• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Unaltre de Terrassa

Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Hola que tal, em presento, em dic Toni i sóc de Terrassa, m'encanta anar amb moto, tot i ser un "cono", des de 2015 tinc una Guzzi V7II, la veritat és que m'agrada molt el seu caràcter, són motos amb personalitat. D'un temps cap aquí s'ha convertit en una mena de teràpia conduir la moto per les carreteres del Vallès i m'he animat ha registrar-me aquí per estar més a el dia de les possibles rutes que es facin, no molt lluny de la meva zona i potser animar-me a participar-hi.

Gràcies i us llegeixo
 

Adjunts

  • IMG_tigr_20200715_201634.jpg
    IMG_tigr_20200715_201634.jpg
    2,3 MB · Visites: 94
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola que tal, em presento, em dic Toni i sóc de Terrassa, m'encanta anar amb moto, tot i ser un "cono", des de 2015 tinc una Guzzi V7II, la veritat és que m'agrada molt el seu caràcter, són motos amb personalitat. D'un temps cap aquí s'ha convertit en una mena de teràpia conduir la moto per les carreteres del Vallès i m'he animat ha registrar-me aquí per estar més a el dia de les possibles rutes que es facin, no molt lluny de la meva zona i potser animar-me a participar-hi.

Gràcies i us llegeixo
Benvingut Toni! Sempre he sentit que les Guzzi tenen molta personalitat de conducció, un dia n'he de provar alguna de moderna. Jo en tinc una de 98cc per restaurar, i les d'aquells anys ja eren màquines ben especials.

Per les rutes estigues atent al fòrum de sortides, i comparteix quan vulguis les teves sortides, per si algú s'hi apunta!
 
  • Like
Reaccions: Grizzlybeard