• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

SYM MAXSYM TL 500

Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Bon dia companys!!!
Aquesta setmana m'han deixat provar la Maxsym TL500, producte insígnia de la marca i he fet la corresponent prova per youtube, si us pica la curiositat; us deixo l'enllaç i feu una ullada!!


GAAAAAAAASSSSSS
 
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
Molt bé, tinc clar que seria l'escúter que em compraria per relació qualitat-preu-prestacions.
Jo també me la plantejaria si hagués d'agafar un escúter.
Una cosa que no dic al vídeo (m'ho van ensenyar més tard) és que amb un canvi de variador (cosa senzilla) la corva de potència creix i s'allarga a tot el rang de revs!! ✊
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo també me la plantejaria si hagués d'agafar un escúter.
Una cosa que no dic al vídeo (m'ho van ensenyar més tard) és que amb un canvi de variador (cosa senzilla) la corva de potència creix i s'allarga a tot el rang de revs!! ✊
sona interessant perquè vaig veure una comparativa SYM - Kymco - BMW - Yamaha i aquesta era una mica la que quedava per sota en prestacions. De totes maneres si fas això, no perds acceleració i par a baixes voltes?
Jo havia tingut un escúter i li vaig modificar l'escapament, cosa que després em va obligar a recarburar i a modificar els rodaments de variador, i això que et dic va passar: creixia en velocitat punta però perdia una mica en contundència (ja no hi havia manera de fer cavallets).... en fi coses de juventut!
 
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
sona interessant perquè vaig veure una comparativa SYM - Kymco - BMW - Yamaha i aquesta era una mica la que quedava per sota en prestacions. De totes maneres si fas això, no perds acceleració i par a baixes voltes?
Jo havia tingut un escúter i li vaig modificar l'escapament, cosa que després em va obligar a recarburar i a modificar els rodaments de variador, i això que et dic va passar: creixia en velocitat punta però perdia una mica en contundència (ja no hi havia manera de fer cavallets).... en fi coses de juventut!
Jo només vaig veure la gràfica del banc de proves i creixia a tot el règim de voltes, ara bé, el que tu dius també ho vaig patir jo fa anys
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars