• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Xavier sc

Venc / Compro Vespa

Estat
Tancat per a noves respostes.
Xavier sc

Xavier sc

Cul quadrat
28 Ago 2020
87
173
Premis
6
Terrassa
Moto
BMW F650gs
Xavier sc ha publicat un nou producte de segona mà:

Vespa - Vespa

Bon dia companys.
Estic buscant una Vespa minim 125 que estigui bé. (de les de marxes, de les noves no). Es per la meva cunyada que sempre n'ha volgut tindre una. Si algú en te una que la vulgui vendre que es posi en contacte amb mi. Gràcies.Veure l'arxiu adjunt 4418

Més informació
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Escamarlat

Escamarlat

Nouvingut
20 Mar 2021
3
11
Premis
1
olot
Moto
BMW Nine t Scrambler
Xavier sc ha publicat un nou producte de segona mà:

Vespa - Vespa



Més informació
Bones, Jo venc de una vespa pasada a 125 cc i tinc el motor de 74 cc de recambi, tot amb molt bon estat i funcionant a la perfecció i porta kit d'arrancada electronic intern, es molt maca de color vert però no li donc ùs. preu 2500 eu
VESPA3
VESPA4
VESPA5
VVESPA
 
Estat
Tancat per a noves respostes.

Fils similars