• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Un passeig fins al Parador de Cardona

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.525
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom moteros i moteras, avui he pensat anar a fer una volteta abans de dinar, per agafar gana, jejeje... pensava fer alguna cosa curta i ràpida, ja que eren més de les 10:30 h del matí, però m’he anat engrescant i al final he fet la ruta que ara explico: Sortir de Terrassa direcció Manresa, passant per Castellbell iel Vilar i continuar després per la C16 fins a Balsareny, i des d’aquí he agafat una carretera que porta a Suria, amb una vegetació i traçat que és molt agradable de fer. Seguidament continuar cap a Cardona, on he pujat fins al Parador i fer les fotos de rigor. Ja de tornada, passant per Palà de Torruella, he anat direcció Manresa, però a l’alçada de Castellbell i el Vilar, m’he desviat cap a Rellinars, carretera amb moltes corbes fins a Terrassa. Finalment he fet un total de 159 km en tres hores dalt de la Beverly 350.
He grabat les Rutes, a l’hora, amb el Wikiloc i el Calimoto, espero que les pogueu recuperar si ho veieu convenient. També poso unes fotos dels llocs on he parat una estoneta.
Salut i gassss.... a tothom‼️✌️??





FD89CB2C 3329 472B B8CC 89444549EED3
84A676A8 753D 46AA 8766 561DB4105810
4E716E8F 78F8 4217 A48F DE2572226B9D
6A4992EF C431 4988 B1ED 448C6DBFA79B
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona tarda a tothom moteros i moteras, avui he pensat anar a fer una volteta abans de dinar, per agafar gana, jejeje... pensava fer alguna cosa curta i ràpida, ja que eren més de les 10:30 h del matí, però m’he anat engrescant i al final he fet la ruta que ara explico: Sortir de Terrassa direcció Manresa, passant per Castellbell iel Vilar i continuar després per la C16 fins a Balsareny, i des d’aquí he agafat una carretera que porta a Suria, amb una vegetació i traçat que és molt agradable de fer. Seguidament continuar cap a Cardona, on he pujat fins al Parador i fer les fotos de rigor. Ja de tornada, passant per Palà de Torruella, he anat direcció Manresa, però a l’alçada de Castellbell i el Vilar, m’he desviat cap a Rellinars, carretera amb moltes corbes fins a Terrassa. Finalment he fet un total de 159 km en tres hores dalt de la Beverly 350.
He grabat les Rutes, a l’hora, amb el Wikiloc i el Calimoto, espero que les pogueu recuperar si ho veieu convenient. També poso unes fotos dels llocs on he parat una estoneta.
Salut i gassss.... a tothom‼️✌️??





Veure l'arxiu adjunt 3897Veure l'arxiu adjunt 3898Veure l'arxiu adjunt 3899Veure l'arxiu adjunt 3900
Prenc nota de la ruta! Dimarts volia anar a Rellinars a casa la meva neboda i al final no va ser possible, així que una ruta més per el proper dia.
Moltes gràcies per compartir!
Salut i gasss!
 

Fils similars