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Quina enveja!!
Els que ja heu sortit... heu trobat molts controls policials? Sortiu amb la famosa excusa que s'ha de donar als senyors agents?

Jo visc a la zona sanitària Àmbit Metropolità Sud i a partir d'avui ja entrem a fase 1... vull agafar la moto però no sé com gestionar-ho :ROFLMAO:
Vosaltres heu sortit sense més?
No, cap. No sé quina excusa tenia tota aquella gent, la veritat, però no eren pas pocs. Jo sí, tenia encarregades unes postres del dinar en una pastisseria que m'agrada i les anava a buscar.
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo he sorti avui també fins a Olot,
i semblava una autopista! Potser he comptat 100 motos en unes 2 hores.
Per cert no us vindria de gust fer una sortida als de la zona de Girona? He comptat uns 5 que podem ser, incloent en @Nikokaos @Edutarraco que diu Girona i Tarragona i no sé si en @Yamnis i algú més que deia que viu a Roses.
Podriem anar a esmorzar a Mieres o Taravaus o a la Bisbal (passant pels Àngels) o a algun altre lloc (activitat econòmica) i tornar cadascú al seu lloc. JO podria si fos cap de setmana al matí, per anar bé.

RETO ACEPTADO !!

Caps de setmana......ok
Al matí........................ok
Sols............................ok
Amb parella...............ok (per obligació)
Ruta amb curves.......ok
Ruta per nacional......ok (millor això que res)
Esmortzar..................ok

Només falta trobar el dia i hora que ens vagi bé a tots i un punt de trobada. Si és molt aviat, podem quedar per fer un café ràpid abans de sortir. I comentem la sortideta i ens presentem !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
RETO ACEPTADO !!

Caps de setmana......ok
Al matí........................ok
Sols............................ok
Amb parella...............ok (per obligació)
Ruta amb curves.......ok
Ruta per nacional......ok (millor això que res)
Esmortzar..................ok

Només falta trobar el dia i hora que ens vagi bé a tots i un punt de trobada. Si és molt aviat, podem quedar per fer un café ràpid abans de sortir. I comentem la sortideta i ens presentem !!


Ens veiem a l'asfalt
REPTE ACCEPTAT!!!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon diiiaaaaaa !!

Demà és diumenge.....ahí lo dejo.

Si algú vol afegir-se d'estrangis, els IAIO's de Girona fem una sortideta. Sabeu que el màxim són grups de 15 persones, i crec que nosaltres encara tenim lloc.

SI ALGÚ VOL VENIR I CONÈIXER EL GRUP DELS IAIO'S, DEMÀ DIUMENGE QUEDEM A LES 08'00 AL DECATHLON DE GIRONA O PODEU ANAR AL BAR/RESTAURANT L'AVI PEP DE CAMALLERA, CAP ALLÀ LES 08'40.

Us deixo el meu telf per a que m'envieu un wasap per a quedar i comfirmar per demà.

Ja de pas, podriem fer un un grupet nostre i així serà més fàcil comunicar aquestes coses als que estem mès a prop en principi:
696614519.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Myke's
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bon diiiaaaaaa !!

Demà és diumenge.....ahí lo dejo.

Si algú vol afegir-se d'estrangis, els IAIO's de Girona fem una sortideta. Sabeu que el màxim són grups de 15 persones, i crec que nosaltres encara tenim lloc.

SI ALGÚ VOL VENIR I CONÈIXER EL GRUP DELS IAIO'S, DEMÀ DIUMENGE QUEDEM A LES 08'00 AL DECATHLON DE GIRONA O PODEU ANAR AL BAR/RESTAURANT L'AVI PEP DE CAMALLERA, CAP ALLÀ LES 08'40.

Us deixo el meu telf per a que m'envieu un wasap per a quedar i comfirmar per demà.

Ja de pas, podriem fer un un grupet nostre i així serà més fàcil comunicar aquestes coses als que estem mès a prop en principi:
696614519.


Ens veiem a l'asfalt
Quina llàstima... M'apuntaria, però ara mateix no puc anar-hi a Girona :( tinc família per allà, una sortideta matinera, esmorçar i aprofitar visita i menjar amb la família, dia rodó.
M'ho apunto per la pròxima que feu que ja tinguem més llibertat de desplaçament. Aneu dient les pròximes!
Gass!

Enviado desde mi ONEPLUS A6000 mediante Tapatalk
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia colla,
Podeu penjar la ruta amb les fotos en acabar-la, potser algun dia la faig, visc a Barna.
Salut i gas

Normalment les penjem els administradors del facebook de la colla.

Amb permís i sense voler fer cap intromissió, us posso el link del grup i així podreu veure quines més han fet, a veure si troveu la que més us agradi !!



Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:

Fils similars