• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Tribut a les motos venudes

Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Bones, moteros i moteres! ?

Aquesta setmana passada vaig vendre la (ex) meva moto, una Honda NC750X. Tot i que estic molt content d'haver-la venut (i impacient per poder-vos presentar la nova màquina, esperem que ben aviat ?), sempre que he fet canvi de moto al moment de vendre la "vella" ha sentit com una nostàlgia... Canviar de moto, si és perquè vols, sempre és bona notícia, però al moment de desprendre't de la vella sempre hi ha aquella última mirada i aquell últim pensar "ah... si n'hem fet de coses junts, i que bé que ens ho hem passat..."

Estic segur que això és una cosa que, especialment quan gaudeixes molt d'una moto, també us ha passat algun cop a molts de vosaltres... Per això he pensat que seria divertit obrir un "fil-tribut" per aquelles motos que, tot i contents d'haver pogut vendre / canviar, van marxar tot deixant un petit buit a dins (però òju amb les llagrimetes, eh? ?).

Quina o quines han set, aquelles motos que encara recordeu amb nostàlgia?

Per part meva, la primera moto "grossa" que vaig tenir (excloent la 49cc), una Honda CBF 250, em va saber molt greu de vendre per haver set la primera i per haver-hi fet totes les rutetes que hi havia fet... No ho admetré públicament, però un cop me la van recollir, vaig anar a l'habitació a llagrimejar una estona (però no ho digueu a ningú! ??):

196734 1922083180226 4685026 n


... I això que la canviava per una CBF 600 Hornet, o sigui que el canvi realment era per bo hehe, però suposo que sóc un romàntic... La Hornet no la vaig vendre, sinó que se la va quedar el meu germà i la va transformar en una cafe racer (ara ja no s'assembla en res a la de la foto haha):

252853 2106337546470 3639945 n


I, després d'un "parón" de força anys per temes de feina i tot plegat, la NC ha set la moto que m'ha fet tornar al mundillu, amb més ganes que mai i amb ganes de rutejar més lluny i més temps que amb qualsevol altra. Potser se m'ha quedat "petita" més ràpid del que comptava (tot i que també vaig triar aquesta pensant que la faria servir d'una manera, però el món ha canviat força ràpid hehe), però la de quilòmetres i rutes de varis dies que hi he fet han valgut totalment la pena... ?

107985884 10223664326184640 5831196719165664983 n


Algú més vol dedicar uns minuts a recordar aquelles màquines que, per alguna raó o altra, encara tenen un raconet guardat a la vostra capsa dels records? ?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bones, moteros i moteres! ?

Aquesta setmana passada vaig vendre la (ex) meva moto, una Honda NC750X. Tot i que estic molt content d'haver-la venut (i impacient per poder-vos presentar la nova màquina, esperem que ben aviat ?), sempre que he fet canvi de moto al moment de vendre la "vella" ha sentit com una nostàlgia... Canviar de moto, si és perquè vols, sempre és bona notícia, però al moment de desprendre't de la vella sempre hi ha aquella última mirada i aquell últim pensar "ah... si n'hem fet de coses junts, i que bé que ens ho hem passat..."

Estic segur que això és una cosa que, especialment quan gaudeixes molt d'una moto, també us ha passat algun cop a molts de vosaltres... Per això he pensat que seria divertit obrir un "fil-tribut" per aquelles motos que, tot i contents d'haver pogut vendre / canviar, van marxar tot deixant un petit buit a dins (però òju amb les llagrimetes, eh? ?).

Quina o quines han set, aquelles motos que encara recordeu amb nostàlgia?

Per part meva, la primera moto "grossa" que vaig tenir (excloent la 49cc), una Honda CBF 250, em va saber molt greu de vendre per haver set la primera i per haver-hi fet totes les rutetes que hi havia fet... No ho admetré públicament, però un cop me la van recollir, vaig anar a l'habitació a llagrimejar una estona (però no ho digueu a ningú! ??):

Veure l'arxiu adjunt 5005

... I això que la canviava per una CBF 600 Hornet, o sigui que el canvi realment era per bo hehe, però suposo que sóc un romàntic... La Hornet no la vaig vendre, sinó que se la va quedar el meu germà i la va transformar en una cafe racer (ara ja no s'assembla en res a la de la foto haha):

Veure l'arxiu adjunt 5006

I, després d'un "parón" de força anys per temes de feina i tot plegat, la NC ha set la moto que m'ha fet tornar al mundillu, amb més ganes que mai i amb ganes de rutejar més lluny i més temps que amb qualsevol altra. Potser se m'ha quedat "petita" més ràpid del que comptava (tot i que també vaig triar aquesta pensant que la faria servir d'una manera, però el món ha canviat força ràpid hehe), però la de quilòmetres i rutes de varis dies que hi he fet han valgut totalment la pena... ?

