• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Crònica VACANCES 2024

Cròniques de rutes en moto
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
134
319
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Doncs mira, ja ho tenim decidit, aquest any les vacances seran a França, Parc Nacional del Cevennes i la zona volcànica d'Auvernia. Jo ja ho vaig fer fa 10 O 12 anys, però la dona no. O sigui que cap allà i cau a prop.

Adjunts

• Screenshot_2024-05-24-11-25-10-283_net.osmand-edit.jpg
    Screenshot_2024-05-24-11-25-10-283_net.osmand-edit.jpg
    790,7 KB · Visites: 67
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
34
89
Premis
3
Moto
Triumph Trophy SE
Nosaltres sortirem 2 motos el 28 de juliol a fer Alps (Francesos, suissos italians)+Dolomites, tornant pels del sud (Agnello, Bonette, Vars), 10 dies amb hotels/apartaments.
Si algú ho vol comentar o estarà per allà que ho digui.....

A disfrutar!

G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
134
319
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Ho vàrem fer fa dos anys!!!!!! Espectacular!!!!!!! Però... Fent l'any passat la Transcantabrica, no té res a envejar a la Transalpina

• M'agrada
Reaccions: Jaumenovas
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
411
1.019
Premis
41
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Jo

et dic que la Transcantabrica(interior) no té res a envejar a la Transalpina. BRUTAL, IMPRESSIONANT, PER CAGAR-S'HI A SOBRE LA MOTO. No t'ho pots arribar a imaginar
En Gerard té molta raó! Es descobreixen llocs fantàstics. I això passa també a la Transpi pel pripirineu. Per exemple, hi ha una carretera que va des del poble La Peña fins a l'Embassament de La Peña, que és un veritable circuit amb molts revolts ràpids i tobogans (puja-baixa). Paga molt la pena fer-la. Però així n'hi ha moltes més... Per descobrir-les, ho seu és fer-la. Jo n'he fet tres transpirenaiques+transcantàbriques (fins a Astrúries). La primera vaig fer la majoria de ho típic, i va ser a la segona i tercera quan vaig descobrir la resta. Està molt bé ho típic, per suposat. Però la resta, té el plus d'estar molt desert !!! Majoritàriament, perquè les Bardenas Reales semblava la Rambla de Barcelona !!!

• M'agrada
Reaccions: davsol
davsol

davsol

Nouvingut
16 Ago 2023
17
35
Premis
2
Igualada
Moto
R1200R
Nosaltres sortirem 2 motos el 28 de juliol a fer Alps (Francesos, suissos italians)+Dolomites, tornant pels del sud (Agnello, Bonette, Vars), 10 dies amb hotels/apartaments.
Si algú ho vol comentar o estarà per allà que ho digui.....

A disfrutar!
Molt guapa la zona i les vistes. Dolomites ho tinc pendent.

davsol

davsol

Nouvingut
16 Ago 2023
17
35
Premis
2
Igualada
Moto
R1200R
Nosaltres aquest any voliam fer rutes off pels Alps, però crec que ens queda gran per falta d'experiència i ho estem replantejant. Com a.mitjans d'agost volem estar a Paris per veure els ACDC buscarem alguna ruta que ens porti aprop. Si sabeu alguna ruta interessant per "la zona" sóc tot orelles.

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.337
2.722
Premis
5
Doncs mira, ja ho tenim decidit, aquest any les vacances seran a França, Parc Nacional del Cevennes i la zona volcànica d'Auvernia. Jo ja ho vaig fer fa 10 O 12 anys, però la dona no. O sigui que cap allà i cau a prop.
Gerard et passo el fil a Cròniques, ja que està a una secció dedicada només a les motos.

Serà un plaer llegir una crònica d'aquestes vacances en aquest mateix fil, encara que sigui resumida 👌👌

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Ruta en moto JA TENIU PLANIFICADES LES VACANCES? Rutes en moto 17
Ray Fields Rider VACANCES INTERACTIVES MotoVlogs propis 2
jordiTR63 Crònica Sortides de vacances 2020 Cròniques sobre motociclisme 3
J Crònica Primeres vacances a Andalusia Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Guia Com evitar accidents de trànsit durant les vacances? Espai de debat 1
Xavier sc Esdeveniment VACAVOLTA 2024 Rutes en moto 1
perlanegraviajes Transpirenaica en moto Roadtrip 2024 🏍 Rutes Obertes 0
Llao Quebrantabook 2024 Espai de debat 4
oriolxr Esdeveniment inscripció crom ride 2024 Crom Ride 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Stelvio Català i Llivia 10/05/2024 Rutes en moto 4
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo Competició Porra Moto GP 2024 !!! Competició 185
mr_pointer Esdeveniment 100Colls 2024 !!! 100 Colls 15
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
Llao Esdeveniment Rider1000 2024 Rider 1000 60
mr_pointer Ruta en moto ChallengerMystery 2024 !!! Rutes en moto 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Besalú i Banyoles 26/01/2024 Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
G Esdeveniment MOTOVOLTA 2024 Motovolta 6
mr_pointer DAKAR 2024 Competició 4
Pantum Ruta en moto Sardenya i Còrsega Setmana Santa 2024 Rutes en moto 7
Roger Notícia Carreteres de pagament a partir de 2024 Espai de debat 6