Opinió The Silent Route

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Marta

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Segur que entre tots vosaltres hi ha algú que ha fet la The Silent Route. Si 0 és No val la pena i 10 és Hi tornaria, quina puntuació li poseu? És per decidir a quin sac la poso. Gràcies, colla de ben...

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
11
Segur que entre tots vosaltres hi ha algú que ha fet la The Silent Route. Si 0 és No val la pena i 10 és Hi tornaria, quina puntuació li poseu? És per decidir a quin sac la poso. Gràcies, colla de ben...
Hola Marta, jo la vaig fer l estiu passat. Li posaria un 8. Esta força be pero pensa que es un tram curt de uns 70 km. Jo vaig continuar fins Albarracín, molt guapo i si pots et recomanaria allargar fins a Cuenca. Pots veure una foto de la Silent al nostre calendari, al agost, es la que vaig fer al inicio de la ruta.
Salut!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
El company @perlanegraviajes ens passa per Twitter el vídeo que va fer de la ruta, i la puntua amb un 10.

Te'n deixo el fil del vídeo per si hi vols fer una ullada!

Marta

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Hola Marta, jo la vaig fer l estiu passat. Li posaria un 8. Esta força be pero pensa que es un tram curt de uns 70 km. Jo vaig continuar fins Albarracín, molt guapo i si pots et recomanaria allargar fins a Cuenca. Pots veure una foto de la Silent al nostre calendari, al agost, es la que vaig fer al inicio de la ruta.
Salut!
Moltes gràcies @Erik!!

Fils similars

A dalt