• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
només dos paraules per definir-la: vaya bitxo!


si no m'equivoco, el circuit on han fet les fotos és l'Autòdrom Terramar de Sant Pere de Ribes!

Ara llenço una pregunta, a veure si obro debat :)

Creieu que aquesta guerra de les Maxitrails, especialment BMW, KTM, Ducati, Triumph, se n'està anant "de mare"? Veient els bitxos que fan... no sé on poden arribar! Aquesta, per exemple, ja dóna 160CV de potència, una animalada!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
només dos paraules per definir-la: vaya bitxo!


si no m'equivoco, el circuit on han fet les fotos és l'Autòdrom Terramar de Sant Pere de Ribes!

Ara llenço una pregunta, a veure si obro debat :)

Creieu que aquesta guerra de les Maxitrails, especialment BMW, KTM, Ducati, Triumph, se n'està anant "de mare"? Veient els bitxos que fan... no sé on poden arribar! Aquesta, per exemple, ja dóna 160CV de potència, una animalada!
Gràcies per compartir! Ja he vist que el @xavi_adventure en compartia una història a Instagram, així que ja estava previngut del llançament heheh. És una animalada, una passada. Segurament si que se'n va de mare, però està clar també que hi ha un sector gran dels apassionats el sector que gaudeixen molt de motos així, i segurament jo, si tingués els calers per tenir una moto gran i nova, tiraria més per una maxi trail que per una gran turisme, per exemple. Amb la maxi sempre podria fer camins, pistes, escapar-me a zones rurals amb més aptituds i, a més, podré fer-ho amb una potència brutal per devorar kilòmetres.

Està clar que hi ha motos amb menys cv, amb més i menys aptituds per practicar qualsevol disciplina que no pas una maxi trail. Però també és cert que la gent, si ho vol, pot comprar-se motos molt més barates i més orientades a gaudir de l'offroad, de la carretera mantenint la maxi trail, que sempre els serà la moto per viatjar i rodar amb una polivalència bestial.
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
Gràcies per compartir! Ja he vist que el @xavi_adventure en compartia una història a Instagram, així que ja estava previngut del llançament heheh. És una animalada, una passada. Segurament si que se'n va de mare, però està clar també que hi ha un sector gran dels apassionats el sector que gaudeixen molt de motos així, i segurament jo, si tingués els calers per tenir una moto gran i nova, tiraria més per una maxi trail que per una gran turisme, per exemple. Amb la maxi sempre podria fer camins, pistes, escapar-me a zones rurals amb més aptituds i, a més, podré fer-ho amb una potència brutal per devorar kilòmetres.

Està clar que hi ha motos amb menys cv, amb més i menys aptituds per practicar qualsevol disciplina que no pas una maxi trail. Però també és cert que la gent, si ho vol, pot comprar-se motos molt més barates i més orientades a gaudir de l'offroad, de la carretera mantenint la maxi trail, que sempre els serà la moto per viatjar i rodar amb una polivalència bestial.
Estic completament d'acord amb tu

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Jo he tingut la versión anterior de la 1290 i ja donva 160 cv , i fins i tot donava una mica més de par motor i tot (coses de l'Euro5) 140 N/m contra 138 d'ara i t'haig de dir que es una moto perfectament utilitzable.

Gràcies a l'electrònica es pot anar mlt ràpid amb ela i sempre amb sensació de control.

Clar que corre molt, però només si tu vols, no és pas una moto que t'inciti a anar sempre a sac. Però clar, si vols , corre moltíssim.

A mi m'encanten les motos potents i aquest motor és realment sublim. La resta de la moto té coses millorables (comtotes) però el motor, per mi, frega la perfecció,potent, lineal, suau, adictiu ....

Quan tot això del Covid passi, m'arribo a un concesionari a veure-la i a provar-la segur.
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
L'únic que no m'agrada d'aquestes motos és el preu,a cada model que treuen li pugen el preu 2000€,si que hi ha tot un estudi darrere i una gran feina i molta tecnologia,però ara parlem de 19000€,per aquest nou model a part si necessites maletes...etc. Dit això però jo ja estic fent números però vull esperar a veure que diran els provadors i si val la pena pagar tot aquest grapat d'euros

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
a veure per no desviar-me del tema jo penso que sí que val la pena que es facin i que no, no s'estàn passant sempre i quant s'esglaoni bé la gamma.
M'explico, bé, tu pots tenir una KTM 1290 Rallie o el que sigui al catàleg i potser molts clients no se la compraran, però el fet que tu ets capaç de fer aquella màquina i que la gent parli de tu i se't posi el nom a la boca sens dubte repercuteix en més vendes dels models de la resta del catàleg com poden ser la 1090 o la 790 o les que siguin. Per tant jo crec que mentre les marques tinguin un catàleg ben escalonat com té KTM invertir en aquest tipus de moto té molt de sentit.
Igualment passa amb les RR de 1000 o més, en venen poques però tothom se les mira i fan propaganda de la marca, a més que les homologuen pel mundial de SBK.
A més a més no estem parlant de superesportius de valor d'un milió d'euros, a Europa hi ha moltíssima gent disposada a pagar 20000 o 25000 euros en una moto, encara que sigui a plaços. D'aquests, alguns són grans pilots que l'exprimeixen al màxim i altres busquen fardar de moto encara que no passin de 5000 revolucions, això no té importància.
Per tant, en resum, jo entenc que no, que no s'estan pas passant amb aquesta guerra perquè repercuteix en més vendes pel sector globalment.
Això sí, cada cop més gent s'acabarà comprant la gama mitja perquè veuran que això no ho necessiten o té massa pes.
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
@ALBERT_A cert... pensava que l'anterior en tenia menys però sí que és veritat que tenen una potència igual, i per la normativa Euro han baixat una mica el parell motor. Quan la vaig provar-la veritat és que sí, que vaig flipar com arriba de tirar i gràcies a l'electrònica no et fa saltar pels aires.

