• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat

Captura 138


Motoristes! Els amics de Tecnimoto Motos i de Tecnimoto Equipament s'estrenen com a patrocinadors al fòrum. Què significa això? Que gràcies a ells motoristes.cat té més recursos per seguir funcionant i millorant. Trobareu en Tecnimoto un projecte que confia en motoristes.cat i que s'interessa en vosaltres, ja que el seu patrocini consisteix en la col·locació de bànners al fòrum.
OJO! Aquests bànners (anuncis), a diferència dels de Google, els podeu clicar, visitar i re-visitar tantes vegades com vulgueu, ja que són un projecte del territori, i es mereixen tota l'atenció del món.

Així doncs us convido més que mai a "mimar", a comprar, a visitar i a conèixer els dos negocis de Tecnimoto. Ja que donant-los gas a ells, no només doneu gas al motociclisme del territori, sinó que també permeteu que el nostre, el vostre projecte de motoristes.cat, segueixi endavant.

Gràcies a tots i a totes per participar al fòrum i a les xarxes, per rodar, per compartir i per ajudar, fent d'aquesta comunitat el nexe del motociclisme a Catalunya.

Gràcies @Silvia_nc700s ! ?

"Us convido a venir a la botiga de Tecnimoto a Figueres, podeu comprar i xaferdejar també a la web www.tecnimoto.com (canvis de talla gratuït)
Trobareu equipació de moto de tota varietat de preus i marques. Si veniu, allà m'hi trobareu ;) M'encantarà veure-us i us assessoraré a trobar l'equipació més adequada!!"
WhatsApp Image 2021 02 21 at 224901
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Quan ho va comentar @Silvia_nc700s ja vaig feu un cop d'ull i tenen coses força interessants.
De fet els he de trucar per preguntar per uns texans. No m'aclareixo amb això de les talles per internet :cry:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Felicitats jo personalment hi he comprat la meva moto actual i bona part de la meva roba, i m'agrada el lloc. @Xavi Canyo no sóc partidari de comprar pantalons sense emprovar, a menys que tinguis experiència amb la mateixa marca...
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Felicitats jo personalment hi he comprat la meva moto actual i bona part de la meva roba, i m'agrada el lloc. @Xavi Canyo no sóc partidari de comprar pantalons sense emprovar, a menys que tinguis experiència amb la mateixa marca...
Gràcies @Serra per el consell.
Estic totalment d'acord amb tu i encara he d'anar a un parell de llocs per això mateix però m'han donat bon feeling i per el que sembla (pendent d'una última pregunta que els faré ) tenen la meva talla.
La rel·lació qualitat preu és bona, no son els més barats però tampoc els més cars i com ara el panorama feina no el tinc per tirar cohets, també he de mirar encara més això sense per voler estalviar massa, comprar un producte dolent i per tant llençar els diners.
Apart m'han donat bon feeling, els he demanat suport per e-mail perquè no hem quadraven les talles i només pendent d'una última pregunta que encara no he fet, la resposta ha estat ràpida, i s'han prés la molèstia de enviar-me fins i tot fotos responent-me més gràficament aquesta. Gràcies @Silvia_nc700s
Com he dit, ara els incordiaré una mica més i com a molt si hem decideixo només perdré els 3,9€ que hem costarà el canvi de talla o la (esperem que no) devol·lució. Gastaría més en benzina en anar fins a Figueres desde BCN, tot i que gaudiria del viatge?
De fet encara tinc uns dels primers texans que es van fer per anar amb moto i que tot i tindre 14 anys (això ho se de ben segur perquè va ser el regal que hem van fer quan vaig cumplir els 40) encara están en bon estat, en part perquè fa algun temps hem van quedar petits i que també vaig anar a comprar-los a algún lloc de Girona (encara que no recordo exactament on), el que passa és que tal com van passant els anys, vaig guanyant kilos gairebé en la mateixa proporció??
Ja us explicaré a veure que tal ?
I si ademés ens podem ajudar entre companys, dons millor que millor

