• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Treient el Carnet A2

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bones!!!

El treure'm el carnet de l'A2 està portant bastant temps. Molt més temps del que pensaria que m'anava a prendre.

Tinc amics que començant després a fer exàmens, ja tenen el carnet des de fa temps i els temps d'espera d'un examen al altre, no us entenc res. No es de què depengui però bo, per a matar el temps i buscar la manera de fer aquesta espera mes lleugera, estic fent una sèrie de vídeos explicant la meva experiència sobre el com preparar cadascun dels exàmens del Carnet A2.

Aqui us deixo el primer, on explico el tema de l'examen teòric de l'A2

Després farè un del examen fabulós de circuit que a tohom li agrada :mad:

Espero que us serveixi.

 

Fils similars