• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una

Cròniques de rutes en moto
Doncs sí, com deia al títol, la viatjera Noraly coneguda com a Itchy Boots, una holandesa de 30 i pico anys que es dedica a voltar el món en moto i porta desenes de milers de quilòmetres per llocs exòtics a les seves esquenes acaba de comprar una CB500X del 2015 de segona mà pel seu proper viatge de recòrrer tot Europa (ara té un objectiu més modest per culpa de la Covid). Li ha posat de nom, amb l'ajuda dels followers de les xarxes socials, Ronin.



Estem parlant d'una persona que ha tingut una Ducati i dues Royal Enfield Himalayan i que ara opta per aquest model, doncs penso que, amb aquest bagatge a les seves esquenes, podem dir (en la meva opinió) que és un punt més a favor de la polivalent trail de mitja-baixa cilindrada de la casa de Hamamatsu.

PD: tot i això, està clar que s'ha equivocat de color, perquè la ha comprada blanca i no negra amb ratlles grogues :)
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Doncs sí, com deia al títol, la viatjera Noraly coneguda com a Itchy Boots, una holandesa de 30 i pico anys que es dedica a voltar el món en moto i porta desenes de milers de quilòmetres per llocs exòtics a les seves esquenes acaba de comprar una CB500X del 2015 de segona mà pel seu proper viatge de recòrrer tot Europa (ara té un objectiu més modest per culpa de la Covid). Li ha posat de nom, amb l'ajuda dels followers de les xarxes socials, Ronin.



Estem parlant d'una persona que ha tingut una Ducati i dues Royal Enfield Himalayan i que ara opta per aquest model, doncs penso que, amb aquest bagatge a les seves esquenes, podem dir (en la meva opinió) que és un punt més a favor de la polivalent trail de mitja-baixa cilindrada de la casa de Hamamatsu.

PD: tot i això, està clar que s'ha equivocat de color, perquè la ha comprada blanca i no negra amb ratlles grogues :)

Ostia jo també la segueixo fa molt temps...quins ovaris que té la tia!! I amb aquesta moto nova serà imparable!!

Bona aportació
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ep doncs jo no la coneixia! Em poso el fil a marcadors per llegir-lo i contestar-te amb més temps Serra, gràcies pel fil!
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs segurament, podent aprofitar que fa un viatge més modest, no ha deixat escapar la opció de fer-lo amb una moto agradable, còmode, agraïda i fiable. Potser per rutes més llargues valorava altres paràmetres en que les honda que devia tenir en compte punxaven més, no sé si preu, autonomia, aptituds Offroad...

Està clar que podent triar dins d'un ventall enorme d'opcions, per un viatge raonable ha triat la CB500X, per algo serà (y)

Per cert aprofito per subscriure 'm que no la coneixia!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Burkat450R
Arge

Arge

Rodant
30 Ago 2020
53
154
Premis
12
Doncs no entenc la noticia...La cbx es La meva moto actual i estic encantadissim!
tb dir que vinc de un bagatge motero de "R´s" i trails de tota cilindrada i evidentment que per autopista no em fotre a 180 ( ni ganes ni legal) pero , en quasi dos anys , dos transpirenaiques, varies rutes per espanya i 38000 km no puc estar mes content! ah, i per carreteres revirades no calen 160 cv per seguir el ritme! Allo que dieun de la "fletxa o el indio" Per fletxa no patiu.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Jo en tinc una des de fa un any i mig, i avui de ruta m'he ficat per un percal de tres parells de coll***, i la moto ha aguantat com una campiona.
He estrenat el Tomtom rider 550, i he posat que triés ell la ruta, nivell de dificultat màxim, gaudir de curves i tal, sense tenir ni idea de per on em duria. El trajecte per carretera, fantàstic. Però ha arribat un punt on em feia anar per un camí de terra i he pensat, serà poc, serà suau. Ehem. Error.
He fet un camí off road espectacular. De fet a trams, el GPS no em marcava ni que allò fos camí sinó sender (no estic del tot segur de si he anat per una zona on podia anar-hi legalment). Camins amb pujades i baixades, plens de pedres i roques, arrels pel mig del camí, desnivells i sots... No sé com no he acabat per terra ni com la moto ha aguantat. Quan me n'he adonat d'on m'havia ficat, he pensat que ja posats, arribava al final, però hagués sigut millor fer mitja volta de seguida, hi ha hagut un parell de moments on m'he agobiat força. Però, tant la moto com jo hem sobreviscut!
Aquestes madafakas són dures, sí senyor
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Nikokaos i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Robiker.1985 Provant una bèstia elèctrica MotoVlogs propis 2
Roger Informació Ens absorbeix una firma de cotxes Informació i suport 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger X-ADV Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Crònica Marroc en una 125cc Cròniques sobre motociclisme 9
mami_en_moto Em presento Una novata a prop de Montserrat! Presentacions 16
Marta D'estreno per Cantàbria, una mica d'Asturies, de País Basc i de Pirineus Sortides anteriors 10
Burkat450R Ruta en moto Sortideta "llarga" per una Enduro.... Rutes en moto 4
Tranquil Fotos Una ruta pels tres ports Les nostres motos 5
Roger X-ADV Fotos Una mica de vinya Espai de debat 53
Roger X-ADV 8.000 € per una teneré del 2009 Espai de debat 2
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger X-ADV Restaurar una moto antiga feta caldo Espai de debat 2
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Kawasaki Z900RS 2018, una moto pels amants del retro Espai de debat 0
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger 18.000 km en una scooter de 110cc per rodar a Nürburgring Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
MCR94 Suzuki GSX250R 2017, una opció atractiva pels usuaris de l'A2 Espai de debat 0

Fils similars