• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Un membre més

C

Carles 65

Nouvingut
25 Oct 2020
1
9
Premis
1
Bon dia a tothom. Des dels 18 anys que vaig tenir la primera moto, sempre ( o gairebé) han estat les meves companyes dels bons moments i també dels pitjors.
La primera va ser un ciclomotor. Una Mobylette Liberty. Molts ni sabeu de quina moto us parlo. Després va venir una Derbi 2002, Honda CB 500, CBR 700F, Triumph Street, Husaberg 405, Gasgas 300, ... I ara una Suzuki 650 VStrom.
M'encanta veure que som tants i tants que anem pel món fent "V" als que ens trobem i fent més agradable el viatge que tots duem a terme al llarg de la vida.

Fins la propera curva, salutacions a tots!!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia a tothom. Des dels 18 anys que vaig tenir la primera moto, sempre ( o gairebé) han estat les meves companyes dels bons moments i també dels pitjors.
La primera va ser un ciclomotor. Una Mobylette Liberty. Molts ni sabeu de quina moto us parlo. Després va venir una Derbi 2002, Honda CB 500, CBR 700F, Triumph Street, Husaberg 405, Gasgas 300, ... I ara una Suzuki 650 VStrom.
M'encanta veure que som tants i tants que anem pel món fent "V" als que ens trobem i fent més agradable el viatge que tots duem a terme al llarg de la vida.

Fins la propera curva, salutacions a tots!!
Holaaaaa !!

Benvingut, Carles!

Doncs tot i que no t'ho creguis, cada vegada que surto em trobo un grupet diferent de 3-4 riders que NO tornen la salutació.... soeln ser mototes grosses, de 1000 cc cap amunt. Realment no sé quin és el motiu però ja et dic que passa força sovint...

I per la resta.... SALUT, BENZINA, GANES I TEMPS PER GAUDIR-NE !!


Ens veiem a l'asfalt
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Ruta en moto 100 pobles més menuts Rutes en moto 17
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Nikokaos Enquesta Motors de 1,2,3,4 o més cilindres? Espai de debat 14
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Edutarraco Notícia 2 anyets més Les nostres motos 2
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO un dels llocs més SAGRATS de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Àlex Márquez valora la temporada i respon als més petits a les oficines de Rodi Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger Aprilia RSV4 RR 2017 arriba amb el motor més potent Espai de debat 0
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
S 13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Notícia Dissenyar i muntar la teva pròpia moto és una mica més aprop Espai de debat 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0
jordiGSR600 ....eeeep!!!! un cat-motoriste més Presentacions 13
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2

Fils similars