Veure l'arxiu adjunt 5007

Algú més vol dedicar uns minuts a recordar aquelles màquines que, per alguna raó o altra, encara tenen un raconet guardat a la vostra capsa dels records? ?
Per el que veig ets un Honda-Boy !!!!

Jo he tingut algunes Honda (concretament 2) i realment son molt bones màquines.

De la teva col·lecció jo em quedo amb la Hornet que sempre m'ha agradat. Jo vaig tenir la seva "germana tranquil·la" , una CBF600NA de la que tinc un gran record!

Salutacions,
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Les que més greu hem van saber van ser:
- La Bultaco Brinco 1ª moto, en 3 anys cap problema, li vaig regalar al meu cosí petit perquè ja tenía la Sherpa i un vespino, iel malparit la va destroçar en 2 mesos ??
- Després la mateixa Sherpa 2ª moto que al deixar els pares el Camping i jo no tenir encara carnet la vam vendre.
- Desprès d'un impàs sense moto (després d'un gravissim accident d'un molt bon amic que no va quedar bé) la Piaggio X8/400. Amb aquesta vaig anar arreu i no hem va deixar mai tirat desde 2006 fins l'any passat (15 anys) que ja m'en vaig desfer, Funcionant pràcticament cada dia, de dilluns a divendres per treballar i caps de setmana per gaudir-ne, amb sol, pluja i fins i tot neu el Març del 2010 :love:
- També suposo que hem sabrà greu deixar anar la BMW si la feina no millora, però aquest cop serà més per ràbia i impotencia potser, que per sentiment. I si la feina millora aniré per l'Africa Twin DCT, em té boig aquesta moto.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
La meva primera va ser una Vespa 200E i vaig flipar el primer dia que, mentre plovia, jo tenia els pantalons secs. (Tenia 20 anys) Me la vaig vendre en canviar de feina i poder-hi anar caminant en 10 minuts.
La segona va ser una Virago 535, la que més vaig gaudir admirant paisatges mentre conduïa.
La tercera una Deauville 650 amb la que vaig aprendre a fer-hi derrapades i SENSE CAURE!!
La quarta una Deauville 700 ABS del 2006 que vaig comprar el 2013 amb 23.000 km i, des de que 2 znys que visc a Girona, gaudeixo de la moto i les curves. Abans vivía a Menorca i les carreteres no són iguals.
I la cinquena? HELP, AJUDA, SOS!!!! Tinc el cor dividit entre la CFMOTO 650GT i una KAWA VERSYS 650 TOURER.
(Agrairé opinions a favor o en contra)
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
La meva primera va ser una Vespa 200E i vaig flipar el primer dia que, mentre plovia, jo tenia els pantalons secs. (Tenia 20 anys) Me la vaig vendre en canviar de feina i poder-hi anar caminant en 10 minuts.
La segona va ser una Virago 535, la que més vaig gaudir admirant paisatges mentre conduïa.
La tercera una Deauville 650 amb la que vaig aprendre a fer-hi derrapades i SENSE CAURE!!
La quarta una Deauville 700 ABS del 2006 que vaig comprar el 2013 amb 23.000 km i, des de que 2 znys que visc a Girona, gaudeixo de la moto i les curves. Abans vivía a Menorca i les carreteres no són iguals.
I la cinquena? HELP, AJUDA, SOS!!!! Tinc el cor dividit entre la CFMOTO 650GT i una KAWA VERSYS 650 TOURER.
(Agrairé opinions a favor o en contra)
De la CFMOTO no puc parlar-ne, com sempre tot depèn de que vulguis fer, tipus de recorregut, estil de conducció, etc... De la Versys si puc dir-te que jo tinc la del 2009 i estic encantadíssim i problemes cero, a més a més per la gent que he conegut i el que he llegit sobre els models actuals, aquesta opinió es generalitzada, jo la faig servir per anar diàriament a treballar i fer les corresponents sortides de passeig-turisme, fins i tot amb passatger no té cap problema ni de potencia ni de comoditat, el meu primer viatge llarg va ser 850 kmts. d'una tirada (amb varies parades, jo no sóc d'anar als llocs "del tiron" ni amb el cotxe) i vaig arribar menys cansat que amb el cotxe.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
De la CFMOTO no puc parlar-ne, com sempre tot depèn de que vulguis fer, tipus de recorregut, estil de conducció, etc... De la Versys si puc dir-te que jo tinc la del 2009 i estic encantadíssim i problemes cero, a més a més per la gent que he conegut i el que he llegit sobre els models actuals, aquesta opinió es generalitzada, jo la faig servir per anar diàriament a treballar i fer les corresponents sortides de passeig-turisme, fins i tot amb passatger no té cap problema ni de potencia ni de comoditat, el meu primer viatge llarg va ser 850 kmts. d'una tirada (amb varies parades, jo no sóc d'anar als llocs "del tiron" ni amb el cotxe) i vaig arribar menys cansat que amb el cotxe.
Moltes gràcies @raulsade per compartir la teva experiència. La veritat és que m'agrada molt la Versys, i estic pendent d'una prova, però la novetat de la CF m'ha sorprès i per això dubto.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Moltes gràcies @raulsade per compartir la teva experiència. La veritat és que m'agrada molt la Versys, i estic pendent d'una prova, però la novetat de la CF m'ha sorprès i per això dubto.
la CF no la conec de res, en quant a la Versys molt senzilla i fiable, però la meva opinió és que té un motor que jo no la gaudeixo gens, per tant, sense poder comparar les dues, jo la Versys no me la compraria perquè no m'agrada. En quant a fiabilitat, està clar que la Versys té un motor molt veterà (ja venia de la ER6) i molt provat i que no fallarà gens, ni tampoc tindrà problemes electrònics ja que d'electrònica no en té, i el motor de la CF podrà ser fiable o no, això està per veure ja que la marca no té solera.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
la CF no la conec de res, en quant a la Versys molt senzilla i fiable, però la meva opinió és que té un motor que jo no la gaudeixo gens, per tant, sense poder comparar les dues, jo la Versys no me la compraria perquè no m'agrada. En quant a fiabilitat, està clar que la Versys té un motor molt veterà (ja venia de la ER6) i molt provat i que no fallarà gens, ni tampoc tindrà problemes electrònics ja que d'electrònica no en té, i el motor de la CF podrà ser fiable o no, això està per veure ja que la marca no té solera.
Gràcies @Serra. Totes les opinions són bones per mi
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Mes enllà de mes o menys compartir preu (sempre segons equipament), entre 9500 la Kawa (Versys 650 Tourer) i 10.000 la CFMoto (800MT Sport) les dues tenen, diria jo, poc a veure.

