Jo tinc un Rev'it i va de conya, es molt semblant al Hevik que han fet servir a la prova, color inclos. Crec que es un imprescindible, per molt Goretex que portis sempre acaba empapat i aleshores pesa un ou i costa d'eixugar-se.
Si, jo també en porto als pantalons també, el que no se de quina marca, el he fet servir poc, potser un parell de cops, però a fet la seva feina i m'he estalviat remullar el tratge principal que depenent d'on vas després es un problema assecar-ho...
Jo aquest tipus d'impermeable no el tinc... però sí que tinc un sobrepantaló impermeable i n'estic encantat. Concretament és aquest model, el Garibaldi, i us el recomano per portar al baúl per si plou i vas en texans. No protegeix de caigudes però sí de la pluja, i del vent, i molt bé per cert. Es posa a sobre el texà de moto que ja portis.
¡NOVEDAD! Pantalón impermeable GARIBALDI para llegar 100% seco a los lugares este año 2020 y lo venideros. Ideal para los días de lluvia. Compra-los de forma segura en web WWW.TECNIMOTO.COM o en La tienda de Figueres C/Tapioles Nº6 provincía Gerona