Texans vells


?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Tal com vaig prometre us explico la meva experiència.
La setmana passada els vaig demanar uns texans SEVENTY SD-PJ2 REGULAR AZUL (com vaig justet de quartos, no volia gastar gaire).
Vaig medir la cintura i el llarg dels que porto habitualment i els vaig demanar quina talla s'adequava més a aquestes.
La @Silvia_nc700s molt amablement va agafar un pantaló i va enviar-me fotos del que corresponia a les mides que li havia remés.
Tot coincidia, així que vaig fer la comanda, aquesta va arribar d'un dia per l'altre però quan m'els vaig emprobar vaig adonar-me que no haviem caigut en que la cintura és un xic elàstica i tot i que les mides eren les correctes hem quedaven un pél grans.
Així que vaig trucar per telèfon directament a la Silvia per comentar la jugada (l'e-mail està bé però amb una curta conversa aclareixes més ràpid aquest tipus de incidències), després de una breu i molt professional conversa per part seva, vàrem concloure que una talla menys, era l'adequada al meu tiparro "fofi sano" ??
Així que va dir-me que m'enviaría uns altres amb la nova talla i s'endurien els de la talla incorrecte, aquests procés s'ha retardat una mica per culpa dels transports (últimament van com el cul, a la meva feina no parem de tindre problemes) i finalment ahir vaig rebre els nous i el més important SENSE CAP COST per la devol·luió i canvi.
I ... ara si hem queden perfectes, com no podía ser d'altre manera (us he dit que tinc un tipet que tot hem queda bé?).
Així que si algú vol fer alguna compra, només puc dir que jo he quedat totalment satisfet ja que he rebut l'atenció que intento donar als meus propis clients, llàstima no tindre`ls més a la vora (no heu pensat en obrir botiga a Barcelona? ?)
De l'únic que us he d'avisar amb aquest model en concret és que el camal és força llarg, faig 1,87 i inclús amb botes hem cauen un pel llargs, "problema" que ja hem va bé perquè assegut a la moto, se que a l'hivern no m'entrarà fresqueta per les cames i sempre es més fàcil escurçar que allargar, no? ?
Gràcies per tota l'atenció i paciència @Silvia_nc700s
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Tal com vaig prometre us explico la meva experiència.
La setmana passada els vaig demanar uns texans SEVENTY SD-PJ2 REGULAR AZUL (com vaig justet de quartos, no volia gastar gaire).
Vaig medir la cintura i el llarg dels que porto habitualment i els vaig demanar quina talla s'adequava més a aquestes.
La @Silvia_nc700s molt amablement va agafar un pantaló i va enviar-me fotos del que corresponia a les mides que li havia remés.
Tot coincidia, així que vaig fer la comanda, aquesta va arribar d'un dia per l'altre però quan m'els vaig emprobar vaig adonar-me que no haviem caigut en que la cintura és un xic elàstica i tot i que les mides eren les correctes hem quedaven un pél grans.
Així que vaig trucar per telèfon directament a la Silvia per comentar la jugada (l'e-mail està bé però amb una curta conversa aclareixes més ràpid aquest tipus de incidències), després de una breu i molt professional conversa per part seva, vàrem concloure que una talla menys, era l'adequada al meu tiparro "fofi sano" ??
Així que va dir-me que m'enviaría uns altres amb la nova talla i s'endurien els de la talla incorrecte, aquests procés s'ha retardat una mica per culpa dels transports (últimament van com el cul, a la meva feina no parem de tindre problemes) i finalment ahir vaig rebre els nous i el més important SENSE CAP COST per la devol·luió i canvi.
I ... ara si hem queden perfectes, com no podía ser d'altre manera (us he dit que tinc un tipet que tot hem queda bé?).
Així que si algú vol fer alguna compra, només puc dir que jo he quedat totalment satisfet ja que he rebut l'atenció que intento donar als meus propis clients, llàstima no tindre`ls més a la vora (no heu pensat en obrir botiga a Barcelona? ?)
De l'únic que us he d'avisar amb aquest model en concret és que el camal és força llarg, faig 1,87 i inclús amb botes hem cauen un pel llargs, "problema" que ja hem va bé perquè assegut a la moto, se que a l'hivern no m'entrarà fresqueta per les cames i sempre es més fàcil escurçar que allargar, no? ?
Gràcies per tota l'atenció i paciència @Silvia_nc700s

A mi també em van tractar mooolt bé per gestionar, darrerament, la compra per Internet de la maleta givi trekker que he estrenat ;)
Moltes gràcies per compartir les vostres impressions companys! La veritat és que és un luxe comptar amb el patrocini i el suport d'una empresa amb la professionalitat i el capital humà que té Tecnimoto ✊
 
Silvia_nc700s

Silvia_nc700s

Nouvingut
7 Jun 2020
4
20
Premis
2
Bona tarda a tothom!!! M'han pujat els colorets jejej!! Moltíssimes gràcies a tots/es per els vostres comentaris, es un plaer assessorar-vos i equipar-vos ;) he tingut la sort de contactar amb molts de vosaltres i m'encanta que us presenteu com a familia de "motoristes.cat", em fa especial il.lusió. En alguns, com en @Serra , el conec des de fa força temps, per cert ;) i d'altres us vaig coneguent mica en mica, i tal com l'hi vaig comentar a la @mami_en_moto i a n'en @Xavi Canyo esteu invitadíssims a venir a la botiga, aixi ens coneixem personalment. L'excusa pot ser una volteta amb moto per l'Alt Empordà., que us sembla? (i si puc, m'escapu amb vosaltres jeje)

Bé, m'en vaig a treballar una altra estoneta. Lu dit! Per qualsevol cosa, qualsevol consulta, no dubteu en contactar amb mi

Des de Tecnimoto, gràcies a tots, a n'en @Roger , especialment, per confiar amb nosaltres. La nostra prioritat es fer-vos les vostres compres moteres més fàcils i acertades. És la nostra feina però també la nostra passió, això fa que moli més!!

