• Motorista convidat! Com vas de premis? No deixis de fer col·lecció i de proposar els premis més xulos relacionats amb el motociclisme català. Més info fent clic aquí.

Rutes entre setmana

Grup de sortides entre setmana principalment onroad (amb possibilitat d'offroad si a tots els integrants de la ruta els sembla be la idea).

Compartir aquest Grup de Rutes

Dades

Categoria
Grups de Rutes Onroad
Membres en total
18
Esdeveniments en total
3
Total de debats
4
Visualitzacions en total
3K
Àlbums en total
0

Sortir entre setmana

racingdeibit

racingdeibit

Rodant
21 Feb 2020
38
90
Premis
3
Bones! Com es fa per fer-se membre d'aquest grup? Perdoneu la meva ignorància:cry:
Jo tinc lliure entre setmana i casi sempre surto sol, ara a l'hivern estic més pel l'off road (trail-enduro) però si s'ha de sortir per carretera, se surt... (de tranquis🤣)
També estic disponible per rodadas amb pitbike entre setmana🤷‍♂️
Ja direu! Merci!

• Like
Reaccions: porter-00 i Roger
racingdeibit

racingdeibit

Rodant
21 Feb 2020
38
90
Premis
3
Bones! Com es fa per fer-se membre d'aquest grup? Perdoneu la meva ignorància:cry:
Jo tinc lliure entre setmana i casi sempre surto sol, ara a l'hivern estic més pel l'off road (trail-enduro) però si s'ha de sortir per carretera, se surt... (de tranquis🤣)
Ja direu! Merci!
Valen!! Ja he vist com fer-me membre!!
Perdó!
Tot lo altre és vigent
Salut!

• Like
Reaccions: porter-00
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.208
2.409
Premis
5
Ja direu! Merci!
Bones!! Doncs pel que veig ja t'has unit al grup, així que ja t'arribaran al correu I també veuràs per aquí quan es vagin proposant sortides.

En aquest cas el grup el dirigeix el company @porter-00 , que ja ha proposat unes quantes sortides els dilluns, que és el dia que té lliure normalment per sortir.

A veure si coincidim uns quants 💪🏼

• Like
porter-00

porter-00

Rodant
13 Abr 2022
25
49
Premis
4
Breda
Ostres, un altre per rutes entre setmana!! I amb offroad (jo en faig, però sóc bastant dolent i vaig de passeig i sol) dons tot és mirar un dia que et vagi bé per sortir, com bé ha dit el company @Roger surto gairebé sempre en dilluns que és quan tinc festa, si aquest dia et va bé, fantàstic. Podem mirar de fer alguna ruta off no molt complicada
Salut

Enviat des del meu Redmi Note 9 Pro usant Tapatalk

racingdeibit

racingdeibit

Rodant
21 Feb 2020
38
90
Premis
3
Els dilluns aprofito el mati per enllestir feina que hagi pogut quedar pendent però si ho sé amb un xic de temps, cap problema a sortir els dilluns
Jo m'adapto a a qualsevol ritme, a la muntanya vaig amb una moto vella i pesada així que no em puc firar gaire però arribo a tot arreu🤷‍♂️
Em moc entre la garrotxa i el maresme, d'on sou vosaltres?

• Like
porter-00

porter-00

Rodant
13 Abr 2022
25
49
Premis
4
Breda
Els dilluns aprofito el mati per enllestir feina que hagi pogut quedar pendent però si ho sé amb un xic de temps, cap problema a sortir els dilluns
Jo m'adapto a a qualsevol ritme, a la muntanya vaig amb una moto vella i pesada així que no em puc firar gaire però arribo a tot arreu🤷‍♂️
Em moc entre la garrotxa i el maresme, d'on sou vosaltres?
soc de la selva, jo tambe vaig amb una moto pesada i vella, aixi que no hi ha problema

racingdeibit

racingdeibit

Rodant
21 Feb 2020
38
90
Premis
3
bones! aquest dimecres 28 de decembre vaig a rodar a menarguens amb la pit bike, si algú es vol apuntar que ho digui per aqui o que vingui directament al circuit.
no sé quanta gent hi ha per aqui que rodi amb pit bike però pot ser podriem provar de fer una secció pit bike al foro a veure si ens juntem uns quants i fem un grup maco per anar a rodar...
ja direu!
salut a tots!

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
J Ruta en moto Sortir amb moto el diumenge 14 Rutes en moto 5
Roger Enquesta Preferiu sortir de ruta sols o acompanyats? Espai de debat 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
J Sortides entre setmana Rutes entre setmana 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
jordiTR63 Tram Tram TV-2244 Entre T-244 i Forés (Conca de Barberà) - 14 km Trams motociclistes d'interès 1
C Ruta en moto Sortides entre setmana Grups dinàmics de sortides en moto 5
Roger Informació Dies díficils: suport entre companys Informació i suport 11
Tàrraco Crònica A la Mussara … entre forns i esmorzar. Cròniques sobre motociclisme 2
raulsade Ruta en moto Cap de setmana al Delta de l'Ebre Rutes en moto 3
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Joel790r Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Mario G. Off Topic Ja es aquí el cap de setmana... Un Cafè Ràpid 2
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10

Fils similars