• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento torno a saludar!

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola a tothom!

després de mooolts (masses i tot, sóc un desastre) mesos inactiu, crec que és de rebut tornar-vos a saludar!

Amb una novetat ara fa uns mesos al garatge, la foto no li fa gaire justícia però és que no he tingut ocasió de fer-ne de millors (la nena no venia de sèrie).

WhatsApp Image 2022 05 18 at 150443


espero tornar a escriure més i veure de fer alguna sortideta amb vosaltres i fer fotos que facin justícia al nou element del garatge

Salut!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola a tothom!

després de mooolts (masses i tot, sóc un desastre) mesos inactiu, crec que és de rebut tornar-vos a saludar!

Amb una novetat ara fa uns mesos al garatge, la foto no li fa gaire justícia però és que no he tingut ocasió de fer-ne de millors (la nena no venia de sèrie).

Veure l'arxiu adjunt 5242

espero tornar a escriure més i veure de fer alguna sortideta amb vosaltres i fer fotos que facin justícia al nou element del garatge

Salut!
Bentornat Edu!!!! Ostres, vens ben equipat :LOL: la nena ja la tenies però l'Africa Twin és una bona novetat heheh. Enhorabona per la màquina!!! És impressionant, de ben segur que et donarà un bon retorn al món de les dues rodes.

Fes una ullada als Grups de Rutes, al fòrum de Rutes Obertes, i proposa les escapades que vulguis compartir amb altres companys. Segur que trobaràs una bona manera d'anar sortint acompanyat amb la teva nova companya ?

Per cert ara també tenim un parell de grups de Telegram. Si hi vols passar et deixo aquest enllaç amb la info.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom!

després de mooolts (masses i tot, sóc un desastre) mesos inactiu, crec que és de rebut tornar-vos a saludar!

Amb una novetat ara fa uns mesos al garatge, la foto no li fa gaire justícia però és que no he tingut ocasió de fer-ne de millors (la nena no venia de sèrie).

Veure l'arxiu adjunt 5242

espero tornar a escriure més i veure de fer alguna sortideta amb vosaltres i fer fotos que facin justícia al nou element del garatge

Salut!
Caram!!! Quines nenesmés boniques t’ens.
Disfruta-les molt amb familia i amb Gassss….
Enhorabona ?✌️?
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i Xavi Canyo
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
La ATAS és molt bona moto. Jo la vaig dut una estona en una sortida i em va agradar molt. Llástima que fos la que porta DCT que a mi no em convenç, soc de canvi de marxes manual.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Albert&Judit Em torno a presentar Voge 300Rally Presentacions 8

Fils similars