• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! Un company de feina em pregunta per un bon suport per moto trail, de bon preu, per portar el mòbil. La particularitat que en busca és que en ser portar una Yamaha XT sense cúpula alta, necessita que el suport sigui reclinable cap amunt estant ancorat al manillar, i per tant, visible en una conducció dempeus damunt la moto. No pot fer servir un suport daquests elevats enganxat a una barra de darrere la cúpula.

He trobat em seguent amb bola ram, que en permet la reclinació, pero ja puja fins als 36€.

N'hi ha algun que sigui especialment conegut o recomanat pel seu bon funcionament i protecció per ambdues posicions de conducció?

https://amzn.eu/d/6SA1AZy

20230205 215610
 
Última edició:
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Hi ha els sistemes de Quadlock i SP connect amb opció de braç articulat però el sistema de bola RAM tot i el preu, sempre en els models d'alumini (hi ha la gamma de plàstic) es la millor opció les propies boles al estar recobertes de goma absorveixen part de les vibracions que no es porten bé amb els dispositius electrònics precisament, sobretot per una trail que consntanment en camins alternes estones dret i assegut amb més motiu si no tens parabrises

En el meu cas ho faig servir per la cam quan gravo videos de les rutes i va perfecte en la CB500X fins al model del 2019 no hi havia barra d'accessoris al parabrises així que a la meva 2017 el vaig fer de fabricació propia que es el que toca quan al mercat no hi ha cap producte que s'adapti a la teves necessitats o el preu es excessiu.

Quan trobi alguna foto de l'invent us la passaré
 
rbadfrozen

rbadfrozen

Rodant
31 Gen 2023
46
134
Premis
3
Quart (Girona)
Moto
Honda Africa Twin CRF 1000
Jo a la XT 660 darrera la cúpula portava el Givi, el S957B, puja a uns 44 euros a l'amazon i també el tenen a Motocard, anava prou bé. Vaig fer la transpirinenca sense problemes i es pot graduar l'angle.


Ara, a l'Africa Twin porto aquest:


Però clar, són cars i pugen de preu...
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Hi ha els sistemes de Quadlock i SP connect amb opció de braç articulat però el sistema de bola RAM tot i el preu, sempre en els models d'alumini (hi ha la gamma de plàstic) es la millor opció les propies boles al estar recobertes de goma absorveixen part de les vibracions que no es porten bé amb els dispositius electrònics precisament, sobretot per una trail que consntanment en camins alternes estones dret i assegut amb més motiu si no tens parabrises

En el meu cas ho faig servir per la cam quan gravo videos de les rutes i va perfecte en la CB500X fins al model del 2019 no hi havia barra d'accessoris al parabrises així que a la meva 2017 el vaig fer de fabricació propia que es el que toca quan al mercat no hi ha cap producte que s'adapti a la teves necessitats o el preu es excessiu.

Quan trobi alguna foto de l'invent us la passaré
1673909708649

Tal com vaig dir aquí teniu l'invent les peces que aguanten la barra tenen la mateixa forma forats inclosos que els suports de la cupula a més als extrems de la barra hi tinc dues boles RAM cargolades a dins de la barra que hi vaig fer rosca i aguanten tot el conjunt, d'aquesta manera dono utilitat als extrems cosa que em permet col.locar la cam per davant de la pantalla i la barra queda lliure per altres usos
A més em vaig assegurar que no interferis amb el manillar quan giri si tinc la cam acopada
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Per fer trail, en opinió meva caldria quelcom amb amortidor, perquè si no és així, fàcilment se l'espatllarà la càmera o les antenes (mòbil o wifi). Amb amortidor només conec el quad-lock.

És el que tinc, i amb prop de 4 anys i 40.000 km de revolts (on-road tot, tot i que mal asfalt en moltes ocasions), no s'ha espatllat res del meu mòbil (el mateix fins al desembre, que em va sortir volant sense la funda i es va esmicolar totalment pel davant i pel darrere...).

Fins aviat.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Bon Nadal !!! Un Cafè Ràpid 6
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
davsol Suport GPS / mòbil de quadlock Anàlisi de productes 2
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
Bascu Consells Suport per a mòbils Mecànica de motos i recopilatoris 13
Roger - EMERGÈNCIA - Tramitació de situacions d'emergència o sol·licituds de suport a companys del fòrum Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 1
Roger Informació Dies díficils: suport entre companys Informació i suport 11
Qim44 Ruta en moto Sortida per donar suport a la manifestació de la Plataforma en Defensa de l'Ebre Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per tocar neu a les montanyes de Catalunya Rutes en moto 0
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13

Fils similars