• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Un tomb pel Vallès Occidental

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia Companys, avui encara que no feia massa sol i estava emboirat, però com les ganes d’anar a rodar una estona és molt gran, m’he decidit a fer un tomb pel Vallès Occidental, dins els meus límits de mobilitat. No cal dir que ha sigut un plaer aprofitar-ho.
El recorregut és el seguent: Terrassa-Rubí-Castellbisbal-Terrassa-B40-Matadepera-Castellar del Vallès-Sentmenat-Sabadell i tornada a Terrassa.
Un recorregut amb molts revols, però ple de natura.
Deixo a sota l’enllaç de la ruta gravada amb el CALIMOTO i alguna foto.


Salut i gas... a tothom!!! ?✌️?

028F1891 B6A5 4119 BB01 5459AD8C0378B10324D5 2599 4295 AAA6 1E51AA76CAF68FC7350F D806 4269 846D 4BAEB27B3F03
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia Companys, avui encara que no feia massa sol i estava emboirat, però com les ganes d’anar a rodar una estona és molt gran, m’he decidit a fer un tomb pel Vallès Occidental, dins els meus límits de mobilitat. No cal dir que ha sigut un plaer aprofitar-ho.
El recorregut és el seguent: Terrassa-Rubí-Castellbisbal-Terrassa-B40-Matadepera-Castellar del Vallès-Sentmenat-Sabadell i tornada a Terrassa.
Un recorregut amb molts revols, però ple de natura.
Deixo a sota l’enllaç de la ruta gravada amb el CALIMOTO i alguna foto.


Salut i gas... a tothom!!! ?✌️?

Veure l'arxiu adjunt 3013Veure l'arxiu adjunt 3014Veure l'arxiu adjunt 3015
Has fet molt bé, les escapades d'entre setmana sempre senten bé a la salut i a l'esperit ?
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bon dia Companys, avui encara que no feia massa sol i estava emboirat, però com les ganes d’anar a rodar una estona és molt gran, m’he decidit a fer un tomb pel Vallès Occidental, dins els meus límits de mobilitat. No cal dir que ha sigut un plaer aprofitar-ho.
El recorregut és el seguent: Terrassa-Rubí-Castellbisbal-Terrassa-B40-Matadepera-Castellar del Vallès-Sentmenat-Sabadell i tornada a Terrassa.
Un recorregut amb molts revols, però ple de natura.
Deixo a sota l’enllaç de la ruta gravada amb el CALIMOTO i alguna foto.


Salut i gas... a tothom!!! ?✌️?

Veure l'arxiu adjunt 3013Veure l'arxiu adjunt 3014Veure l'arxiu adjunt 3015
Bona sortida!! Igual ens hem creuat i tot!! Treballo a Castellbisbal i hi vaig dsd Sabadell x Terrassa, es chula aquella carretera!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona sortida!! Igual ens hem creuat i tot!! Treballo a Castellbisbal i hi vaig dsd Sabadell x Terrassa, es chula aquella carretera!!
Jo he passat per Castellbisbal sobre les11:30. O sigui he sortit de Terrassa direcció Rubí i he tornat a Terrassa per l’altre cantó, la carretera de Martorell, però s’ha ma fet curt i llavors he ampliat l’excursió com indica el recurregut.
He anat apurant una mica els límits de la comarca. La veritat és que sont unes carreteres molt xules, amb molts revols. ?✌️?
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb per Rajadell i Moià Rutes en moto 5
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Roger Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya Avantatges especials 24
Pele Ruta en moto En moto pel Maestrat Rutes en moto 7
SerrDavos Crònica Berga - Solsona pel Port del Comte Cròniques sobre motociclisme 9
Tranquil Crònica Ruta pel Ripollès Cròniques sobre motociclisme 6
Pastoret Ruta en moto Sortideta pel territori..... Rutes en moto 1
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques sobre motociclisme 21
Jaumenovas Ruta en moto De ruta pel Vallès Occidental Rutes en moto 9
Marta Tram Un tomet pel Berguedà Trams motociclistes d'interès 16
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques sobre motociclisme 2
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Roger Informació Primers passos pel fòrum Informació i suport 0
Marta Ruta en moto Pel Roselló i el Vallespir Rutes en moto 10
perlanegraviajes Ruta pel Pedraforca MotoVlogs propis 3
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Edutarraco Mecànica Hem passat pel sabater Pneumàtics 1
perlanegraviajes Viatge pel sud de frança MotoVlogs propis 5
Tranquil Fotos Pel Bergadà Rutes en moto 6
Roger X-ADV Vídeos Pel·lícules moteres per veure aquests dies Espai de debat 12
Roger Informació Tapatalk pel mòbil i actualitzacions Informació i suport 0
Roger Informació Recopilatori d'ofertes interessants pel Black Friday! Espai de debat 0
Roger No hi ha lloc pel masclisme al món del motociclisme Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0
Roger X-ADV Ruta en moto Escapada solitària pel coll de l'illa Rutes en moto 0
Sal919 Ruta Asfalt Vallès Oriental Sortides anteriors 21
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11

Fils similars