@Non-stop sí la veritat és que ara les Maxitrails sembla que estiguin agafant el terreny de les GT, crec que són motos molt còmodes i potser més pràctiques que les GT que són molt i molt grosses, però per gustos colors!

@xavi_adventure també vaig veure el preu... i després vaig veure els extres que n'hi ha que valdrien molt la pena i farien pujar encara més l'import de la moto. Vaig fer un cop d'ull ràpid al configurador i amb 4 cosetes que li posis et puja 1000 o 2000 € més. Ara també veig que moltes marques estan fent finançaments atractius, i opcions que cada 4 anys tens moto nova, que faciliten comprar aquesta mena de motos.

@Serra sisi, jo no dic que es deixin de fer o que no tingui sentit, jo dir que la guerra aquesta està fent que els fabricants, i pel què veig sobretot els europeus, estan creant autèntics bitxos i cada cop treuen alguna cosa més bèstia... a més a més, se'n veuen forces pel carrer, vol dir que la gent les compra

dit això, si en algun moment em sortissin els números... abans això que un cotxe nou! (si em senten a casa m'envien a pastar)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Serra sisi, jo no dic que es deixin de fer o que no tingui sentit, jo dir que la guerra aquesta està fent que els fabricants, i pel què veig sobretot els europeus, estan creant autèntics bitxos i cada cop treuen alguna cosa més bèstia... a més a més, se'n veuen forces pel carrer, vol dir que la gent les compra

dit això, si en algun moment em sortissin els números... abans això que un cotxe nou! (si em senten a casa m'envien a pastar)
bé... no se'n veuen moltes pel carrer... tu les veus ahahahahha! pel carrer es veuen Sym Symphony, Duke 125, Honda Scoopy... :D lo que passa que quan veus una maquinota d'aquestes se te'n van els ulls, Edu, punyetero! @edudzn :devilish:
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
només dos paraules per definir-la: vaya bitxo!


si no m'equivoco, el circuit on han fet les fotos és l'Autòdrom Terramar de Sant Pere de Ribes!

Ara llenço una pregunta, a veure si obro debat :)

Creieu que aquesta guerra de les Maxitrails, especialment BMW, KTM, Ducati, Triumph, se n'està anant "de mare"? Veient els bitxos que fan... no sé on poden arribar! Aquesta, per exemple, ja dóna 160CV de potència, una animalada!
Jo només diré que cada vegada les motos poden anar més depressa que els nostres reflexes.....i per aquestes carreteres i caminots que tenim !!!

Com algú ja ha suggerit en algun altre fil, jo crec que al final s'haurà d'instaurar la obligatorietat de fer uns cursos de pilotatge express o un altre tipus de carnet de moto en funció de la potencia que en tinguin...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i edudzn
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
bé... no se'n veuen moltes pel carrer... tu les veus ahahahahha! pel carrer es veuen Sym Symphony, Duke 125, Honda Scoopy... :D lo que passa que quan veus una maquinota d'aquestes se te'n van els ulls, Edu, punyetero! @edudzn :devilish:
suposo que deu ser això... però per exemple, la bmw r1200gs en veig forces! hi ha dies que penso que les regalen amb els pots de galetes... però no... no em surten a mi aquests premis :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Robiker.1985 Provant una bèstia elèctrica MotoVlogs propis 2
Roger Informació Ens absorbeix una firma de cotxes Informació i suport 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger X-ADV Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Crònica Marroc en una 125cc Cròniques sobre motociclisme 9
mami_en_moto Em presento Una novata a prop de Montserrat! Presentacions 16
Marta D'estreno per Cantàbria, una mica d'Asturies, de País Basc i de Pirineus Sortides anteriors 10
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Burkat450R Ruta en moto Sortideta "llarga" per una Enduro.... Rutes en moto 4
Tranquil Fotos Una ruta pels tres ports Les nostres motos 5
Roger X-ADV Fotos Una mica de vinya Espai de debat 53
Roger X-ADV 8.000 € per una teneré del 2009 Espai de debat 2
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger X-ADV Restaurar una moto antiga feta caldo Espai de debat 2
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Kawasaki Z900RS 2018, una moto pels amants del retro Espai de debat 0
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger 18.000 km en una scooter de 110cc per rodar a Nürburgring Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0

Fils similars