• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Competició toprak razgatlioglu campió del món de SBK's, hauria de passar a motogp la próxima temporada?

racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
com la majoria ja sabreu el turc toprak razgatlioglu ha guanyat el títol després d'una espectacular i emocionant temporada lluitant mà a mà amb el rei del campionat, en johnny rea.
en toprak va declarar fa un parell de mesos, quan el campionat estava encara a l'aire, que es quedaría al campionat de les motos derivades de sèrie la temporada que vé per aconseguir el títol però els aconteixaments s'han precipitat, i per la manera que té el turc de pilotar em pregunto si seria millor anar a motgp ara ja i no "perdre el temps" a SBK's o quedar-se a defensar el títol una temporada més...
per part meva no tinc del tot clar, per una banda m'encanten les SBK's i m'agradaria veure un altre mà a mà entre toprak i johnny (el 2on títol és més dificil que el primer...) i per altre banda crec que la qualitat i el nivell de control sobre la moto del turc s'han de veure a motogplo abans possible...
vosaltres que en penseu?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo crec que la pregunta és... Aconseguirà adaptar-se a tota la carrega electrònica que porta una MotoGP i que anirà en detriment del seu estil de pilotatge....??
Particularment, no ho veig i per descomptat m estimaria més que no salti a MotoGP i que la categoria de WSBK es faci molt forta, amb pilots que sapiguen portar aquelles màquines, com ho fa en Toprak i en Jhonny Rea.
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
Jo crec que la pregunta és... Aconseguirà adaptar-se a tota la carrega electrònica que porta una MotoGP i que anirà en detriment del seu estil de pilotatge....??
Particularment, no ho veig i per descomptat m estimaria més que no salti a MotoGP i que la categoria de WSBK es faci molt forta, amb pilots que sapiguen portar aquelles màquines, com ho fa en Toprak i en Jhonny Rea.
ja tens raó, ja... i si es prohibís l'us d'ales, holes shot's i electrónica super desenvolupada sería una categoria perfecte.
jo també m'estimaria més que fes carrera a sbk's però em penso que no serà així (per diferents raons) i si que crec que un noi jove com ell no trigarà a adaptar-se al "gatgets" de motogp, altre cosa seran les gomes que s'haurà de veure.
de totes maneres sembla que està confirmat que defensarà el títol al 2022, llavors veurem de quina pasta està fet i si en rea segueix amb prou gana.
salut!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
ja tens raó, ja... i si es prohibís l'us d'ales, holes shot's i electrónica super desenvolupada sería una categoria perfecte.
jo també m'estimaria més que fes carrera a sbk's però em penso que no serà així (per diferents raons) i si que crec que un noi jove com ell no trigarà a adaptar-se al "gatgets" de motogp, altre cosa seran les gomes que s'haurà de veure.
de totes maneres sembla que està confirmat que defensarà el títol al 2022, llavors veurem de quina pasta està fet i si en rea segueix amb prou gana.
salut!
són molt diferents les gomes de Moto Gp de les de SBK?
 
Fils similars

Fils similars