Fins aviat,
Salut i gas!! ✌️

P.D. : Perdoneu-me si no sòc massa activa per el fòrum però, no sé com m'ho faig, sempre vaig amb el cuet al cul jeje..
 
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Bona tarda a tothom!!! M'han pujat els colorets jejej!! Moltíssimes gràcies a tots/es per els vostres comentaris, es un plaer assessorar-vos i equipar-vos ;) he tingut la sort de contactar amb molts de vosaltres i m'encanta que us presenteu com a familia de "motoristes.cat", em fa especial il.lusió. En alguns, com en @Serra , el conec des de fa força temps, per cert ;) i d'altres us vaig coneguent mica en mica, i tal com l'hi vaig comentar a la @mami_en_moto i a n'en @Xavi Canyo esteu invitadíssims a venir a la botiga, aixi ens coneixem personalment. L'excusa pot ser una volteta amb moto per l'Alt Empordà., que us sembla? (i si puc, m'escapu amb vosaltres jeje)

Bé, m'en vaig a treballar una altra estoneta. Lu dit! Per qualsevol cosa, qualsevol consulta, no dubteu en contactar amb mi

Des de Tecnimoto, gràcies a tots, a n'en @Roger , especialment, per confiar amb nosaltres. La nostra prioritat es fer-vos les vostres compres moteres més fàcils i acertades. És la nostra feina però també la nostra passió, això fa que moli més!!

Fins aviat,
Salut i gas!! ✌️

P.D. : Perdoneu-me si no sòc massa activa per el fòrum però, no sé com m'ho faig, sempre vaig amb el cuet al cul jeje..
10 de 10!! he fet una consulta per whats directament abans de comprar i atenció perfecte!! :D

Gràciees!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bona tarda a tothom!!! M'han pujat els colorets jejej!! Moltíssimes gràcies a tots/es per els vostres comentaris, es un plaer assessorar-vos i equipar-vos ;) he tingut la sort de contactar amb molts de vosaltres i m'encanta que us presenteu com a familia de "motoristes.cat", em fa especial il.lusió. En alguns, com en @Serra , el conec des de fa força temps, per cert ;) i d'altres us vaig coneguent mica en mica, i tal com l'hi vaig comentar a la @mami_en_moto i a n'en @Xavi Canyo esteu invitadíssims a venir a la botiga, aixi ens coneixem personalment. L'excusa pot ser una volteta amb moto per l'Alt Empordà., que us sembla? (i si puc, m'escapu amb vosaltres jeje)

Bé, m'en vaig a treballar una altra estoneta. Lu dit! Per qualsevol cosa, qualsevol consulta, no dubteu en contactar amb mi

Des de Tecnimoto, gràcies a tots, a n'en @Roger , especialment, per confiar amb nosaltres. La nostra prioritat es fer-vos les vostres compres moteres més fàcils i acertades. És la nostra feina però també la nostra passió, això fa que moli més!!

Fins aviat,
Salut i gas!! ✌️

P.D. : Perdoneu-me si no sòc massa activa per el fòrum però, no sé com m'ho faig, sempre vaig amb el cuet al cul jeje..
Ohh si, es tota una crack @Silvia_nc700s !!!

Ja m'ha arribat la meva compra i tot super perfecte ;) A més la orientació per saber quin era el producte correcte i explicar tot molt senzill .. 10 / 10 !!

Aviat ja explicaré una mica que he comprat jejej que es part de un video que estic fent :LOL: però no em dona la vida per a tot! o_O

I tenim pendent una visita al nord jejeje, a veure si podem aviat!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Motoristes! Tecnimoto segueix apostant fort per motoristes.cat, ampliant aquest mes fins a 3 bànners el seu patrocini, dos al fòrum i un de principal a la portada de la web, visible també des dels articles.

Moltes gràcies @Silvia_nc700s
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bona tarda motoristes! Estem molt contents d'anunciar-vos de que Tecnimoto segueix apostant fort per Motoristes.cat, en oferir-se a patrocinar la web amb 3 bànners al llarg de tot l'any. Els seus bànners us acompanyaran a les següents ubicacions:
  • A la portada de la web, essent aquest visible des de l'interior dels articles.
  • A la part superior del fòrum, essent visible des de les diferents seccions del fòrum (Calendari, activitat recent, premis, multimèdia, motoristes...)
  • A la part superior dels fils ubicats als fòrums de Sortides
Gràcies a aquests patrocinis, així com a les aportacions que realitzeu amb les actualitzacions dels comptes de pagament i a les compres que realitzeu a la nostra botiga, segueix sent possible la continuïtat de tot això.

Moltes gràcies @Silvia_nc700s per la confiança!!!

Tot per el motorista 1
1
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5

Fils similars