• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia companys, avui he fet un nou tomb pel Vallès Occidental, apurant al màxim els límits.
Us explico el recorregut: Sortida de Terrassa cap a Rellinars fins el límit del Bages, tornar enrera i desde Rellinars a Vacarisses, seguir cap a Viladecavalls pel cantó d’Olesa, i després direcció Terrassa, però sensa entrar-hi he anat a Ullastrell, tornar enrera per seguir cap a Castellbisbal, Rubí, Sant Quirze del Vallès i de nou a Terrassa.
Tota la zona de Rellinars, Vacarisses, Viladecavalls tot per carreteres amb moltes curves, però son menys transitades.
Poso el recurregut grabat amb el Calimoto de la volta de 99,8 km. I alguna foto.
Si algú del grup li fa gràcia fer aquesta o unaltra ruta pel Vallès amb molt de gust estic obert a fer-la amb la seva companyia, ja quedariem per un dia. Encara que jo surto molt entre setmana, també de moment puc sortir dissabte o diumenge.
Salut a tothom!!! ?✌️


C560E1A4 BE46 40BB A629 50F37AB01247B6A89E98 A425 432E A80F 6004F897FC403448BD71 EC63 4C2E A022 62A635618047A5679B30 9F74 4335 9AF1 8F2702896B0C
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
No coneixía aquesta aplicació i veig que es molt complerta. He descarregat la versió gratuita perque el sistema de suscripcions que s'ha posat de moda no m'agrada gens.

Pensaba fer una ruta fent servirt el Google Maps, ara m'ho plantejaré. Moltes mercès.
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia companys, avui he fet un nou tomb pel Vallès Occidental, apurant al màxim els límits.
Us explico el recorregut: Sortida de Terrassa cap a Rellinars fins el límit del Bages, tornar enrera i desde Rellinars a Vacarisses, seguir cap a Viladecavalls pel cantó d’Olesa, i després direcció Terrassa, però sensa entrar-hi he anat a Ullastrell, tornar enrera per seguir cap a Castellbisbal, Rubí, Sant Quirze del Vallès i de nou a Terrassa.
Tota la zona de Rellinars, Vacarisses, Viladecavalls tot per carreteres amb moltes curves, però son menys transitades.
Poso el recurregut grabat amb el Calimoto de la volta de 99,8 km. I alguna foto.
Si algú del grup li fa gràcia fer aquesta o unaltra ruta pel Vallès amb molt de gust estic obert a fer-la amb la seva companyia, ja quedariem per un dia. Encara que jo surto molt entre setmana, també de moment puc sortir dissabte o diumenge.
Salut a tothom!!! ?✌️


Veure l'arxiu adjunt 3079Veure l'arxiu adjunt 3080Veure l'arxiu adjunt 3081Veure l'arxiu adjunt 3082
@Jaumenovas si continues penjant sortides tant xules, mentre jo només puc fer fotos de quatre edificis de Barcelona, pujar fins el Forat del Vent (avui he tornat a anar-hi i son ja 1054 vegades) o el Tibidabo, ACABARÀS CAIENT-ME MALAMENT !!!! ??
Sou tots plegats molt poc solidaris amb els pobres barcelonins, o els que viuen a comarques molt petites.
A sobre d'insolidaris ens ho refregueu per la cara. Com diria en Quim Masferrer però a l'inrrevés... SOU GENT MOLT POC MACA !!!!!

PD: per si no ha quedat clar i algú s'ho pren seriosament, aclareixo que tot és en broma, com tots el comentaris que poden semblar negatius que pugui publicar, sempre son amb intenció de donar un toc d'humor i depertar un somriure que prou fotuts estem ?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
@Jaumenovas si continues penjant sortides tant xules, mentre jo només puc fer fotos de quatre edificis de Barcelona, pujar fins el Forat del Vent (avui he tornat a anar-hi i son ja 1054 vegades) o el Tibidabo, ACABARÀS CAIENT-ME MALAMENT !!!! ??
Sou tots plegats molt poc solidaris amb els pobres barcelonins, o els que viuen a comarques molt petites.
A sobre d'insolidaris ens ho refregueu per la cara. Com diria en Quim Masferrer però a l'inrrevés... SOU GENT MOLT POC MACA !!!!!

