• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica TKC 70 rocks, opinió

Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?
 
  • Like
Reaccions: Edmond i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?
Adjunto resposta que ens donen per Facebook:
Screenshot 20210824 133712 Business Suite
 
  • Like
Reaccions: Sal919
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?
jo sempre els porto a la meva, a una gs, tingues en conte que el roks es un codic d velocitat diferent al tkc normal, es mes tou el rocks, es un neumatic que va genial per tot, asfalt, off i mullat, ara, com tot neumatic premium si l apretes dura poc, a mi a una gs adv, em solen durar uns 4/5000 kms
 
S

Strada

Nouvingut
16 Ago 2021
2
1
Bona nit!

Tinc una AT-18 i al llarg dels últims mesos he fet servir els TKC 70 Rocks. Amb aquets he fet uns 6.000-8.000 km i ja tinc que fer uns nous. S'han devorat la part central d'una forma escandalosa de la roda del darrere i tinc la del davant nova. He fet, molts, molts revolts... Però resulta que tenia l'amortiguador trencat (Avui l'han reparat) i ha accelerat el seu ús (ho això m'han explicat). Hi ha alguna persona que els fa sevir? Quants Kms porteu? Heu vist el mateix?
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
pot ser que el tema del amortiguador hagi tingur algo a veure, pero pensa que el roks es un codi de velocitat mes baix, o sigui, un neumatic mes tou, si et duren 6/8000 tampoc esta gents malament, a mi amb una 1250gs adv em duran uns4/5000kms, fent asfalt i off.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
M Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms Espai de debat 6

Fils similars