Cilindrada / HP : Kawa 649cc/67cv/61Nm -- CFMoto 799cc/95cv/77Nm
Pes : Kawa 217 kg -- CFMoto 231kg
Rodes : Kawa 17'' davant - 17'' darrera -- CFMoto 21'' davant - 17'' darrera

Jo no soc molt fan de Kawas, però això es una opció personal. La Versys es un model consolidat de un fabricant "de tota la vida"... poques sorpreses...

Per altra banda la CFMoto sembla que ve mooolt ben equipada (mecànica KTM, embrague antirebot, electrònica TOP, frens JJuan...) .. però potser fa una mica de por no ???

Suposo que es qüestió de provar les dues i veure amb que et sents mes còmode, tant tu al manillar com la teva parella , si es el cas, de passatger.

Escollir moto es sempre una menjada d'olla a no ser que siguis molt fan de una determinada ....

Salut i gassss!
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Holas!

Mes enllà de mes o menys compartir preu (sempre segons equipament), entre 9500 la Kawa (Versys 650 Tourer) i 10.000 la CFMoto (800MT Sport) les dues tenen, diria jo, poc a veure.

Cilindrada / HP : Kawa 649cc/67cv/61Nm -- CFMoto 799cc/95cv/77Nm
Pes : Kawa 217 kg -- CFMoto 231kg
Rodes : Kawa 17'' davant - 17'' darrera -- CFMoto 21'' davant - 17'' darrera

Jo no soc molt fan de Kawas, però això es una opció personal. La Versys es un model consolidat de un fabricant "de tota la vida"... poques sorpreses...

Per altra banda la CFMoto sembla que ve mooolt ben equipada (mecànica KTM, embrague antirebot, electrònica TOP, frens JJuan...) .. però potser fa una mica de por no ???

Suposo que es qüestió de provar les dues i veure amb que et sents mes còmode, tant tu al manillar com la teva parella , si es el cas, de passatger.

Escollir moto es sempre una menjada d'olla a no ser que siguis molt fan de una determinada ....

