Competició toprak razgatlioglu campió del món de SBK's, hauria de passar a motogp la próxima temporada?

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
  • Motorista convidat! Si tens ganes de fer més rutes en moto amb altres companys, pots crear o organitzar un Grup de Rutes en moto amb el nou aplicatiu de la web, amb les característiques que tu defineixis. Més info fent clic aquí.
racingdeibit

racingdeibit

Rodant
Premis
2
com la majoria ja sabreu el turc toprak razgatlioglu ha guanyat el títol després d'una espectacular i emocionant temporada lluitant mà a mà amb el rei del campionat, en johnny rea.
en toprak va declarar fa un parell de mesos, quan el campionat estava encara a l'aire, que es quedaría al campionat de les motos derivades de sèrie la temporada que vé per aconseguir el títol però els aconteixaments s'han precipitat, i per la manera que té el turc de pilotar em pregunto si seria millor anar a motgp ara ja i no "perdre el temps" a SBK's o quedar-se a defensar el títol una temporada més...
per part meva no tinc del tot clar, per una banda m'encanten les SBK's i m'agradaria veure un altre mà a mà entre toprak i johnny (el 2on títol és més dificil que el primer...) i per altre banda crec que la qualitat i el nivell de control sobre la moto del turc s'han de veure a motogplo abans possible...
vosaltres que en penseu?

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Jo crec que la pregunta és... Aconseguirà adaptar-se a tota la carrega electrònica que porta una MotoGP i que anirà en detriment del seu estil de pilotatge....??
Particularment, no ho veig i per descomptat m estimaria més que no salti a MotoGP i que la categoria de WSBK es faci molt forta, amb pilots que sapiguen portar aquelles màquines, com ho fa en Toprak i en Jhonny Rea.

racingdeibit

racingdeibit

Rodant
Premis
2
Jo crec que la pregunta és... Aconseguirà adaptar-se a tota la carrega electrònica que porta una MotoGP i que anirà en detriment del seu estil de pilotatge....??
Particularment, no ho veig i per descomptat m estimaria més que no salti a MotoGP i que la categoria de WSBK es faci molt forta, amb pilots que sapiguen portar aquelles màquines, com ho fa en Toprak i en Jhonny Rea.
ja tens raó, ja... i si es prohibís l'us d'ales, holes shot's i electrónica super desenvolupada sería una categoria perfecte.
jo també m'estimaria més que fes carrera a sbk's però em penso que no serà així (per diferents raons) i si que crec que un noi jove com ell no trigarà a adaptar-se al "gatgets" de motogp, altre cosa seran les gomes que s'haurà de veure.
de totes maneres sembla que està confirmat que defensarà el títol al 2022, llavors veurem de quina pasta està fet i si en rea segueix amb prou gana.
salut!

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
20
ja tens raó, ja... i si es prohibís l'us d'ales, holes shot's i electrónica super desenvolupada sería una categoria perfecte.
jo també m'estimaria més que fes carrera a sbk's però em penso que no serà així (per diferents raons) i si que crec que un noi jove com ell no trigarà a adaptar-se al "gatgets" de motogp, altre cosa seran les gomes que s'haurà de veure.
de totes maneres sembla que està confirmat que defensarà el títol al 2022, llavors veurem de quina pasta està fet i si en rea segueix amb prou gana.
salut!
són molt diferents les gomes de Moto Gp de les de SBK?

Fils similars

Fils similars

A dalt