• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tram Tram BV-1031 Prats del Rei - Odena (Anoia) - 18 km

Holas!

La BV-1031 va entre Prats del Rei i Odena, de fet per la part de Odena s'agafa a l'alçada de la sortida 554 a la A2.

Prats del Rei està en una mena d'altiplà en referència a Odena-Igualda, per la qual cosa el tram fa una bona pujada (o baixada segons el sentit de marxa).

Tant per el traçat que es força ample i obert, com per els paissatges que ofereix en la part mes alta, val la pena fer-lo.
L'asfalt està un pel deteriorat en la primera mitat pujant des de Odena i millora quan arriba a Prats del Rei.
Es una zona propensa a la boira ( i per tant al fred) si enganxes un dia fotut, però en un dia assoleiat es genial.

Mapa :

BV1031


En el següent enllaç a YT podeu veure desde el principi fins al minut 5,35 aprox. un vídeo del tram pujant desde Odena, fins mes o menys la mitat del tram descrit.




Salut i gasss!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Uuueee, aquesta la coneixo molt bé. Es la meva pista de pràctiques amb la peque :) jejeje

Quan pujes fins els molins de Rubió, les vistes son genials!!!! Veig que es molt bon tram per surtir i donar un tomb ;)

Sembla que hi ha més motoristes aprop de l'Anoia!!!! :)
 
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Aquesta carretera sempre s'ha dit "Les Maioles", i sempre m'extranya que no sigui la ruta habitual dels moteros per anar a Andorra. Es (o era) una de les proves del Campionat Català de Muntanya, que no se si es continua celebrant.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Aquesta carretera sempre s'ha dit "Les Maioles", i sempre m'extranya que no sigui la ruta habitual dels moteros per anar a Andorra. Es (o era) una de les proves del Campionat Català de Muntanya, que no se si es continua celebrant.
Del català de muntanya i del de rallies de cotxes dins del ralli d Igualada....
Ara ja fa alguns anys que aquesta pujada, i moltes d altres, han desaparegut del calendari dels campionat de muntanya... en cotxes recordo ser al 2010 i diria que va ser l ultim any que s ha fet....
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per cert... un gran tram que temps enrere donava l opció d anar fins a Manresa.
Ara no se en quines condicions ha quedat l antiga carretera que va fins a Calaf i Manresa, després de les obres de la C25 i la C37....
 
C

carlosg

Rodant
22 Oct 2020
50
110
Premis
4
Jo la vaig fer fa dos anys i no era no gaire interessant. Trams bons, altres no tant. I la que segueix la C37 no te "flow", es una carretera antiga, poc mantinguda, pero, sobre tot, sense ritme. Aquesta es informació de primera má, la vaig fer la setmana passada.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo