• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

VACANCES INTERACTIVES

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bon dia a tothom!

Tant pels que em seguiu al Youtube com per als que no, us presento un nou vídeo que s'estrenarà avui a les 19:30 de la tarda.
Fa temps que no us en comparteixo cap, però és que no em vull fer massa pesat. Aquest, però, sí que us el vull compartir, ja que he fet un experiment!

He muntat els vídeos de les vacances que vam fer amb moto juntament amb la meva dona de tal manera que siguin interactives. Que vosaltres pugueu escollir quina ruta fer. A veure... tot sempre dins les possibilitats de Youtube i les meves.

Espero que us agradi molt i que si encara no us heu subscrit, us en vinguin ganes!

Una abraçada!!!

Gaaaaaas!!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom!

Tant pels que em seguiu al Youtube com per als que no, us presento un nou vídeo que s'estrenarà avui a les 19:30 de la tarda.
Fa temps que no us en comparteixo cap, però és que no em vull fer massa pesat. Aquest, però, sí que us el vull compartir, ja que he fet un experiment!

He muntat els vídeos de les vacances que vam fer amb moto juntament amb la meva dona de tal manera que siguin interactives. Que vosaltres pugueu escollir quina ruta fer. A veure... tot sempre dins les possibilitats de Youtube i les meves.

Espero que us agradi molt i que si encara no us heu subscrit, us en vinguin ganes!

Una abraçada!!!

Gaaaaaas!!!
Moltes gràcies per compartir Ray! A veure si demà me'l miro en calma ✌
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jajajaja !!

"Hijos, va por vosotros, no sabemos cuando vendreis y ya no podremos hacer esto"

Res, us haureu de fer per tandes: un rato un porta el cotxe i després canvieu i que porti la moto. Intercomunicadors.... i a fer kms !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Haha
Reaccions: Serra

Fils similars