• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tensió de la cadena...

Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bon dia,

Referent a la tensió de la cadena, jo sempre l'havia mirat amb el caballet central de la moto, però fullejant el manual de manteniment ( a bon hora :rolleyes:) he vist que diuen que no o facis així, entenc doncs que cal que algú estigui al damunt de la moto per pendre la mida correctament, algún mecanic o pot verificar? gracies...
1592820009512
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas....
Jo sempre ho he comprovat , en totes les motos, sense cavallets ni suports.... la moto en peu, recte, suportant el seu propi pes . P.e. recolzada a una pared per el manillar. Així comproves la tensió. Si s'ha d'ajustar la tensió (via p.e. retrocedint la roda del darrera...) es quan li poso el cavallet central o sobre el suport (el típic elevador per les motos offroad...) , ja que es mes còmode treballar ...
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
És millor sí, que tinguis pes a sobre . El mecànic que vaig sempre ho fa així
Holas....
Jo sempre ho he comprovat , en totes les motos, sense cavallets ni suports.... la moto en peu, recte, suportant el seu propi pes . P.e. recolzada a una pared per el manillar. Així comproves la tensió. Si s'ha d'ajustar la tensió (via p.e. retrocedint la roda del darrera...) es quan li poso el cavallet central o sobre el suport (el típic elevador per les motos offroad...) , ja que es mes còmode treballar ...
Gracies, doncs així o faré (y)
 

Fils similars