• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Sal919

Cul quadrat
Premis
9
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?
Adjunto resposta que ens donen per Facebook:
Screenshot_20210824-133712_Business Suite.jpg

Edmond

Grup Sanguini: 98 octans
Premis
8
Bona nit!

jo sempre els porto a la meva, a una gs, tingues en conte que el roks es un codic d velocitat diferent al tkc normal, es mes tou el rocks, es un neumatic que va genial per tot, asfalt, off i mullat, ara, com tot neumatic premium si l apretes dura poc, a mi a una gs adv, em solen durar uns 4/5000 kms

Strada

Nouvingut
Bona nit!

Edmond

Grup Sanguini: 98 octans
Premis
8
pot ser que el tema del amortiguador hagi tingur algo a veure, pero pensa que el roks es un codi de velocitat mes baix, o sigui, un neumatic mes tou, si et duren 6/8000 tampoc esta gents malament, a mi amb una 1250gs adv em duran uns4/5000kms, fent asfalt i off.

A dalt