• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Torna Buell!!

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Doncs això!

Torna Buell!

a veure què els hi depara en aquesta nova etapa!

Aquí l'enllaç

pel què he llegit vindran amb 10 models fins a 2024
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs això!

Torna Buell!

a veure què els hi depara en aquesta nova etapa!

Aquí l'enllaç

pel què he llegit vindran amb 10 models fins a 2024
Em sembla de conya! Més models vol dir més mercat, més motos i més negoci pel sector. A veure com avancen!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
MOlt bé! Vaig veure un anunci, però crec que la gama sencera tardarà uns anys encara a sortir no? La vaig veure ficada entre les marques menys fiables del món de la moto juntament amb Benelli, creieu que és mala fama o això va ajudar a que no sortís bé les altres dues vegades que van intentar tirar endavant la marca?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
MOlt bé! Vaig veure un anunci, però crec que la gama sencera tardarà uns anys encara a sortir no? La vaig veure ficada entre les marques menys fiables del món de la moto juntament amb Benelli, creieu que és mala fama o això va ajudar a que no sortís bé les altres dues vegades que van intentar tirar endavant la marca?
Bé... Fiabilitat la que tenen les Harley´s... El "problema" venia a rel de que ells "collaven" les mecàniques per treure una mica més de suc...??

En quant a disseny, tenien coses que eren molt xules i de fet, si jo mai m hagués decantat per tenir una Harley, segur que hagués sigut una Buell...

El "fracàs" de la marca va venir a raó de que eren productes massa exclusius i no tant per un tema de fiabilitat mecànica... Si a l Erik Buell no s el hagués ficat al cap ser una marca de gran tirada, seguiria fabricant motos hores d ara... El va matar el voler entrar en els grans mercats amb les seves motos de dissenys molt arriscats i preus alts....
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
a mi el què em mola de buell, a part de la forma i la mida, que eren "petites", el soroll que fan i els discs de frens gegants de les rodes del davant

he vist a la web que tenen una moto tipus motocross de 1190cc!!! quina animalada.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
a mi el què em mola de buell, a part de la forma i la mida, que eren "petites", el soroll que fan i els discs de frens gegants de les rodes del davant

he vist a la web que tenen una moto tipus motocross de 1190cc!!! quina animalada.
No se que collons han fet amb les fotos que no les puc capturar per que es vegin....!!!!! ?????

La moto que tu dius es la que fan servir per unes curses que fan a EEUU, on es dediquen a fer "pujades impossibles"....

Video del campionat francès ?? Video Hillclimb Motorbike France
 
  • Like
Reaccions: Serra i Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.187
2.557
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
  • Like
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo i Serra

Fils similars