
Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
bé tinc una pregunta fa temps i a veure si algú me la pot resoldre
normalment, quan porto un vehicle a un taller oficial (moto o cotxe) em miren la pressió de pneumàtics i me la deixen força més amunt del que marca el fabricant. No sé si us hi heu trobat?
La meva pregunta és, per què ho fan això?
Jo fa uns anys tenia un cotxe sense direcció assistida i el mecànic que me'l portava em va dir que li posés sempre molta més pressió que la que deia el fabricant a davant perquè si no, no hi havia manera de girar sense deixar-se els braços (li acabava posant mig quilo més o així i realment sí que la direcció anava millor)
però avui en dia amb cotxes amb direcció assistida per què és fa?
Al meu cotxe hi va 2,1 i 2,2 i el taller me'l deixa a 2,5; la moto és de 2,5 i 2,8 i algun cop me la deixen a 2,8 i 3,1. Alguna vegada he provat de barrejar diferents mesuradors a veure si sóc jo que no sé mesurar, però a tots he vist més o menys el mateix, i si algun cop he preguntat al mecànic (al del cotxe) m'ha dit que bé, que si creia que era massa, me la baixès i ja està.
Però aquí crec que els que hi enteneu, per exemple en @Pep Aràgo o en @Burkat450R potser em podeu donar una pista de per què es fa això? Vosaltres li feu als vostres clients també?
normalment, quan porto un vehicle a un taller oficial (moto o cotxe) em miren la pressió de pneumàtics i me la deixen força més amunt del que marca el fabricant. No sé si us hi heu trobat?
La meva pregunta és, per què ho fan això?
Jo fa uns anys tenia un cotxe sense direcció assistida i el mecànic que me'l portava em va dir que li posés sempre molta més pressió que la que deia el fabricant a davant perquè si no, no hi havia manera de girar sense deixar-se els braços (li acabava posant mig quilo més o així i realment sí que la direcció anava millor)
però avui en dia amb cotxes amb direcció assistida per què és fa?
Al meu cotxe hi va 2,1 i 2,2 i el taller me'l deixa a 2,5; la moto és de 2,5 i 2,8 i algun cop me la deixen a 2,8 i 3,1. Alguna vegada he provat de barrejar diferents mesuradors a veure si sóc jo que no sé mesurar, però a tots he vist més o menys el mateix, i si algun cop he preguntat al mecànic (al del cotxe) m'ha dit que bé, que si creia que era massa, me la baixès i ja està.
Però aquí crec que els que hi enteneu, per exemple en @Pep Aràgo o en @Burkat450R potser em podeu donar una pista de per què es fa això? Vosaltres li feu als vostres clients també?