PD: per si no ha quedat clar i algú s'ho pren seriosament, aclareixo que tot és en broma, com tots el comentaris que poden semblar negatius que pugui publicar, sempre son amb intenció de donar un toc d'humor i depertar un somriure que prou fotuts estem ?
Tota la raó Xavi, espero seguir CAIENT-TE MALAMENT, en aquest sentit, molt de temp i que tu puguis veure-ho... amb carinyo clar!!!
Només puc dir-te, que si t’ens ganes de coneixer aquestes carreteres del Vallès, podem fer una sortideta junts quan es pugui rodar sensa restriccions.
Clar tu puges al Forat del Vent moltes vegades, pero jo, en poc temps he anat a Rellinars sis vegades i feia trenta anys que no hi anava... aixó és el que provoca el confinament.
Però no hi ha mal que per ve no vingui... crec que ja coneixo tots els racons del Vallès, però el forat del Vent de BCN no el coneixo.
Sort del PD, ja m’havia espantat.... jejeje...
Salut @Xavi Canyo
 
  • Like
Reaccions: Cesc i Serra
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
No coneixía aquesta aplicació i veig que es molt complerta. He descarregat la versió gratuita perque el sistema de suscripcions que s'ha posat de moda no m'agrada gens.

Pensaba fer una ruta fent servirt el Google Maps, ara m'ho plantejaré. Moltes mercès.
Jo el CALIMOTO l’utilitzo molt per grabar la ruta que faig, però també en crea d’automàtiques des del teu punt de sortida i segons els kms. que volguis fer.
Per ser la versió gratuiïta està força bé, ja que la majoria, com tu bé dius, son de pagament mensual o anual i no gens baratos.
El google maps també el faig servir per anar a llocs, sensa utilitzar autopistes, buscant poblacions.
Salut @Mario G. ?✌️?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Tota la raó Xavi, espero seguir CAIENT-TE MALAMENT, en aquest sentit, molt de temp i que tu puguis veure-ho... amb carinyo clar!!!
Només puc dir-te, que si t’ens ganes de coneixer aquestes carreteres del Vallès, podem fer una sortideta junts quan es pugui rodar sensa restriccions.
Clar tu puges al Forat del Vent moltes vegades, pero jo, en poc temps he anat a Rellinars sis vegades i feia trenta anys que no hi anava... aixó és el que provoca el confinament.
Però no hi ha mal que per ve no vingui... crec que ja coneixo tots els racons del Vallès, però el forat del Vent de BCN no el coneixo.
Sort del PD, ja m’havia espantat.... jejeje...
Salut @Xavi Canyo
Encara haurem de quedar un dia al límit comarcal, hi ha un petit pont que separa el Barcelonés del Vallés.
El títol de la foto podría ser... Jo a Barcelona tu a Cerdanyola. ??
1
2
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
M'acabo d'adonar que tot i que les fotos son en sentit de la circulació totalment contrari, semblen preses gairebé desde el mateix lloc perquè el traçat és simètric.
Només t'adones de la diferènciasi et fxes que un a l'esquerra te mur i l'altre un arbre ? ?
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo el CALIMOTO l’utilitzo molt per grabar la ruta que faig, però també en crea d’automàtiques des del teu punt de sortida i segons els kms. que volguis fer.
Per ser la versió gratuiïta està força bé, ja que la majoria, com tu bé dius, son de pagament mensual o anual i no gens baratos.
El google maps també el faig servir per anar a llocs, sensa utilitzar autopistes, buscant poblacions.
Salut @Mario G. ?✌️?
Jo no li feia cas a aquesta app fins que vaig veure que sovint en publicaves els tracks i detalls de les rutes que feies. Ara ja la tinc a punt al mòbil per provar-la quan puguem escapar-nos una mica més enllà de la comarca (y)
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb per Rajadell i Moià Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 4
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0

Fils similars