• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Taller - Confinament

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bon dia moterus!!

Tinc una pregunta que fer.... sabeu si puc canviar de comarca per dur la moto al taller? Visc a BCN i vull canviar les rodes a Martorell... per tema preus i confiança.

Sabeu si ho puc justificar? Gràcies company@s!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia moterus!!

Tinc una pregunta que fer.... sabeu si puc canviar de comarca per dur la moto al taller? Visc a BCN i vull canviar les rodes a Martorell... per tema preus i confiança.

Sabeu si ho puc justificar? Gràcies company@s!
No ho tinc gaire clar, a mi per la revissió per anar a Terrassa, el concessionari hem va fer un justificant que ells van posar com servico mecànico o quelcom semblant), tot i que he de reconeixer que anava amb el culet apretat.
En principi si vas entre setmana els controls son menys "estrictes" ja que molta gent circula per temes de feina.

Salut,
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia moterus!!

Tinc una pregunta que fer.... sabeu si puc canviar de comarca per dur la moto al taller? Visc a BCN i vull canviar les rodes a Martorell... per tema preus i confiança.

Sabeu si ho puc justificar? Gràcies company@s!
Crec que no, espero que trobis ub policia amb bona voluntat i ho vulgui comprendre
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia moterus!!

Tinc una pregunta que fer.... sabeu si puc canviar de comarca per dur la moto al taller? Visc a BCN i vull canviar les rodes a Martorell... per tema preus i confiança.

Sabeu si ho puc justificar? Gràcies company@s!
Tot just he fet la consulta al Gremi de Tallers de Barcelona...

La resposta ha sigut... "Si pots justificar que la moto és el teu vehicle de desplaçament habitual i el taller et pot enviar alguna mena de justificant on consti que tens cita prèvia, fent lo constar al certificat de desplaçament autoresponsable, és pot fer ja que els tallers reparadors son serveis essencials..."

A partir d això, cadascun que valori fins a quin punt pot justificar o compleix amb els condicionants....
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La meva opinió, sumat a lo que diu en Pep, és que raonis bé en cas d'aturada en un control, que els motius econòmics són la raó que t'empeny a fer aquesta mobilitat enlloc d'anar a un taller més proper. Si dónes confiança de que vas a aquell taller i no a un de la teva comarca per aquesta causa, jo penso que sí que és motiu justificat (potser no és un justificant clar a nivell legal, però si a nivell d'usuari davant de la policia). Altra cosa seria que no donessis confiança suficient en aquest motiu, i que la policia opinés que et mous per gust, aprofitant el tema del taller. En aquest últim supòsit si que et podrien denunciar amb més facilitat.

Prepara't el certificat autoresponsable, i si els tens a mà, els diferents pressupostos amb la diferència de preus, a fi de demostrar que aquesta causa és la que et mou a sortir del municipi, i no pas el fet de "moure't de gorra" aprofitant el taller com a excusa.

En resum, penso que el taller com diu el Gremi que ha consultat en Pep és un servei essencial, però no ho és anar anar a un taller que està fora de la teva comarca, a no ser que no en tinguéssis cap a la teva. Defensar que ho fas per un motiu de pes com és una considerable diferència en el pressupost del servei, pot ser motiu suficient per evitar la denúncia, potser no a nivell estrictament legal, però si apel·lant a la comprensió dels agents que t'aturin.

Evidentment hi ha la circumstància de que no hi ha controls per aturar a tothom, però ja se sap que quan menys t'esperes que et passi alguna cosa, passa! Així que més val anar preparat.
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
He parlat amb el taller, i el que han fet ha estat omplir ells mateixos el certificat autoresponsable per a mi.

Ha escrit que és un motiu de força major o necessitat, el taller al qual vaig i que necessito canviar les rodes per poder treballar.... posant la matrícula de la meva moto... i dades de la reserva d'hora.

El que dieu... si em paren, tractaré de raonar... però no se si colarà! Realment, no pararé ni a respirar, casa - taller - casa.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
He parlat amb el taller, i el que han fet ha estat omplir ells mateixos el certificat autoresponsable per a mi.

Ha escrit que és un motiu de força major o necessitat, el taller al qual vaig i que necessito canviar les rodes per poder treballar.... posant la matrícula de la meva moto... i dades de la reserva d'hora.

El que dieu... si em paren, tractaré de raonar... però no se si colarà! Realment, no pararé ni a respirar, casa - taller - casa.
De totes formes, recorda que el fet de que et sancionin no vol dir que ho tinguis que acabar pagant...
La mateixa exhoneració té el voler anar al taller que tu vulguis que el tenir que desplaçar te de comarca per anar a gestionar una assegurança, que això si que és permès...
Si et multen, recurs. Amb la cita prèvia del taller ho tens guanyat.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
no sé com és el Vallès però no et pararan, aquí al gironès no paren a ningú mai per a res, només es dediquen a posar radars per posar multes de velocitat. Sospito que les arques de le Generalitat deuen estar més buides que el dipòsit d'una Harley després de fer 200 km.
 

Fils similars