• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Johanovski

Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km)

Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Johanovski ha publicat un nou producte de segona mà:

Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) - Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km)

Bones, motoristes! 🙌

Venc la meva Honda NC750X manual, matriculada el juny de 2020, amb 17.620 km. Ha passat totes les revisions en un taller oficial Honda i sempre ha dormit en un garatge interior privat. La veritat és que m'ha donat 0 problemes, està en perfecte estat i sempre ha estat molt ben cuidada (rentada sovint, cadena engrassada regularment, etc). Té garantia oficial Honda fins el juny de 2022, i va equipada amb tota una col·lecció d'extres...

Més informació
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
  • Like
Reaccions: Johanovski
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Bones company!!! En fem difusió. Passes a una altra moto o fas un parón?

Sigui com sigui, molta sort en la venda, segur que en no res li trobes nou company d'aventures 💪
Genial, moltes gràcies per la difusió! Sempre que he venut una moto l'he volgut vendre a algú que veigués que gaudeix, aprecia i cuida les motos, i segur que des d'aquí i amb la difusió arribarà a altres moteros i moteres que la mimaran tant com jo... 😉

Doncs finalment passo a una altra moto; em vaig comprar la NC amb la intenció de fer-la servir per sumar quilòmetres anant i tornant de treballar cada dia (en comptes de cotxe), però "hola, covid" i se m'ha reestructurat tot el dia a dia laboral hehe, així que de quilòmetres per anar a la feina, ara en faig ben pocs... Aprofitant que no hi he de fer carretera, faré canvi per una bèstia més "campera" per fer-hi una mica més el cabra... :p

Salut!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i JoanBP
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ja ens diràs per quina et deideixes amb la corresponen foto de rigor. ;)

Teníes molt ben equipada la NC, estava mol xula, segur que el nou propietari en gaudirà força, enhorabona per la venda
 
  • Like
Reaccions: Johanovski
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
per curiositat company, com és que vas canviar els trail attack pels tkc70?
Els Trail Attack van súper bé quan l’asfalt és bo, però quan l’asfalt està en mal estat, vaig trobar que no absorbien gaire bé els bonys i esquerdes que hi poguessin haver... Com que estava organitzant la Ruta del Silencio (per Aragó: preciosa!), i vaig muntar-la per passar sempre per carreteres petites, perdudes entre poblets de 200 habitants, vaig pensar que l’asfalt seria... ehm... “sub-òptim”, per dir-ne d’alguna manera (i realment, en alguns trossos, ho va ser! XD), i vaig pensar el que els Trail Attack patirien (i em farien patir) una mica.

Vaig voler provar els TKC, que semblava que eren més curtits per males carreteres, i realment em van anar súper bé, quan feia carretera d’aquesta secundària amb l’asfalt una mica trinxat. De fet, em van agradar tant, que ja els vaig deixar posats... ;)
 
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Ja ens diràs per quina et deideixes amb la corresponen foto de rigor. ;)

Teníes molt ben equipada la NC, estava mol xula, segur que el nou propietari en gaudirà força, enhorabona per la venda
Oi tant hehe, ja estic ansiós per poder presumir de nova màquina! 😉 La veritat és que ja la tinc molt al punt de mida (emparaulada i tot), però sempre fa més gràcia fer la presentació amb la foto, que no pas amb el nom i prou... Aviat, espero!! 💪🏼

La veritat és que sí que vaig deixar la NC molt ben equipadeta i a punt per tot...! M’ha anat molt bé per tot el que hi he fet (desplaçaments del dia a dia, carreteretes de cap de setmana, touring de varis dies amb 2 i maletes) i la veritat és que em fa una mica de pena treure-me-la, però va com va hehe... 🙂

A veure si li puc trobar un nou motero o motera que la cuidi i la gaudeixi ben aviat!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
Jaumenovas Venc / Compro Venc Piaggio Beverly 350 [Deleted] Taulell d'anuncis 1
Carmeta Venc / Compro Venc Aprillia Scarabeo Taulell d'anuncis 1
DavidGB Regalo i venc Taulell d'anuncis 0
Serra venc maleta sobrediposit shad 12 Taulell d'anuncis 1
Marta Venc Venc BMW X-Country 650-VENUDA!! Taulell d'anuncis 5
Sanodrac Venc Venc Yamaha XJ6 Taulell d'anuncis 5
Gas a fons Venc Venc BMW F700GS Taulell d'anuncis 3
A Venc Venc Harley Taulell d'anuncis 4
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0

Fils similars