Salut i gassss!
Gràcies @jordiTR63. És cert que no tenen massa a veure i tens tota la raó. Canviar de moto és una menjada d'ells i, com més busques, més candidates trobes. Bufff
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Gràcies @jordiTR63. És cert que no tenen massa a veure i tens tota la raó. Canviar de moto és una menjada d'ells i, com més busques, més candidates trobes. Bufff
Ui ui ui... repassant la història veig que la CFMoto de la que parles és la GT650...i jo he posat el exemple de la 800MT Sport ....
Això és una altra cosa... aleshores sí que és comparable amb la Versys....

... segueix la menjada d'olla :LOL:
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Ui ui ui... repassant la història veig que la CFMoto de la que parles és la GT650...i jo he posat el exemple de la 800MT Sport ....
Això és una altra cosa... aleshores sí que és comparable amb la Versys....

... segueix la menjada d'olla :LOL:
Calla, calla, que he afegit la Honda NC 750 X. Tot i que la crec justa de cv, m'agrada l'estètica i comoditat.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Calla, calla, que he afegit la Honda NC 750 X. Tot i que la crec justa de cv, m'agrada l'estètica i comoditat.
tinc un colega que fa poc es volia comprar una moto, va anar a provar la NC750X i va acabar sortint amb una CB500X :LOL:
Tot i això no tinc cap dubte que és una gran moto.
 
  • Haha
Reaccions: JoanBP
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
G Ruta en moto JA TENIU PLANIFICADES LES VACANCES? Rutes en moto 17
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
perlanegraviajes Canvi de la tapa de les maletes Shad TERRA Anàlisi de productes 0
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Joananton Fotos Les meves ex-companyes. Les nostres motos 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
cargols2rodes Clubs i agrupacions Esmorzars i trobades a les terres de Lleida Clubs i agrupacions 7
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Xavi Canyo On poseu les claus de la moto? Un Cafè Ràpid 16
Roger Notícia Les marques de motos elèctriques Arena i Horwin arriben al nostre mercat Espai de debat 0
Marc Vinoenmoto Vídeos Les motos als cellers. MotoVlogs propis 0
Bascu73 Formació Formació 3.0 a les 10:30 de dissabte 8 de maig a Llosa del Cavall Rutes en moto 8
Marta Fotos Les nostres motos Les nostres motos 14
Grizzlybeard Dubte Les Stories del Forum Informació i suport 7
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Nenpetit La DGT i les seves ximpleries. Les nostres motos 8
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Loxicdelamola Protecció fred per les mans Les nostres motos 7
C Opinió Les carreteres del 3% Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
Pep Aràgo Ruta en moto Sortida Curta Masies de Voltregà-Bracons-Vidrà-Les Lloses-St Boi de Lluç.-Masies de Voltr. Rutes en moto 2
Carlespm Fotos Les meves Street’s Les nostres motos 0
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Burkat450R Ruta en moto Ruta per les Gavarres i costa del baix Empordà Rutes en moto 9
Roger Ruta en moto Les Rutes Obertes Rutes Obertes 0
Serra Ducati Multistrada V4 180-190 cv: se'ns en està anant l'olla amb les trails? Espai de debat 4
Roger X-ADV Quins lios vau tenir a casa amb les motos i les mares? Espai de debat 13
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO d'on surten les HISTORIES dels PATRÓ de Tarragona, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO les LLEGENDES de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO les RUINES de Santuaris i Castells de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Motoridersmontseny Us presentem les nostres eines!! Presentacions 4
Erik Les meves 5 motos Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos Les nostres millors fotografies Un Cafè Ràpid 249
Josep_Mototest Ruta en moto DESCOBREIX en MOTO les MILLORS VISTES del MEDITERRANI Rutes en moto 0
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
Roger Àlex Márquez valora la temporada i respon als més petits a les oficines de Rodi Espai de debat 0
Roger Masses punts negres en les vies interurbanes catalanes Espai de debat 0
Roger Robbie Maddison torna a surcar les onades amb la seva KTM Espai de debat 0
Gseandoporlavida Notícia Les noves Kymco Espai de debat 3
Roger Mor el pilot Enric Saurí en un accident a les 24h de Catalunya Espai de debat 0
Roger Crònica Crom Ride 2017: Superant les expectatives i el mal temps! Cròniques sobre motociclisme 0
S Una mirada a l’actualitat de les motos elèctriques Espai de debat 0
S El motociclisme al món: El Japó, un país entusiasta de les motos Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Les conseqüències de portar el casc descordat Espai de debat 0
Roger Informació Comparteix les teves fotografies moteres a Instagram! Informació i suport 1
Roger Clubs i agrupacions Un punt de trobada per les associacions i les agrupacions moteres catalanes Clubs i agrupacions 3
C Fil per les mitiques gs500 Espai de debat 4

Fils similars